حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله مدیریت سرعت

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله مدیریت سرعت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مدیریت سرعت


دانلود مقاله مدیریت سرعت

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

توضیحات لازم درخصوص نحوه ارائه تحقیق درس ترابری و ترافیک

الف- هدف از این تحقیق آشنایی بیشتر دانشجویان با (نحوه استفاده از نتایج تحقیقات انجام شده در زمینه مهندسی حمل و نقل و ترافیک) و (تمرین در خصوص یافتن مطالب مرتبط با موضوع داده شده) و (نحوه تهیه گزارشات علمی و پژوهشی) و (نحوه ارائه مطالب تدوین شده و نتایج بدست آمده در حضور مستمعین) می باشد.

ب- فایل ارائه شده به دانشجو، حداقل مطالب مورد نظر را در بر دارد و انتظار می رود در تدوین گزارش نهایی علاوه بر ترجمه مطالب داده شده، مطالب و عکس های مرتبط دیگر هم جستجو شده و استفاده شود.

ج- نحوه ارائه تحقیق بصورت تحویل گزارش تحقیق در قالب یک فایل در محیط نرم افزار ورد و یک فایل در محیط نرم افزار پاورپوینت جهت ارائه در کلاس می باشدکه لازمست فایل های مذکور همزمان با ارائه تحقیق تحویل داده شوند.

د- زمان و نوبت ارائه متعاقبا به هر گروه اعلام میشود (یکی از دو جلسه آخر).

ه- نحوه تهیه فایل پاورپوینت جهت ارائه مطالب در کلاس بستگی به سلیقه افراد گروه داشته و فرمت خاصی ندارد (بهتر است جهت بدست آوردن نتیجه بهتر، نمونه هایی از اینترنت سرچ شده و الگوبرداری شود).

و- فرمت فایل گزارش باید بصورتی باشد که کنترل آن نسبت به فایل مبنا به راحتی امکان پذیر باشد. برای این منظور صفحه به دو قسمت تقسیم شود. در قسمت سمت چپ صفحه متن اصلی (انگلیسی) و در قسمت سمت راست متن ترجمه با اشاره به شماره پاراگراف مربوطه قرار گیرد. ضمنا ترجمه تحت الفظی مورد نظر نیست. یک نمونه مثال در زیر ارائه گردیده است:

به همراه  یک فایل پی دی اف 


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد