حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت دیافراگم اجزای الحاقی زلزله سطح بهره‌برداری 33 اسلاید.PPT

اختصاصی از حامی فایل پاورپوینت دیافراگم اجزای الحاقی زلزله سطح بهره‌برداری 33 اسلاید.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

دیافراگم، اجزای الحاقی، زلزله سطح بهره‌برداری کف (دیافراگم) نیروی وارد به کف (5.
10) Fpi نیروی جانبی وارد به کف در تراز i، wi وزن دیافراگم و اجزای متصل به آن در این تراز، Wi وزن طبقه i ام، Fj نیروی زلز‌له در تراز i و Ft نیروی رأس ساختمان می‌باشد.
حداقل و حداکثر Fip بترتیب برابر با 0.35AIwi و 0.7AIwi درنظر گرفته می‎شود.
چنانچه لازم باشد کف علاوه بر نیروهای زلز‌له طبقه، نیروهای جانبی اعضاء قائمی را که در قسمت بالا و پایین کف بر روی یکدیگر واقع نشده‌اند، به یکدیگر منتقل نماید، مقدار این نیروها نیز باید به نیروی بدست آمده از رابطه فوق اضافه شود.
مثال در یک ساختمان فولادی مهاربندی شده 5 طبقه واقع در منطقه‌ای با لرزه خیزی زیاد (شتاب پایه 3/0)، جرم هر طبقه (با احتساب 20 بار زنده) برابر 480 تن و ارتفاع هر طبقه برابر 3 متر می‌باشد، و سختی همه طبقات یکسان است.
اگر برش پایه ناشی از زلز‌له برابر 300 تن باشد، نیروی زلز‌له کفها را محاسبه کنید.
جرم کفها مساوی طبقات فرض شوند (از اثر جرم افزوده دیوارها بر کف صرف نظر کنید).
ابتدا باید نیروهای طبقات Fi را معین کرد.
نیروی راس Ft به زمان تناوب اصلی سازه بستگی دارد: T = 0.05H3/4 T = 0.05x153/4 = 0.38<0.7 Ft = 0 و به همین ترتیب نیروی طبقات دیگر بدست می‌آید که بترتیب برابر است با 40، 60، 80 و 100 تن.
اکنون نیروی کفها از رابطه: و نیروی سایر کف‌ها نیز برابر است با 70، 80، 90 و 100 تن. ضمناً حداقل و حداکثر نیروی کف برابر است با 0.35AIwi = 0.35x0.30x1x480 = 50.4 ton حداقل نیروی کف 0.7AIwi = 100.8 ton حداکثر نیروی کف ملاحظه می‎شود که نیروهای کف در بین این محدوده قرار دارند مقایسه نیروی کف و نیروی طبقه می‎توان نتیجه گرفت که نتایج حاصل از رابطه توصیه شده در آیین‌نامه 2800 برای محاسبه نیروی کفها مقادیر بزرگتری از نیروی طبقات را بدست میدهد.
این تناقض را اینگونه می‎توان توجیه نمود که اگر چه اثر مدهای بالاتر در برش پایه چندان ظاهر نمی‎شود و در جابجاییهای کلی سازه کم اثر است، اما می‎تواند نیروی یک طبقه را به‎طور موضعی افزایش داده و در صورت ضعیف بودن کف، موجب خرابی آن گردد.
به همین جهت، در آیین‌نامه نیروی کف‌ها که فقط برای طراحی کف بکار می‎رود (و برای طراحی سایر عناصر لرزه‌بر همچون بادبند و دیوار برشی استفاده نمی‎شود) بیش از نیروی طبقات درنظر گرفته شده است.
توزیع نیروی کف نیروی کف به نسبت جرم در سطح کف توزیع میشود مثلاً اگر نیروی کف در جهت y برابر 120تن و ابعاد کف 8×20 باشد داریم و در صورتی که کف حالت غیر یکنواخت داشته باشد بازهم به همین منوال عمل میشود..
مثلاً اگر نیروی کف برابر 120 تن باشد و کف به طول 24 متر و عرض متغیر (مطابق شکل در وسط 6 متر و در دوکنار برابر 10 متر) است.
صلبیت کف کف بر دونوع است: صلب، انعطاف پذیر طبق ضوابط آیین نامه: درصورتی‌که حداکثر تغییرشکل افقی کف نسبت به نقاط دیگر آن از نصف جابجایی نسبی طبقه کمتر باشد کف صلب و در غیر اینصورت انعطاف پذیر محسوب می‎گردد در هر حال تغییرشکل افقی کف نباید از جابجایی جانبی مجاز اجزای قائم باربری که به آن متصل هستند بیشتر باشد کف صلب نحوه تحلیل سازه نحوه

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت دیافراگم اجزای الحاقی زلزله سطح بهره‌برداری 33 اسلاید.PPT
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد