حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله بیماری ام اس و علل ابتلا به آن

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله بیماری ام اس و علل ابتلا به آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بیماری ام اس و علل ابتلا به آن


دانلود مقاله بیماری ام اس و علل ابتلا به آن

با پیشرفت علم و صنعت و ماشینی شدن جامعه کنونی رفتار و کردار و طرز تفکر انسانها نیز دستخوش تغییر و تحول شده است.

یکی از دستاوردهای مهم صنعتی شدن جامعه کنونی,‌ افزایش بی حد و اندازه آلودگیها، از جمله آلودگی آب و هوا, و آلودگی کلیه مواد غذایی است. ممکن است سؤال شود آلودگی مواد غذایی چرا؟

امروزه با افزایش جمعیت و به قول جامعه شناسان غرب, کمبود مواد غذایی باعث شده است که در صنعت کشاورزی و ژنتیک تغییرات عظیمی صورت گیرد و با تغییرات ژنتیکی گیاهان و استفاده از انواع کودهای شیمیایی برای افزایش محصول, این امر باعث شده تعادل مواد در خاک به هم خورده و بیشتر موادی که در کود شیمیایی وجود دارد جذب گیاهان شده و تعادل مواد غذایی گیاه هم دستخوش دگرگونی شود در نتیجه با مصرف این نوع مواد غذایی تعادل بدن انسان نیز مسلماً بهم خواهد خورد. آلودگی هوا, فکر می کنم که نیازی به توضیح نباشد,‌ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. ولی توضیح مختصری را خدمت عزیزان عرض می کنم.

امروزه با افزایش بی حد و حساب انواع اتومبیلها و اتوبوسها و مینی بوسهای نفت و گازسوز و افزایش بی رویه کامیونهای دیزلی موجب آلودگی هوا شده و مونوکسید کربن بمقدار زیاد در هوا پخش می شود و از طرفی وجود کارخانجات صنعتی و اضافه شدن پسابهای صنعتی به آبهای جاری و دریاها و دریاچه ها نگرانی انسانها را دو چندان کرده است. متأسفانه کاری هم در مورد رفع آن صورت نگرفته است و مهمتر و ا سف بار تر از همه تبلیغ غذاهای غربی با آب و رنگ زیبا و محتوای پوچ نگرانی را بیش از پیش از حد و اندازه افزایش داده است.

از طرفی پائین بودن ارزش مواد غذایی, مانند: سوسیس و کالباس و اضافه نمودن مواد نگهدارنده ای بنام سدیم نیتریت وضع را خراب تر کرده است. و جای بسی تاسف است که امروزه تبلیغاتی فراوان در مورد غذاهای سرپایی ( Fast Food )‌ انجام می شود و مردم را تشویق به استفاده از این نوع غذاها می کنند. اگر شبی در سطح شهر گشتی بزنیم می بینیم که اکثر افراد از غذاهای سرپایی و انواع ساندویچ استفاده می کنند که این نوع غذاها عاملی است مهم برای انواع بیماریها از قبیل ناراحتیهای عصبی, بیماریهای بدخیم از قبیل انواع سرطانها و کیستهای جور وا جور و در نتیجه برای درمان هم مشخص است که چه باید کرد!

 

انواع بیماری MS
بیماران ( MS ) را می توان به دو گروه عمده تقسیم کرد:
چه کسانی دچار بیماری MS می شوند؟
۱ـ‌ حساس بودن‌, زودرنج شدن و عصبی بودن و پیله کردن:‌
پروتوپلاسم
چیست؟‌
۲ـ ‌علت حساس و زود رنج بودن:
حال یبوست مزاج چطور چنین کاری را موجب می شود.
علائم بالینی که این گونه افراد (‌ یبوست مزاج ) دارند عبارتند از: ‌
مژده به بیماران مبتلا به ( MS )‌ در مورد تغذیه روزانه خویش:‌
طبع چیست؟‌
pH چیست؟
اسید و باز چیست؟‌
اثرات اسیدوز و آلکالوز بر روی بدن

 

شامل 25 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد