حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق پرکن های حجمی یا پیستونی

اختصاصی از حامی فایل دانلود تحقیق پرکن های حجمی یا پیستونی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق پرکن های حجمی یا پیستونی


دانلود تحقیق پرکن های حجمی یا پیستونی

برای پر کردن قوطی ها و شیشه های درب گشاد از مواد نسبتا غلیظ یا پودری، مانند رب، مربا، غذای کودک و یا پودر شیر خشک ممکن است از پرکن های پیستونی استفاده نمود که در این صورت ظروف را تک تک و یا چند ظرف را با هم پر می کنند. مکانیسم کار این پرکن بصورت یک سیلندر ویستون می باشد. هنگامی که ظرف دقیقا به محل پر کردن می رسد دریچه ی تحویل دهنده ماده ی غذایی باز شده ، دریچه ی ذخیره بسته می شود و با حرکت برگشت پیستون ، ماده ی غذایی به داخل ظرف تخلیه می شود . با حرکت بعدی پیستون دریچه ی تحویل دهنده بسته و دریچه ی ذخیره باز می شود . به این طریق پیستون برای پرکردن بعدی آماده می شود .

دوخت ها ضعیف ترین قسمت یک بسته می باشند و دوخت ناقص طول عمر انباری مواد غذایی را کمتر می کند. ماشین هایی که عمل دربندی، دوخت و بستن را در بسته بندی مواد غذایی انجام می دهند بسیار متنوع اند که در ذیل به مهم ترین آنها اشاره می شود.

درب بندی بطری های شیشه ای: عمل درب بندی بطری های شیشه ای توسط دست و یا با ماشین های نیمه اتومات و تمام اتومات صورت می گیرد.

بستن ظروف انعطاف پذیر: مواد ترموپلاستیک که ترکیب اصلی پوشش هاست پس از حرارت دادن نرم و ذوب شده و پس از سرد شدن دوباره سخت می شوند. به کمک ماشین دوخت حرارتی می توان عمل دوخت پوشش ها را انجام داد. این ماشین ها دارای فک هایی هستند که با جریان برق گرم شده و سپس با فشار بر روی فیلم دوخت حرارتی را انجام می دهند. در ماشین های جدید به جای جریان برق از راه های دیگری عمل گرم کردن را انجام می دهند. در این ماشین ها بجای فک هایی که با جریان برق گرم

می شوند از الکترودهایی استفاده می شود که موجب ایجاد گرما بین سطوح داخلی فیلم می شود. بطوریکه سطوح خارجی فیلم از حد معینی بیشتر گرم نمی شوند درنتیجه فیلم ها به الکترود نمی چسبند . به ماشین های نوع دوم ماشین های دوبل با فرکانس بالا می گویند. ماشین های نوع اول برای دوخت لفاف هایی از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن و ماشین های با فرکانس بالا برای دوخت لفاف هایی از جنس پلی وینیل کلراید و استات سلولز مناسب هستند.

ممکن است عملیات دوخت توسط درز گیرها هم صورت بگیرد که دارای انواع متعددی هستند. یک نوع آن که درزگیر چسبی نام دارد برای بسته بندی محصولات حساس در برابر گرما بکار می رود که در این روش به کمک چسب عمل دوخت انجام می گیرد.

ماشین های شکل دهنده، پرکننده و دوخت بسته بندی های غذایی (FFS)

طیف وسیعی از ماشین ها در این گروه قرار می گیرد. وجه اشتراک همه آنها در این است که عملیات ساختن بسته، پر کردن و دوخت و دربندی در آن بطور همزمان در یک دستگاه انجام می شود. با توجه به طرح دستگاه و نوع بسته بندی که ایجاد می شود این ماشین ها به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

  1. ماشین های FFS عمودی: در این ماشین ها یک رول از مواد قابل انعطاف بکار برده می شوند (کاغذ، فیلم یا فویل) که آن را بصورت لوله ای درآورده سپس درز آن را می دوزند و در یک تناوب منظم آن را پر می کنند و یا آن را از طول تا می زنند و درز آن را در گوشه ای راست می بندند تا یک پاکت شکل بگیرد سپس پر شده و چسبانده می شوند. وجه اشتراک این ماشین ها حالت عمودی دستگاه برای ساخت، پرکردن و دربندی آن است. با توجه به نوع بسته بندی که در نهایت تولید می شوند ماشین های مختلفی در این گروه قرار می گیرد که یکی از مهم ترین آنها ماشین های تتراپک است.

شامل 56 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق پرکن های حجمی یا پیستونی

دانلود مقاله دسته بندی مواد غذائی از نظر فساد پذیری

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله دسته بندی مواد غذائی از نظر فساد پذیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله دسته بندی مواد غذائی از نظر فساد پذیری


دانلود مقاله دسته بندی مواد غذائی از نظر فساد پذیری

مواد غذائی از نظر فساد پذیری و سرعت فاسد شدن متفاوت هستند. بطور کلیمواد غذائی بر اساس سرعت فاسد پذیری به سه دسته تقسیم می شوند:

1- مواد غذائی که زود فاسد می شوند مثل شیر ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، تخم مرغ و سایر مواد غذائی حیوانی که به دلیل فساد سریع باید آنها را فقط مدتی کوتاه و آن هم در یخچال نگهداری کرد.

2- مواد غذائی نیمه فساد پذیر مانند سبزی ها و میوه ها که می توان آنها را در هوای خنک و خارج از یخچال برای مدتی کوتاه نگهداری کرد و در هوای گرم بای د در یخچال قرار داده شوند.

3- مواد غذائی دیر فساد مانند حبوبات و دانه های غلات خشک ( گندم و برنج) که می توان آنها را در شرایط مناسب برای مدت طولانی نگهداری کرد. بطور کلی مواد غذائی کم آب و خشک دیرتر فاسد می شوند.

عواملی که موجب آلودگی و یا فساد مواد غذائی می شوند:

باکتری های هوازی:
مواد غذائی براحتی از طریق افرادی مکه تهیه ، آماده سازی ، توزیع و عرضه آنها را بعهده دارند به انواع باکتریها مثل استافیلوکوک ها و استرپتوکوکها آلوده می شوند.مسمومیت های غذائی باکتریایی با ناراحتی دستگاه گوارش، درد در ناحیه شکم ، اسهال همراه با استفراغ یا بدون استفراغ بروز می کند و علائم مسمومیت ممکن است در کمتر از یکساعت و یا بیشتر از 48 ساعت پس از مصرف غذای آلوده ظاهر شود. باکتری ها در بینی ، دهان ، زخم ها و جوش های چرکی صورت و گردن و زیر ناخن ها به وفور یافت می شوند و در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی می توانند براحتی به مواد غذائی منتقل شوند . مهمترین  مواد غذائی حساس به باکتریهایی مثل استافیلوکوک عبارتند از غذاهای گوشتی ( بویژه کباب کوبیده)، شیر و فرآورده های آن ( بویژه خامه و بستنی )، شیرینی های تر ( بخصوص نانهای خامه ای ) ، تخم مرغ و فرآورده های حاوی تخم مرغ

شامل 8 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله دسته بندی مواد غذائی از نظر فساد پذیری

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟

اختصاصی از حامی فایل اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟


اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 28 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

مقدمه

توسعه هر کشور در گرو به کار گیری صحیح عوامل مؤثر در آن است . سیاست گذاران و برنامه ریزان باید ضمن شناخت این عوامل آن را به شکل بهینه مورد استفاده قرار دهند تا بیشترین بازدهی و نتیجه را عاید جامعه نماید ، از این رو سرمایه انسانی به عنوان یکی از عوامل اصلی و مؤثر نقش بسزایی در روند توسعه ایفا می کند . سرمایه انسانی عبارت است از مجموعه دانش ، توانایی و مهارت های افراد یک جامعه که البته اگر سرمایه به درستی به کار گرفته شود می تواند منشا اثر باشد .

دانش آموزان نه تنها به عنوان مهمترین و پویا ترین افراد جامعه و منابع انسانی آینده هستند بلکه اهرم مؤثری در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می آیند . تجهیز این منبع مهم و به کارگیری صحیح و مطلوب آنها نیل به اهداف توسعه را آسان می نماید .

توجه به ابعاد روانی – اجتماعی انسان ها نه تنها زمینه مساعدی برای شکوفایی استعدادها را فراهم می سازد بلکه در بهبود سلامتی عمومی نیز مؤثر خواهد بود . از سوی دیگر یکی از عناصر عمده ای که در آموزش کودکان و نوجوانان مطرح است ایجاد شرایط مساعد است که بتوانند به معنی و مفهوم وقت و ارزش آن پی ببرند و از اوقات خود بهترین استفاده را ببرند .

لذا بر آن شدم تا با انجام این طرح هر چه بیشتر در تحقق اهداف آموزش و پرورش سهمی داشته باشم . لذا با این هدف که چگونه می توان آموزشی سیار و غیر مستقیم در مسیر ایاب و ذهاب دانش آموزان ارائه داد تا آن ها را استفاده بهینه از زمان داشته باشند دست به کار شدم . راههایی را اجرا نمود تا با ارائه آن ها هر چه بیشتر در موفقیت نظام آموزشی کوشا باشم .

توصیف وضع موجود و تبیین مسئله :

من مدیر دبستان دکتر حسابی ، یکی از مدارس فرهنگیان ناحیه 2 شیراز می باشم . هفده سال سابقه خدمت دارم و دارای مدرک کارشناسی مدیریت آموزشی می باشم . مدرسه ی ما یکی از مدارس پرجمعیت ناحیه می باشد . حدوداً 510 دانش آموز در این مدرسه تحصیل می کنند و دانش آموزان با قرعه کشی در پایه اول وارد این مدرسه می شوند و چون ثبت نام براساس طرح آدرس نیست به همین دلیل اکثریت دانش آموزان از سرویس استفاده می کنند و تقریبا از تمام نقاط شهر ورودی داریم .

ما در نوبت دختران هستیم و شیفت مخالف ما پسران هستند . مدرسه ما در خیابانی پر رفت و آمد قرار گرفته است و قرار داشتن دو مدرسه دیگر و چندین اداره در این خیابان ، باعث ترافیک و شلوغی و ازدحام زیادی گردیده است .

غروب یکی از روزهای پاییزی ، مردی چهار شانه ، بلند قامت ، با دست های زمخت و پینه بسته و صورتی سبزه ، با پوستی چغر و مردانه ، در حالی که از چشمهایش غم به وسعت همه ی زندگیش می بارید به دیدنم آمد .

- سلام خانم مدیر ، ببخشید مزاحم شدم ، می خواستم با شما صحبت کنم .

- بفرمایید .

- حقیقتش را بخواهید خیلی دل دل کردم تا خودم را راضی کنم که به خاطر سرویس مدرسه به دیدنتان بیایم ، مرد این را گفت و در حالی که هنوز هم مضطرب به نظر می رسید پشت به صندلی داد ، نگاهش را خیره نگه داشت .

- چرا دل دل می کنید ؟

- مرد نگاهی به دور و بر انداخت و گفت : در سرویس دختر من مسائلی است که سخت روحیه ی او را خراب نموده است و از لحظه ای که دانش آموزان سوار ماشین می شوند با هم درگیرند و جر و بحث دارند ؛ من مستخدم یکی از مدارس هستم بچه ها شغل مرا به رخ دخترم می کشند و جر و بحث از این مسئله شروع می شود . مرد تمام درد دل خود را گفت و عاجزانه از من خواست که مشکلش را حل نمایم و سپس از دفتر دبستان خارج شد.

من که سخت متاثر شده بودم به این  فکر افتادم که چگونه از فرصتی که دانش آموزان در سرویس دارند بهترین استفاده را بکنیم ؟ چگونه می توانم از اتلاف وقت دانش آموزان جلوگیری نمایم ؟ چگونه می توانم مسیر راه را برای بچه ها هدفمند سازم ؟ چگونه می توانم ارزش عمر آنان را برایشان تفهیم نمایم و از بیهودگی آن جلوگیری نمایم ؟

طبق برآوردی که داشتم بعضی از دانش آموزان حدود یک الی یک و نیم ساعت در راه بودند و در واقع رفت و برگشت آنان در روز ، دو الی سه ساعت طول می کشید .

با معاون مدرسه و چند تن از همکاران وارد گفت و گو شدم آنان نیز گفتند : « چندین سال است که بچه های خودمان هم با این مسئله روبرو هستند و عمرشان به بطالت می گذرد نکات منفی زیادی از یکدیگر می آموزند که قابل جبران نیست . زیرا بچه ها از همسالان خود حرف شنوی زیادی دارند . »

یکی از همکاران دیگر نیز بسیار اظهار نگرانی می کرد و بیان می داشت که : « اگر بتوان به دنبال راه حلی گشت و این موضوع را هدفمند نمود کار بزرگی انجام شده است زیرا در بسیاری از مدارسی که تا کنون بوده ام همین مشکلات را داشته اند . »

بر این اساس به دنبال اطلاعات دقیق تری که مرا به حل مساله معطوف کند رفتم .


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟

کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا

اختصاصی از حامی فایل کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا


کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا

فرمت فایل word بوده و قابلیت ویرایش دارد

 

تعداد صفحه:18

 

فهرست مطالب :

مقدمه

سیستم جرقه پلاتینی

اتصالات مهم دستگاه اسکوپ

کلیدهای کنترلی دستگاه اسکوپ

تشریح الگوی ثانویه در سیستم جرقه پلاتینی

ناحیه آتش ثانویه

ناحیه میانی ثانویه

ناحیه دوال  Dwellثانویه

ناحیه احتراق اولیه

ناحیه میانی اولیه

ناحیه دوال اولیه

کلیدهای عملیاتی و انتخاب حالت موج

 

 

 

مقدمه

امروزه موتورهای خودروها و سیستمهای جانبی آن به صورت یک قوای محرکه پیچیده دائماً در حال تغییر،تحول و بهینه شدن می باشد . در این راستای این تغییرات روشهای تست و عیب یابی موتور خودروها در حال تغییر و تحول می باشد و همین امر باعث بوجود ابزارهای جدیدی برای عیب یابی دقیق و متناسب با تکنولوژی روز موتورهای احتراقی داخلی می باشد . یکی از مهمترین این ابزارها دستگاه اسیلوسکوپ مخصوص خودرو (Automotive Lab Scope) می باشد .

اسکوپ تعمیرگاهی که عموماُ ((اسکوپ )) نامیده می شود در واقع یک ولتمتر عینی (Visual Voltmeter) می باشد ولی برخلاف ولتمترها که عقربه آنها به کندی حرکت می کند و مقدار ولتاژ را نشان می دهد اسکوپ مقادیر لحظه ای ولتاژ را روی لامپ تصویر به صورت منحنی گرافیکی نشان می دهد که به این منحنی الگو می گویند .

به عبارت دیگر اسکوپ وسیله ای است که تغییرات ولتاژ را بر حسب زمان نشان          می دهد که محور افقی X آن جهت نمایش حرکت شفت دلکو بر حسب درجه یا درصد و یا نمایش زمان واقعی که بر حسب میلی ثانیه است ، می باشد .

 


دانلود با لینک مستقیم


کارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا

کارآموزی در کارخانه آجر سفال توحید

اختصاصی از حامی فایل کارآموزی در کارخانه آجر سفال توحید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل word بوده و قابلیت ویرایش دارد

 

تعداد صفحه:68

 

مقدمه

خلاصه طرح

استاندارد آجر

خطوط مختلف تولید با توجه به خاک مصرفی

برش شمش گل و خشک کردن و یختن آجر خام 

مشخصات فنی کوره هوفمن

شیوه های کنترل تولید محصول

مشخصات ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل 

تاسیسات گرمایشی

محوطه خشک کن خشتهای تر

محاسبات   

 

 

مقدمه:

آجر نیز از جمله مصالح ساختمانی می‌باشد که تولید و عرضه آن بطور قابل ملاحظه‌ای کمتر از میزان تقاضا در جامعه می‌باشد یکی از علل عمدة این وضعیت سرمایه گذاری نسبتاً بالای این صنعت می‌باشد .

متأسفانه علیرغم اینکه ساخت ماشین آلات آجر و محصولات همردیف (نظیر بلوک، سفال ، و کاشی کف و. . . ) از تکنولوژی بالایی هم برخوردار نیست ولی هنوز وابستگی به ماشین آلات خارجی بویژه برای ظرفیت های بالا وجود دارد موضوع سرمایه گذاری نسبتاً بالا بویژه در صورتیکه امکان استفاده از ارز دولتی مقدر نباشد و عدم کارآیی روشهای کاملاً نسبتی جهت پاسخگویی به نیاز جامعه زمینة استفاده از طرحهایی که ضمن استفاده از امکانات ماشینی و موجود در جامعه وابستگی تکنولوژیکی کمتر و سرمایه‌گذاری کمتری را نیاز داشته باشد، فراهم می‌سازد. بهمین منظور طرح براساس استفاده از حداکثر امکان ساخت داخل در زمینه ماشین آلات تهیه گردیده و در بخش دیگری از طرح نیز از روش صنعتی خشک کردن خشت استفاده خواهد شد که البته با ملاحظاتیکه در نظر گرفته شده و در 0صورت اعمال کنترل‌های لازم نقاط ضعف روش مذکور برطرف و محصول تولیدی از کیفیت لازم و قابل قبول برخوردار خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر هزینة حمل بالای این محصول می‌باشد که احداث واحدهایی با ظرفیت پائین و مشابه ظرفیت طرح پیشنهادی را توجیه می‌نماید این هزینه برای یک قالب آجر در طی مسافت یکصد کیلومتر 6تا 7 ریال باشد که کمی بیشتر از قیمت تمام شده طرح می‌باشد در حال حاضر هزینه یک قالب آجر که از نقاط مختلف کشور جهت بازسازی به مناطق زلزله زده می‌رسد بین 75 تا 90 ریال است که عمدتاً مربوط به هزینة حمل می‌باشد. تنها نکته‌ای که در مورد محل اجرای طرح بایستی مورد توجه قرار گیرد، وجود فصول آفتابی در محل احداث طرح می‌باشد البته توجه به وضعیت آب و هوایی کشور این امکان در اکثر نقاط بویژه در مناطق مرکزی ، شرقی ، جنوب و جنوب غربی کشور وجود دارد. به منظور جلوگیری از وقفه در تولید نیز که ممکن است بر اثر اختلافات موقتی جوی پیش می‌آید تدابیر لازم از جمله انبار موقت خشت خام خشک شده ،‌انبار محصول و همچنین در نظر  گرفتن چهار قمیره بصورت رزرو در کوره هوفمن طرح پیش‌بینی گردیده است.


دانلود با لینک مستقیم


کارآموزی در کارخانه آجر سفال توحید