حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله گزارش کارآموزی شرکت تولیدی صنایع نخ پوشینه ایران

اختصاصی از حامی فایل مقاله گزارش کارآموزی شرکت تولیدی صنایع نخ پوشینه ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله گزارش کارآموزی شرکت تولیدی صنایع نخ پوشینه ایران


مقاله گزارش کارآموزی شرکت تولیدی صنایع نخ پوشینه ایران

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 43

تاریخچه کارخانه

شرکت تولیدی صنایع نخ پوشینه ایران در تاریخ ٢٤/١٢/٥٣به صورت شرکت با مسئولیت محدود تأسیس شد و طی شماره ٣٠٠١١مورخ ٩/٥/٥٤ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.محل کارخانه : تهران خیابان جمهوری بین چهارراه مخبروالدوله و بهارستان روبروی سینمای اروپا پلاک ١٤٥.

تأسیسات

الف) هوا: از لحاظ تهویه که بیشتر فن‌های سالن خراب بود. .

ب) آب: در قدیم وسالهای اخیر عمل تصفیه انجام می‌شده ولی در حال حاضر آب کارخانه از دو منبع یعنی شهری و آب چاه تهیه می‌شد.

دراکثر نقاط ومصارف بیشتر از چاه‌های عمیق که در انتهای کارخانه در حدود 35 الی 40 سال پیش تأسیس شده راه اندازی و هنوز مورد بهره‌برداری می‌باشد.

ج) سوخت: منابع سوختی یا آّب بوده و یا استفاده از روغن‌های مخصوص بخار حاصل از به جوش آمدن آب توسط دیگهایی که علل سوخت آن نفت یا گازوئیل یا گاز شهری بوده که این بخار توسط لوله‌ای بزرگ درکل سالن لوله کشی شده ودستگاههایی که نیاز به خار آب دارند نیز طبق برنامه از قبل تعیین شده‌اند وهر دستگاه نیز بر اساس نیاز شیر کنترل فشاربخار را طبق دستور کم و زیاد می‌کند که بستگی به نوع کار یا نوع پارچه دارد.

د) برق: در قدیم‌الایام دستگاههای تولید برق داشتند اما در حال حاضر به علت فرسودگی و عدم رسیدگی به دستگاهها از برق شهر استفاده می‌کنند و انتقال برق نیز که کل ساختمان‌ها و سالن‌ها با استفاده از کابلهای قوی سیم‌کشی شده و نقاط مختلف مورد مصرف در روشنایی یا روشن کردن دستگاهها ودیگر موارد از برق شهر استفاده می‌کنند.

هـ) تجهیزات ایمنی: در حال حاضر زیربنای ساختمان در حال ریزش است . غیر از موارد امنیتی  که دستگاههای مختلف ممکن است در هر حال چه از لحاظ اتصال برق و چه از لحاظ خطرات مثل آتش گرفتن خود منسوج در داخل دستگاه در اثر حرارت زیاد و چه از لحاظ سیستم انتقال سوخت و یا موارد دیگر از لحاظ ایمنی ضعیف می‌باشد.  از لحاظ آتش نشانی که در هر قسمت وسایل اولیه خاموش کردن آتش مثل کپسول‌های مخصوص در سالن موجود می‌باشد.

بهداشت و رفاه

از جهت کنترل صدا که فضای سالن چون خیلی بزرگ بود و سقف کارخانه تا حدی مرتفع بود خود این عاملی برای کمتر شدن صدای دستگاه‌ها بود ولی در کل کار خاصی دراین زمینه انجام نداده بودند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله گزارش کارآموزی شرکت تولیدی صنایع نخ پوشینه ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد