حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مبانی جامعه شناسی دورکم 29 ص

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد مبانی جامعه شناسی دورکم 29 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 29 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

فهرست مطالب

عنوان

مقدمه

زندگینامه دورکم

مبانی جامعه شناسی دورکم

گستره تفکر دورکم

روش شناسی دورکم

سه تحقیق دوباره همبستگی اجتماعی

تقسیم کار در جامعه

تراکم پویا

بی هنجاری

وجدان جمعی

روح جمعی

خودکشی

صود بنیانی حیات دینی

مقدمه

هدف از گرد آوری این مطالب ادامه برخی نظریه های عمده در جامعه شناسی دور کم است. جامعه شناسی قبل از هر چند در تبیین پدیده های اجتماعی نیاز به نظریه دارد و آن طور که تاریخ پیدایش نظریه های جامعه شناسی نشان میدهد نظریات متعدد حاصل تلاش های فراوان متفکران برای شناخت هر چه بیشتر مسائل اجتماعی بوده است. این مقاله شامل سه بخش عمده است، بخش اول درباره زندگینامه دور کم،‌در بخش دوم جامعه شناسی دور کم و در بخش سوم سه تحقیق او درباره همبستگی اجتماعی شده است.

متفکرانی بزرگی همچون دور کم که فضا و گرایشات فکری عصر و زمان ما را پدید آورده اند تعلق خاطر مادام العمر و پایداری نسبت به ماهیت دین از خود نشان داده اند. در حقیقت بسیاری از آثار برجسته ایشان به توضیح خاستگاه و کارکرد دین اختصاص یافته است بنابراین در این مقاله سعی کردم که به سومین تحقیق او با نام درصدد بنیانی حیات دینی بیشتر بپردازم و تاکید اصلی من هم به همین موضوع جامعه شناسی دین دورکیم میباشد.

امیل دورکم (1858-1917)

امیل دورکم در جماعت یهودیان شرق فرانسه که اتحاد همبستگی دینی شدیدی میان اعضایش برقرار بود متولد شد او که فرزند یکی از روحانیون یهودی بود ضمن گذراندن تحصیلات عادی خود در مدرسه، زبان عبری و کتاب آسمانی و دیگر متون مقدس را مطالعه کرد. اگر چه این پس دقیقه مذهبی را بعد ها به واسطه توجهش به مدرنتیه مکرراً در زندگی شهری کنار گذاشت اما آثار آن بر جامعه شناسی مذهبی او کاملاً‌نمایان است. دورکم در تحصیلات دانشگاهی اش فلسفه خداند و بعد ها کرسی استادی دانشگاه بوردو را به دست ‌آورد با انتشار کتاب تقسیم کار در جامعه قوانین روش جامعه شناختی و خود کشی در دهه 1890 دورکم به صف اول روشنفکران فرانسوی پیوست و جامعه شناسی را به عنوان یک رشته دانشگاهی در فرانسه تثبیت کرد. در سا ل 1902 به پاریس رفت و با انتشار مجله سال جامعه شناسی، تعدادی از شاگردان خود را گرد هم آورد و تربیت کرد. طی جنگ جهانی اول پسر دورکم وبسیاری از شاگردان نزدیک او کشته شدند. این واقعه تاثیر جبران ناپذیری در سلامت او بر جا گذاشت و در نهایت به سال 1917 در گذشت.

مبانی جامعه شناسی دورکم

نخستین بحثی که درباره جامعه شناسی دورکم پیش می آید وجه وفاداری او به مثبت گرایی است. دورکیم در آغاز سخن به رد نظر کسانی می پردازد که می گویند جامعه شناسی ضرورتاً‌باید بر پایه فرضیات فلسفی بنا شود. به نظر او جامعه شناسی باید از فلسفه کاملاً جدا و مستقل باشد. لیکن فلسفه نمی تواند از علوم و درنتیجه از جامعه شناسی به کلی مستغنی شود. روشن است که این نظر دورکم بر محور فلسفه مثبت گرای چرخه.

دورکم همانند اگوست کنت سعی دارد تجدید فلسفه را بر مبنای دانش جدید جامعه تحقق بخشد و اصلاح روش علم را پیشنهاد میکند. دورکم تلاش زیادی که تا جامعه شناسی را از تحلیل های فلسفی دور کرده به توصیف های رایج در علوم طبیعی و فیزیکی نزدیک سازد. تحقیق او درباره خودکش با استمرار از داده های آماری تلاشی در این زمینه بود اما اعتقاد به «روح حجمی» در جامعه باز نشانی از فلسفه دارد. در هر صورت دورکیم با وضع قواعد روش علمی جامعه شناسی اثباتی را پایه گذاری کرده است. اولین قاعده در جامعه شناسی این است که واقعیت های اجتماعی باید به عنوان شی مورد توجه قرار گیرد. دومین قاعده تمایز بین طبیعی و مرضی است. در هر جامعه موقعی که امری عممیت کامل یافت نسبت به آن جامعه صورت طبیعی دارد در صورتی که ممکن است همان امور در جامعه دیگر چندان شایع و مورد قبول نبوده صورت غیر طبیعی یا مرضی د اشته باشد همچنین وقتی که امری به مقدار کمی در جامعه شیوع پیدا کرده از نسبت


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مبانی جامعه شناسی دورکم 29 ص

تحقیق درباره معماری ایرانی

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درباره معماری ایرانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 31

 

1-در معماری ایرانی برای انتخاب جهت مناسب اقلیمی قرارگیری خانه از چه شکلی استفاده می نمودند

الف-چهارضلعی ب-پنج ضلعی

ج-شش ضلعی د-هشت ضلعی

2-مهمترین عامل در طراحی اتاق های یک هتل مجهز چه می باشد.

الف-استفاده از پلان های تیپ وتکراری

ب-ایجاد و دید مناسب از درون اتاق ها به بیرون

ج-استفاده از دیوارهای خیس مشترک بین سرویس ها

د-توجه به استقلال صوتی بین اتاق ها

3-مناسب ترین مکان برای طراحی آشپزخانه در یک منزل مسکونی در اقلیم گرم وخشک در چه جبهه ای از ساختمان است

الف-جنوبی ب-شمالی ج-شرقی د-غربی

4-در کدام کاربری استفاده از ضوابط طراحی انعطاف کمتری دارد

الف-ورزشی ب-تجاری

ج-تفریحی د-مسکونی

5-مناسب ترین ورودی ها جهت طرح یک آمفی تئاتر از کدام قسمت می باشد.

الف-از سمت چپ سن ب-از پهلوی سالن

ج-از پشت سالن ج-توجه به دید مناسب تماشاچی

6-ساخت مدارس از چه دوره ای در معماری ایران رواج پیدا کرده است

الف-ایلخانی ب-سلجوقی

ج-تیموری د-غزنوی

7-معماری ایران در اقلیم گرم وخشک دارای پیوند محکمی با محیط است زیرا …

الف-از سایه بهره زیادی برده است

ب-دارای فرم های قوسی و نرم راست

ج-به علت شدت گرما درون گرا است

د-مصالح آن بوم آورد است

8-کدام عبارت در مورد معماری ایران صحیح تر است

الف-طبیعت گر است زیرا دارای تزئینات طبیعی است

ب-از طبیعت دوری می کند زیرا درون گرا است

ج-توجه به طبیعت را در طراحی معماری اصل می شمارد

د-نسبت به طبیعت بی تفاوت است

9-گونه شناسی در طراحی معماری یعنی دسته بندی بناها براساس …

الف-تاریخ ساخت ب-عملکرد

ج-ویژگی های خاص د-نام طراحان آنها

10-استانداردهای معماری در چه زمینه هایی کارایی عام دارند

الف-تطبیق فضاهای معماری با عملکرد مور نیاز

ب-تطبیق فضاهای معماری با ابعاد واندازه های بدن انسان

ج-تطبیق فضاها با فرهنگ استفاده مردم


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره معماری ایرانی

تحقیق درباره معماری بیزانس

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درباره معماری بیزانس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 152

 

معماری بیزانس(روم شرقی)

پیشینه تاریخی: دیوکلسین, قلمرو وسیع امپراتوری روم را به دو بخش شرقی و غربی بین خود و فرماندهان همطرازش تقسیم نمود, و عملاٌ اضمحلال امپراتوری قدرتمند روم را نادانسته پی ریزی نمود. پس از آن کنستانتین شهر باستانی بیزانس را دوباره ساخت و کنستانتینوپل (قسطنطنیه) نام گرفت. این شهر به طور شگفت انگیزی در سرنوشت شهر (روم) مرکز امپراتوری مؤثر واقع شد و با تضعیف قدرت امپراتوری روم, کشور روم به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شد, و بدین طریق امپراتوری روم شرقی (بیزانس) شکل گرفت. فرمانروایی بیزانس به دست امپراتور آرکادیوس افتاد که شهر بیزانس (استانبول امروزی) را با همان نام قدیمی اش پایتخت خود قرار داد.

بیزانس, شهر بندری مهمی که به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای که کوتاهترین مسیر غرب به مشرق زمین بود, اهمیت تجاری خاصی داشت و از تمدن چشم گیری برخوردار بود. ساکنان آن دارای سنت های پا برجایی بوده اند, بطوریکه سلطه دیگران را به دشواری پذیرا شده اند. مثلاً یکی از حکمرانان هوادار اسپارت که در سال 405 ق.م بر این شهر تحمیل شد, پس از 16 سال قاومت از شهر بیرون رانده شد.

معماری صدر مسیحیت

از زمانی که امپراتور کنستانتین به مسیحیت گروید و آیین مسیح (ع) به عنوان آیین رسمی امپراتور روم اعلام گردید. پیروان مسیحیت توانستند آزادانه به تبلیغ آیین خویش بپردازند, اما پیش از این در دوران سختی به سر می بردند و در این دور] پر التهاب و بسیار طاقت فرسا, در خفا و در زمینی ها به تبلیغ آینن مسیحیت پرداختند. در ابتدای کار مسیحیان با رومیان از نظر ایدئولوپی در تضاد شدید بودند و رومیان که پیرو مذاهب چندگانه و پرستش عناصر طبیعی و به عبارتی خدایان متعدد بودند, تعصب دیدی از خویش نشان دادند و به اذیت و آزار پیروان مسیح پرداختند, مسیحیان در بدترین شرایط, توانستند مردم را با آیین خویش آشنا و نزدیک نمایند.

هنرمسیحیت آغازین را می توان از روی موضوعاتشان شناخت نه از روی سبک آنها, مسیحیان آن زمان درست به انداز] معتقدان به آیین روم «رومی» بودند, هنرها و صنایع دستی گذشتگان را می آموختند. خود کلیسای مسیحی, از لحاظ سازمان و فلسفه خود شدیداً به ساختار زندگی یونانی- رومی مدیون بود, و در هنر مسیحیت آغازین, با تحول ساده ای از مضامین متعلق به دین روم به دین مسیحیت و آزادانه ترین نوع عاریت گیری از موضوعات و شیوه های پیش از مسیحیت روبرو می شویم.

معماری صدر مسیحیت را به طور کلی می توان به دو بخش پیش از کنستانتین (از سال 313 –50 میلادی) و پس از کنستانتین (از سال 314 تا سال صقوط امپراتوری) تقسیم نمود. دوره نخست را «دورة پیگرد» و دورة دوم را «دورة بازشناسی» می گویند.

دورة نخست (دورة پیگرد): معماری مسیحیان را به علت تعقیب و کشتار ایشان بدست رومیها, دورة پیگرد می نامند, تمام هنر این دوره در مخفی گاهها و در زیرزمین است و به همین علت مقابر دخمه ای نامیده می شوند. این مقابر شبکه های کسترده ای از دالانها و اتاقکهای زیر زمینی در زیر شهر رم و شهرهایی هستند که به عنوان گورستانهایی پنهانی برای دفن مردگان مسیحی- که بیشترشان در ردیف شهدای اولیه مسیحیت به شمار می روند- طراحی شده بودند. مقابر دخمه ای از سد] سوم تا سد] چهارم پیوسته مورد استفاده بوده اند و ظاهراً در آنها حدود چهار میلیون جسد دفن شده است.

مقابر دخمه ای در ابتدا به عنوان مخفیگاه برای پناهنگان مورد استفاده قرار می گرفتند. مدارک اثبات این سخن, وجود پلکانهای مسدود و مجزا, تو رفتگیها و گذرگاههای مخفی, و درهای مخفی نگه داشته شدة ورودی و خروجی است. بدون تردید در این دخمه ها آیینهای سری مسیحی نیز اجرا می شده است و نقش اصلی آنها جای مردگان بوده است. از نمونه های مقابر دخمه ای, مقبر] دخمه ای کالیکستوس در رم است که در سد] دوم میلادی ساخته شده است.

معماری این دخمه ها به این صورت بوده است که پس از آنکه قطعه زمینی برای گورستان برگزیده می شد, دالانی به پهنای 90 تا 130 سانتی متر و با فاصله مناسب از سطح زمین, در گرداگرد آن حفر می کردند. در سطح دیوارهای جانبی این دالانها, تورفتیگهایی به موازات محور دالان برای نگهداری از اجساد مردگان گشوده می شد. این تورفتگیها که «لوکولوس» نامیده می شدند, مانند تاقچه هایی که در روی یکدیگر کنده می شدند. معمولاٌ اتاقکهای کوچکی به نام «کوبیکولوم» به عنوان نمازخانة تدفینی در دیوارها ساخته می شدند که تاق بندی متفاوتی


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره معماری بیزانس

تحقیق درباره معماری مدرن

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درباره معماری مدرن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 9

 

معماری مدرن:

مقدمه:

معماری مدرن،کارهای ساخت و ساز، ساختمانی اواخر قرن 19 و 20 تاریخچه مربوط به معماری مدرن معمارانی را در بر گرفته است که این قبیل ساختمانها، جنبشهای کسب گرایی و تکنولوژی و موادی که این قبیل معاریهای جدید را ممکن ساخته است را طراحی کرده اند. معماری نوین از ایالت متحده و اروپا ناشی شده است و سپس به بقیه جهان گسترش یافته است. در بین پروژه های مدرن که قابل بررسی هستند، پروژهای مدرن با توجه به ساختمان هایی که به خوبی تزئین شده اند و ساختمانهای زیبا در اسکاتلند توسط آنتوینی ایتالیایی طراحی شده است و خانه ها با فضاهای جلویی و سقف برجسته توسط یکی از پیشکسوتان آمریکایی مدرنیز، کرلن، فرانک لایود ارائه شده است. شناختهای مدرن مهم که ابتدا آمدند عبارتند از ویلاهای شیک و زیبای معمار سویسی- فرانسوی، کورباسه، ساخت کارخانه های جدید در آلمان توسط پیتروالتر و آسمان خراشهای فلزی و شیشه ای که توسط معمار زاد آلمان لودنیک طراحی شده است.

ویژگیها:

معماران مدرن در مقابل معماری قرن 19 واکنش نشان داده اند و اینطور احساس کرده اند که از گذشته چیزهای بسیار با ارزشی قرض گرفته اند. آنها این نوع معماری به صورت طاقت فرسایی به شیوه های گذشته پیوند زدند و یا به صورت التقاطی و جذاب آنها را نشان دادند. همانطور که قرتن 20 آغاز شده بر این باور شدند که لازم است تا معماری که روح دوره جدید را بیان کرد. و توسعه داده را اختراع کنند، و دراین حالت با شیوه ها، مواد و تکنولوژیهای معماریهای اولیه را پشت سر می گذاشت. این نوع اهداف منسجم بیانگر این مطلب نبود که ساختمانهای آنها از نظر ظاهر شبیه به هم باشند و یا اینکه معماران با دیگر موضوعاتی از این قبیل موافق باشند- ارزشهای هنری معماری مدرن نیز به سرعت فرق کرد. بعضی از معماران در اواخر قرن 19، با ماشینهای قدرتمد و پیشرفته به وجد آمدند و به دنبال معماری بودند که از انرژی و برق مربوط به دستگاهها استفاده کند. ارزشهای هنری آن تمام ساختارهای مربوط به طراحی از لوازم منزل گرفته تا خطوط اقیانوسی و ماشینهای جدید پرواز را درخود داشت آنها معماری را ترجیح می دانند که نه تنها منطقی بودن ماشینها را بیان کند ،بلکه بتواند قدرت جادویی احساسات و روح انسان را نیز نشان دهد. معماران مدرن از نظر فهمیدن سنتهای تاریخی نیز متقارن بودند. در حالی که بعضی از مراجع تاریخی، ساختارهای ممنوع شده با یکدیگر مطرح شده اغلب از مراجعی استفاده می کردند که به گذشته و مدرنیزه کردن طرحهای آنها اشاره داشت. معمار ایتالیایی آنتونین، در سال 1914 در F.M خود از معماری سنتی قدیمی امتناع کرد.

برای هر نسل و دوره به منظور ساختن خانه های جدید و استفاده از مواد شیشه ای استیل و بتون برای را اگر امکان داشت عنوان کرد. طرحهای مدرن و جدید هم وطن او از طریق دیگه گذشته اشاره داشت. کاسا دِل فاسکویی تراگنی در ایتالیا، بیانگر یک آتویوم داخلی برای افراد است که از طریق مکانها ی مربوط به زمان رونسانس ایتال است و از باغ ملّی گرفته شده است و پنجره های آن طبق فرضیه های رومیها و یونان با ستان گرفته شده که با توجه به خواص و ویژگیها معماری ایده آل عنوان شده است.تو آنلین سنتها را به صورت بلوکهای ساخته شده و ایده آل نشان داده که برای معماری جدید عنوان شده است اما ساختار استیل و بتونی ساختمانها با توجه به ارزشهای عهنری مدرن بیانگر ساختارهای غیر تزئینی می باشند. در ایالت متحده فرانک معماری اروپایی قرن 19 را رد کرد. او مفاهیم جدید معماری خود را معطوف به ساختمانها و بلوکهای ساختمانی آموزشی کرد و با آنها مدل یک بچه کار کرد و برای معماری ژاپنی ها و چشم انداز مربوطه که خانه های او به همین دلیل ساخته شده بود ساختارها را بررسی کرد. هنوز شومینه با مکانها و صندلیهای نشیمن نزدیک آن در وسط خانه های او قرار داشتند و به گذشته های خیلی دور اشاره داشتند. در خانه های رایت، چند دیوار تقسیم کننده اتاقها را از هم جدا کردند و یک اتاق چسبیده و به دنبال اتاق لبد بود. طراحی باز رایت، به صورت بسیار زیادی تاثیر گذار بودو ساختارها و متغییرهای آن استفاده شدند، نه تنها برای خانه ها بای آپارتمانها و خانه های طبقه متوسط در اروپا و ایالت متحده.

معماری مدرن که همچنین با ساختارهای قدیمی در مورد انواع ساختارهای مناسب برای طراحی معماری در کشمکش هستند. ساختمانهای مهم شهری مکانهای هنری، کلیساها، موسسات عمومی. مدت زمان طولانی است که در حیطه عملکردها و فعالیتهای معماری قرار گرفته اند، اما طراحان مدرنیز اینطور عنوان می کنند که معمار باید تمام چیزهایی که برای جامعه لازم است را طراحی کند حتی بیشتر ساختمانهای محقرانه را آنها شروع به طراحی خانه های ارزان کردند، ایستگاههای راه آهن، کارخانه ها ، انبارها، اماکن تجاری. در نیمه اول قرن20، بسیار از مدرنیزه مهاخانه هایی را مثل اسباب وسایل،


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره معماری مدرن

دانلود پاورپوینت اسلاید آموزش کارآفرینی

اختصاصی از حامی فایل دانلود پاورپوینت اسلاید آموزش کارآفرینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 184 صفحه

1 بسم الله الرحمن الرحیم 2       درس کار آفرینی .     3 واحد (نظری + عملی) 3 سر فصل اصول کار آفرینی و ویژگیهای کار آفرینان خلاقیت و نوآوری و نظریه حل خلاق مساله مدیریت و فرهنگ کسب و کار و کار آفرینی فهرست طرح کسب و کار 4 نحوه ارزیابی مشارکت فعال و همراهی کامل حضور به موقع و مستمر در کلاس احترام به افکار و عقاید دیگران خاموش کردن موبایل ها در کلاس 10% حضور و غیاب و تمرین 40% پروژه عملی 50% پایان ترم تئوری قرارداد ( پروتکل) 5 منابع   1- مبانی کار آفرینی / دکتر احمدپور داریانی –دگتر مقیمی 2- الگوریتم نوآوری / دکتر سلیمی نمین 3- مقدمه ای بر کار‌آفرینی / سازمان ملی بهره وری ایران 4- اصول ومبانی کارآفرینی / مهندس سعیدی کیا 5- www.karafarini.ut.ac.ir 6 - www.nipo.ir 7- www.iraneconomics.net 8-www.karafariny.com 9- www.tompeters.com 10-www.eshteghal.ir   6 فصل اول اصول کارآفرینی 7 چرا کار آفرینی ؟
چرا بهره وری ؟
چرا مدیریت؟
چرا رشد اقتصادی ؟
و ...
 چرا برخی از افراد نسبت به دیگران موفق تر هستند؟
چرا بعضی از سازمانها نسبت به دیگران موفق تر هستند؟
چرا برخی کشورها توسعه یافته اند؟
با از بین رفتن مرزهای اقتصادی چه کنیم؟
با تغییرات سریع، رقابت تنگاتنگ ، کمبود منابع و افزایش دانش چه کنیم؟
((میزان توسعه اقتصادی کشورها ، ملاک فقر و ثروت آنهاست . میزان رشد ثروت یا فقر هر کشور بستگی به کار آفرینی آنها دارد.)) 8 نگاهی به وضع امروز در ایران  آیا می دانید میانگین ضایعات صنعتی کشور در سال 80 معادل 27% بود ه است ؟
آیا می دانید قریب 70% قیمت تمام شده محصولات صنعتی ما هزینه های سربار است ؟
آیا می دانید اثر بخشی تجهیزات در صنایع کشور ( درصدی از زمان بهره برداری که صرف تولیدات سالم می شود ) معادل 25% است؟
آیا می دانید متوسط راه اندازی طرح های ملی و سرمایه بر کشور حدود 8 سال است؟
آیا می دانید 54% طرح های عمرانی در کشور اشکال طرح ریزی دارد؟
آیا می دانید 27% طرح های عمرانی در کشور ناقص اجرا می شود؟
آیا می دانید 28% طرح های عمرانی در کشور پس از بهره برداری مشکل دارند؟
آیا می دانید تاسال2010 تمام روستاها باید به ICT متصل شوند؟
آیا می دانید تا سال 2010 باید تمام مدارس ، دانشگاهها و مراکز به صورت بی سیم به ICT متصل باشند؟
9 شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل کجا دانند حال ما ، سبکباران ساحل ها 10         تاریخچه عامل تغییر باعث تحول در انسانها و سازمانها می شود و این عامل تغییر به خلق کسب و کار جدید توسط فرد یا گروههای جدید می شود که همان کار آفرینی است.
1- موج اول: 1950-1940 انفجار عمومی مطالعه و تحقیق برای افراد موفق در کارآفرینی و ثروتمندی و شیوه های پولدار شدن و کسب و کار شخصی. 2- موج دوم: 1960 رشته های دانشگاههای دنیا و تخصصی کارآفرینی در حوزه های مهندسی و بازرگانی (500 دانشگاه در آمریکا درس کارآفرینی دارند). 3- موج سوم: 1980 به بعد علاقمندی به تحقیق و آموزش در بنگاههای خصوصی.
11 تعریف Entrepreneurship کارآفرینی فرآیندی است که کار آفرین را در جهت مناسب برای نیل به اهداف رهبری می کند. کارآفرینی عبارتست از فر

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اسلاید آموزش کارآفرینی