حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارشات کارورزی 1

اختصاصی از حامی فایل گزارشات کارورزی 1 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارشات کارورزی 1


گزارشات کارورزی 1

گزارشات کارورزی 1

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 23

 

 

 

 

مقدمه

 

  برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی های حرفه ای را فراهم می کند. این فرآیند از مشاهده مسائل فیزیکی، آموزشی ،تربیتی وعاطفی آموزشگاه آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارت های یادگیری مادام العمر و قرار گرفتن در چرخه حرفه ای ختم می شود. مطالعه مسئله های آموزشی/تربیتی در سطح کلاس درس و مدرسه زمینه ساز عمل مستقل حرفه ای معتبر و کسب تجربیات دست اول است. فرصت های یادگیری تدارک دیده شده باید امکان تلفیق نظر و عمل تربیتی را در موقعیت های واقعی، برای یافتن راه حلهای قابل دفاع )با پشتوانه نظری و پژوهشی( جهت پاسخ به مسئله های آموزشی/ تربیتی تدارک ببیند. در برنامه کارورزی دانشجو با درک مبانی نظری قادرخواهد بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیت های تربیتی/ آموزشی را با ارائه شواهدی از پژوهش ها/ یافته های علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند که چگونه این تصمیمات در برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانش آموزان از پشتوانه نظری لازم برخوردار است. در کارورزی یک دانشجویان توانایی تحلیل موقعیت های واقعی و انطباق آن با یافته های نظری را کسب کرده و ظرفیت های حرفه ای خود را توسعه خواهند داد.

از آنجا که هدف از این مرحله ازکارورزی آشنایی با مسائل مدارس، توصیف و تفسیر وضعیت امکانات فیزیکی ، رویدادهای تربیتی وآموزشی مورد مشاهده در مدارس همراه با علت یابی و ارائه راه حل وارائه گزارش با تاکید بر استفاده از منابع مناسب علمی ،هدایت معلم راهنما وایده های خلاقانه باشد.

این گزارش ، گزارش کارورزی مربوط به واحد درسی کارورزی 1 در مدارس است. در این گزارش به ارائه ی مطالبی پرداخته شده است که از حضور بنده درآموزشگاه شهید جوادی سرای ملک به دست امده است 

 

 

فصل اول :

 

مضمون :    ارائه اولین گزارش کار مبنی بر گزارش آزاد

مقدمه:

یکی از علمای آموزش پرورش گفته است هم چنانکه یک سیب ، تا زمانی که نرسیده باشد ، سیب به معنای واقعی نیست ، انسان نیز تا زمانی که تعلیم نبیند یا تربیت نشود ، انسان به معنای واقعی نیست.»
آموزش  وپرورش فرآیندی است که به وسیله آن انسان می کوشد دستاوردهاو آرمانهای خود را برای زندگی بهتر به کودکان خود منتقل کند. این فرآیند ها بلافاصله پس از تولد ،درست از زمانی شروع می شوند که پدران و مادران می خواهند که رفتارهای مطابق با فرهنگ خود را به کودکان یاد دهند. مثلاً به آنان یاد می دهند که چگونه صداهای نامفهوم بچه گانه خود را به تکلم تبدیل کنند ویا با ارائه سرمشق ها و توسل به دستورات سعی می کنند آن گونه نگرشها ، ارزش ها ، مهارتها و معرفتی را در کودکان به وجود آورند که تعیین کننده روند عملیات و حاکم بر رفتار آنان در تمامی دوران زندگی باشند. از طرف دیگر ، تحصیل آموزشگاهی ، یا آموزش و پرورش رسمی ، مرکب از تجاربی است که به طور عمدی تنظیم و به مورد اجرا گذاشته می شوند تا به کودکان کمک کنند آن چیزهایی را یاد بگیرند که بزرگسالان یادگیری آنها را برای کودکان لازم و ضروری می دانند.
تقریباً همه مردم ایجاد مهارت در خواندن ، نوشتن ، حساب کردن را به عنوان هدف اصلی آموزش و پرورش رسمی پذیرفته اند ،به همین خاطر فرزندان خود را به محلی به عنوان مدرسه برای آموزش و یادگیری گسیل می دارند .
در این نوشتار سعی شده است سه نوع گزارش (فیزیکی ،عاطفی ، آموزشی )گنجانده شود امید آنکه مورد قبول استاد عزیر واقع گردد.


دانلود با لینک مستقیم


گزارشات کارورزی 1
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد