حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-N8000 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم

اختصاصی از حامی فایل دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-N8000 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-N8000 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم

تعدا فایل سرت موجود در این بسته :1

تست شده و سالم 

میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

توضیحاتی کوتاه در مورد فایل سرت 

فایل Cert چیست ؟

تمامی مدل های 2014 و 2015 سامسونگ سیستم امنیتی جدید برای Imei دارند.

Cert به معنی مجوز و مخفف Certificate است که اطلاعات شبکه (Lock , Unlock) و سریال در این فایل است .

قبل از استفاده از Cert نکات زیر را توجه کنید :

  • برای رایت این فایل Cert باید ابتدا EFS دستگاه را ریست کنید و سپس فایل Cert رای بر روی دستگاه خود رایت کنید . در جواب نگرفتن با یک فایل فایل دیگری را تست کنید .
  • فایل های Cert بر اساس Key ID است . مدل هایی که Key ID آنها یکسان باشد میتوانید از فایل Cert برای یک دیگر استفاده کنید (فایل Excel مدل های سامسونگ به همراه Key ID)
  • بعد از رایت فایل Cert اطلاعات شبکه فایل Cert کاملا به دستگاه شما انتقال پیدا میکند , به عنوان مثال دستگاهی که فایل Cert از آن خوانده(Read) شده آنلاک باشد بعد از نصب فایل Cert دستگاه شما هم آنلاک میشود .
  • برای استفاده از فایل Cert باید دستگاه روت باشد .
  • در مدل های جدید سامسونگ با زدن کد #0011#* نیاز به فایل Cert مشخص شده است , به صورتی که بعد زدن کد در صفحه کلید گوشی با پیغام Imei Cert Pass نیازی به فایل Cert ندارد و در صورتی که پیغام Imei Cert Fail داد نیاز به فایل Cert دارد .
  • قبل از خرید از عدم سخت افزاری بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید , چون این فایل ها فقط برای حل مشکلات نرم افزاری می باشد .
  • برای نصب این فایل ها نیاز به باکس های نرم افزاری دارید . قبل از دانلود از پشتیبانی مدل در باکس خود اطمینان حاصل کنید .
  • تمامی فایل ها تست شده است اما استفاده از آنها با مسئولیت خودتان می باشد و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات دستگاه شما ندارد.
  • در هر مدل تعداد زیادی از فایل موجود است , به دلیل اینکه همیشه یک فایل کارساز نمی باشد ما مجموعه از آنها را برای شما عزیزان قرار داده ایم .
  • برای هر مدل از فایل همان مدل استفاده کنید و از نصب کردن فایل های مشابه خودداری کنید .
  • برای نصب فایل های CERT نیاز به روت دارید .
  • روش های زیادی برای حل مشکلات سریال و شبکه سامسونگ است , در صورت مشکل با ترمیم دستگاه خود هیچگاه به یک روش اکتفا نکنید و با تست روش های مختلف همچنین نصب چنیدن فایل QCN یا Cert مشکل خود را حل کنید .در برخی مدل های به راحتی در چند دقیقه حل شود و در برخی مدل ها ساعت ها باید روی آن کار شود تا مشکل برطرف شود .

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-N8000 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم

دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-i9308 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم

اختصاصی از حامی فایل دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-i9308 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-i9308 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم

تعدا فایل سرت موجود در این بسته :1

تست شده و سالم 

میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

توضیحاتی کوتاه در مورد فایل سرت 

فایل Cert چیست ؟

تمامی مدل های 2014 و 2015 سامسونگ سیستم امنیتی جدید برای Imei دارند.

Cert به معنی مجوز و مخفف Certificate است که اطلاعات شبکه (Lock , Unlock) و سریال در این فایل است .

قبل از استفاده از Cert نکات زیر را توجه کنید :

  • برای رایت این فایل Cert باید ابتدا EFS دستگاه را ریست کنید و سپس فایل Cert رای بر روی دستگاه خود رایت کنید . در جواب نگرفتن با یک فایل فایل دیگری را تست کنید .
  • فایل های Cert بر اساس Key ID است . مدل هایی که Key ID آنها یکسان باشد میتوانید از فایل Cert برای یک دیگر استفاده کنید (فایل Excel مدل های سامسونگ به همراه Key ID)
  • بعد از رایت فایل Cert اطلاعات شبکه فایل Cert کاملا به دستگاه شما انتقال پیدا میکند , به عنوان مثال دستگاهی که فایل Cert از آن خوانده(Read) شده آنلاک باشد بعد از نصب فایل Cert دستگاه شما هم آنلاک میشود .
  • برای استفاده از فایل Cert باید دستگاه روت باشد .
  • در مدل های جدید سامسونگ با زدن کد #0011#* نیاز به فایل Cert مشخص شده است , به صورتی که بعد زدن کد در صفحه کلید گوشی با پیغام Imei Cert Pass نیازی به فایل Cert ندارد و در صورتی که پیغام Imei Cert Fail داد نیاز به فایل Cert دارد .
  • قبل از خرید از عدم سخت افزاری بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید , چون این فایل ها فقط برای حل مشکلات نرم افزاری می باشد .
  • برای نصب این فایل ها نیاز به باکس های نرم افزاری دارید . قبل از دانلود از پشتیبانی مدل در باکس خود اطمینان حاصل کنید .
  • تمامی فایل ها تست شده است اما استفاده از آنها با مسئولیت خودتان می باشد و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات دستگاه شما ندارد.
  • در هر مدل تعداد زیادی از فایل موجود است , به دلیل اینکه همیشه یک فایل کارساز نمی باشد ما مجموعه از آنها را برای شما عزیزان قرار داده ایم .
  • برای هر مدل از فایل همان مدل استفاده کنید و از نصب کردن فایل های مشابه خودداری کنید .
  • برای نصب فایل های CERT نیاز به روت دارید .
  • روش های زیادی برای حل مشکلات سریال و شبکه سامسونگ است , در صورت مشکل با ترمیم دستگاه خود هیچگاه به یک روش اکتفا نکنید و با تست روش های مختلف همچنین نصب چنیدن فایل QCN یا Cert مشکل خود را حل کنید .در برخی مدل های به راحتی در چند دقیقه حل شود و در برخی مدل ها ساعت ها باید روی آن کار شود تا مشکل برطرف شود .

دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل سرت Cert گوشی سامسونگ GT-i9308 برای ترمیم شبکه و سریال با لینک مستقیم

دانلود مقاله تاریخچه ساخت الکل

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله تاریخچه ساخت الکل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تاریخچه ساخت الکل


دانلود مقاله تاریخچه ساخت الکل

نخستین بار، ابوبکر محمدبن زکریای رازی پزشک و شیمیدان ایرانی از تقطیر شراب در قرع و انبیق ، ماده‌ای بدست آورد که آن را الکحل نام نهاد؛ پس از مدتی ، "دکتر واندیک" آمریکایی واژه الکحل را به الکل (alcohol) تبدیل کرد.

امروزه این ماده ، به نام اتیلن الکل ( الکل معمولی ، الکل اتیلیک ، روح الخمر ، الکل شراب ، اتانول ، نتیل کربینول ، جوهر شراب ، الکل کشمش ، ئیدروکسیل و...) مشهور است. الکل ، آب‌گونه‌ای است فرار ، بی‌رنگ ، با بوی ویژه و مزه سوزان ، رطوبت گیر و از آب سبکتر است. وزن ویژه یا جرم حجمی آن 0.795 تا 0.8 ، در فشار متعارفی ، نقطه جوش آن 78.53 تا 78.5 درجه سانتی‌گراد و نقطه انجماد آن ، 114درجه سانتی‌گراد است.

از این‌رو ، آن را در دماسنجهایی که برای سنجش سرما بکار می‌رود، استفاده می‌کنند. الکل جامد در 130درجه سانتی‌گراد گداخته می‌شود. قابلیت حل شدن اتیل الکل در آب بسیار زیاد است و به هر نسبت با آب مخلوط می‌شود. از آمیختن آب و الکل ، کمی

شامل 5 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تاریخچه ساخت الکل

دانلود پروژه طراحی کتابخانه عمومی

اختصاصی از حامی فایل دانلود پروژه طراحی کتابخانه عمومی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه طراحی کتابخانه عمومی


دانلود پروژه طراحی کتابخانه عمومی

عنوان پروژه، طراحی کتابخانه عمومی است. این نوع کتابخانه ها، بر خدمات اجتماعی در سطح شهر تأکید می کند.

در ایجاد کتابخانه عمومی، فرض بر این نهاده می شود که یک انسان هر چه بیشتر بداند فرد مفیدتری به حال جامعه خود خواهد بود و از این رو برای همه افراد یک جامعه باید امکاناتی فراهم آورد تا مطابق نیازهای خویش، خواندن آنچه را به حال خود مفید می دانند، در دسترس داشته باشند.

بیان ضرورت های طراحی

کتابخانه گردآورنده تلاش های فرهنگی، هنری، علمی و فنی بشر و قلب نظام اطلاع رسانی یک جامعه است. و با توجه به جایگاه محوری ارتباطات و اطلاع رسانی در تمدن کنونی کتابخانه نهادی است که در عین حفظ میراث دیروز نقشی فعال در شکل دادن به امروز و تغییر جامعه به سوی فردای متعالی دارد. و به این اعتبار کمتر نهادی را می توان یافت که چنین پیوند اساسی با وضع حال و سرنوشت آینده نسبتاً دور یک ملت داشته باشد.

شهر مشهد به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور، در مقاطع مختلف تاریخی علاوه بر مؤثر بودن در سرنوشت کشور، به عنوان کانون علم و ادب زادگاه اندیشمندان بسیاری بوده است. 

ولی با این وجود به دلیل کمبود مراکز فرهنگی اجتماعی، این استان همواره از فقر فرهنگی اجتماعی زیادی رنج می برد.

تا جائی که برای انجام یک مطالعه جامع و مناسب برای یک موضوع، نمی توان حتی یک کتابخانه و یا مرکز فرهنگی مناسب را انتخاب نمود و برای به دست آوردن کوچکترین اطلاعات در هر زمینه ای، نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی است که از عهده اغلب
دانش پژوهان و دانشجویان خارج است.

از سوی دیگر دور افتاده بودن شهر نسبت به مراکز علمی و فرهنگی کشور، کار سفر کردن به این شهرها را مشکل کرده است و باید زمان و هزینه زیادی صرف آن کرد. لذا توجه به ساخت مراکز فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی در این منطقه، علاوه بر تبدیل شدن آن به کانون علم و فرهنگ در شرق کشور، می تواند زمینه ساز تقویت و پیشرفت سیستم آموزشی گردد.

از جنبه دیگر، وجود مراکز دانشگاهی و تعداد زیاد دانشجویانی که دسترسی به منابع اطلاعاتی جدید و دست اول، یکی از حقوق اولیه آنان است، ضرورت وجودی این مسئله را بارزتر می کند.

از سوی دیگر به منظور صرفه جویی در وقتی که در مسیر رفت و آمد چند کتابخانه اصلی شهر صرف می شود، پیشنهاد می شود کتابخانه هایی در مناطق مختلف شهر ساخته شوند تا علاوه بر رفع نیاز علاقه مندان، مکانی برای ترغیب سایرین به این مهم باشند.

به طور قطع وجود کتابخانه های بزرگ و مجهز با مقیاس کارکردی شهری و حتی فراشهری، با توجه به موقعیت شهر مشهد، برای تأمین نیازهای عملی، فرهنگی و ... اقشار مختلف، الزامی است.

اما با توجه به نیاز جامعه امروز که تقویت فرهنگ مطالعه در میان توده مردم است، شاید بهتر باشد علاوه بر تجهیز هر چه بیشتر کتابخانه تخصصی، در فکر ایجاد کتابخانه هایی با فضایی هماهنگ و آمیخته با فضاهای شهری و زندگی روزمره توده مردم به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی باشیم.

بیان اهـداف طراحی

در این پژوهش جهت خلق یک پروژه معماری سعی بر این است که با تأمل و تحقیق پیرامون مباحث نظری موضوع امکان نگاهی عمیق تر و صحیح تر را فراهم آوریم سعی بر این است که این جستجو زمینه ساز خلق فضایی با هویت گردد در یک ساختار کلی تلاش خواهد شد جهت:

  1. شناسایی جایگاه و وظایف کتابخانه ها در جامعه ها امروز ما و این میسر نمی شود مگر با شناخنت و مقایسه گذشته، حال و افق های آینده ای فراروی ماست.
  2. شناسایی قابلیت هایی که ابزارهای زمانه امروز در اختیار کتابخانه ها می گذارند.
  3. و در نهایت ضمن شناسایی قابلیت ها، محدودیت ها و خواسته هایی که موضوع پروژه در اختیار معماری می گذارد سعی در خلق فضایی داریم که به بهترین روش به این مطالبات پاسخ دهد.

به نظر می رسد چیزی که به عنوا وجه تمایز در این پروژه مدنظر قرار خواهد گرفت توجه خاص به بحث جایگاه فرهنگ و اصولاً فلسفه وجودی چنین فضاهایی است.

وجود کتابخانه هایی که جایگاه فرهنگی و اجتماعی خود را حفظ کرده اند، در کنار تکنولوژی جدید منطقی به نظر می رسد. در این مجموعه توازنی بین مواد کاغذی منتخب، ارزشمند و پرمخاطب، در کنار منابع الکترونیکی جامع و قابل دسترس، شدیداً مورد نیاز است.

توجه به این مسئله تقریباً تمام تعاریف و روابط را در معماری این پروژه تحت تأثیر قرار خواهد داد و با تمرینی جدید در واقع سعی خواهیم کرد جهت ماندگاری فضا لباس زمانه را بر تن موضوعی بپوشانیم که بی شک جایگاه عظیم و متعالی خویش را در جوامع انسانی حفظ خواهد کرد.

تعریف فرهنگ

ای بی تینور استاد انسان شناسی دانشگاه آکسفورد در سرآغاز کتابش فرهنگ بدوی تعریف زیر را از فرهنگ ارائه می دهد.

«فرهنگ یا تمدن در مفهوم گسترده و قوم نگارانه آن کلیت پیچیده ای است که شناخت اعتقاد، هنر، اخلاقیات، قانون، آداب و رسوم سایر توانمندیها و عادت هایی را که انسان به عنوان عضوی از اجتماع قرار می گیرد شکل می دهد.

بر این اساس فرهنگ را می توان مجموعه به هم پیوسته ای از باورها، آیین ها، قوانین، اشکال گوناگون دانش و هنر و مانند آن تلقی کرد که تک تک افراد به عنوان اعضاء جامعه ای ویژه آن را فرا می گیرند و می توا با روش علمی به بررسی آنها پرداخت. این باورها، و آیین ها ... کلیت پیچیده ای را می سازند که خاص جامعه ای ویژه است و آن را از سایر جوامع متمایز می سازد. شناخت فرهنگ هر جامعه مستلزم توجه به جنبه های پیشین و کنونی است؛
جنبه های پیشین؛ فرهنگ، آداب و رسوم و سنت ها را باز می تاباند و جنبه های کنونی، فرهنگ نو و ویژگی های آن را که در جامعه تبلور می یابد به ما می شناساند.

عنوان پروژه، طراحی کتابخانه عمومی است. این نوع کتابخانه ها، بر خدمات اجتماعی در سطح شهر تأکید می کند.

در ایجاد کتابخانه عمومی، فرض بر این نهاده می شود که یک انسان هر چه بیشتر بداند فرد مفیدتری به حال جامعه خود خواهد بود و از این رو برای همه افراد یک جامعه باید امکاناتی فراهم آورد تا مطابق نیازهای خویش، خواندن آنچه را به حال خود مفید می دانند، در دسترس داشته باشند.

بیان ضرورت های طراحی

کتابخانه گردآورنده تلاش های فرهنگی، هنری، علمی و فنی بشر و قلب نظام اطلاع رسانی یک جامعه است. و با توجه به جایگاه محوری ارتباطات و اطلاع رسانی در تمدن کنونی کتابخانه نهادی است که در عین حفظ میراث دیروز نقشی فعال در شکل دادن به امروز و تغییر جامعه به سوی فردای متعالی دارد. و به این اعتبار کمتر نهادی را می توان یافت که چنین پیوند اساسی با وضع حال و سرنوشت آینده نسبتاً دور یک ملت داشته باشد.

شهر مشهد به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور، در مقاطع مختلف تاریخی علاوه بر مؤثر بودن در سرنوشت کشور، به عنوان کانون علم و ادب زادگاه اندیشمندان بسیاری بوده است. 

ولی با این وجود به دلیل کمبود مراکز فرهنگی اجتماعی، این استان همواره از فقر فرهنگی اجتماعی زیادی رنج می برد.

تا جائی که برای انجام یک مطالعه جامع و مناسب برای یک موضوع، نمی توان حتی یک کتابخانه و یا مرکز فرهنگی مناسب را انتخاب نمود و برای به دست آوردن کوچکترین اطلاعات در هر زمینه ای، نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی است که از عهده اغلب
دانش پژوهان و دانشجویان خارج است.

از سوی دیگر دور افتاده بودن شهر نسبت به مراکز علمی و فرهنگی کشور، کار سفر کردن به این شهرها را مشکل کرده است و باید زمان و هزینه زیادی صرف آن کرد. لذا توجه به ساخت مراکز فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی در این منطقه، علاوه بر تبدیل شدن آن به کانون علم و فرهنگ در شرق کشور، می تواند زمینه ساز تقویت و پیشرفت سیستم آموزشی گردد.

از جنبه دیگر، وجود مراکز دانشگاهی و تعداد زیاد دانشجویانی که دسترسی به منابع اطلاعاتی جدید و دست اول، یکی از حقوق اولیه آنان است، ضرورت وجودی این مسئله را بارزتر می کند.

از سوی دیگر به منظور صرفه جویی در وقتی که در مسیر رفت و آمد چند کتابخانه اصلی شهر صرف می شود، پیشنهاد می شود کتابخانه هایی در مناطق مختلف شهر ساخته شوند تا علاوه بر رفع نیاز علاقه مندان، مکانی برای ترغیب سایرین به این مهم باشند.

به طور قطع وجود کتابخانه های بزرگ و مجهز با مقیاس کارکردی شهری و حتی فراشهری، با توجه به موقعیت شهر مشهد، برای تأمین نیازهای عملی، فرهنگی و ... اقشار مختلف، الزامی است.

اما با توجه به نیاز جامعه امروز که تقویت فرهنگ مطالعه در میان توده مردم است، شاید بهتر باشد علاوه بر تجهیز هر چه بیشتر کتابخانه تخصصی، در فکر ایجاد کتابخانه هایی با فضایی هماهنگ و آمیخته با فضاهای شهری و زندگی روزمره توده مردم به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی باشیم.

بیان اهـداف طراحی

در این پژوهش جهت خلق یک پروژه معماری سعی بر این است که با تأمل و تحقیق پیرامون مباحث نظری موضوع امکان نگاهی عمیق تر و صحیح تر را فراهم آوریم سعی بر این است که این جستجو زمینه ساز خلق فضایی با هویت گردد در یک ساختار کلی تلاش خواهد شد جهت:

  1. شناسایی جایگاه و وظایف کتابخانه ها در جامعه ها امروز ما و این میسر نمی شود مگر با شناخنت و مقایسه گذشته، حال و افق های آینده ای فراروی ماست.
  2. شناسایی قابلیت هایی که ابزارهای زمانه امروز در اختیار کتابخانه ها می گذارند.
  3. و در نهایت ضمن شناسایی قابلیت ها، محدودیت ها و خواسته هایی که موضوع پروژه در اختیار معماری می گذارد سعی در خلق فضایی داریم که به بهترین روش به این مطالبات پاسخ دهد.

به نظر می رسد چیزی که به عنوا وجه تمایز در این پروژه مدنظر قرار خواهد گرفت توجه خاص به بحث جایگاه فرهنگ و اصولاً فلسفه وجودی چنین فضاهایی است.

وجود کتابخانه هایی که جایگاه فرهنگی و اجتماعی خود را حفظ کرده اند، در کنار تکنولوژی جدید منطقی به نظر می رسد. در این مجموعه توازنی بین مواد کاغذی منتخب، ارزشمند و پرمخاطب، در کنار منابع الکترونیکی جامع و قابل دسترس، شدیداً مورد نیاز است.

توجه به این مسئله تقریباً تمام تعاریف و روابط را در معماری این پروژه تحت تأثیر قرار خواهد داد و با تمرینی جدید در واقع سعی خواهیم کرد جهت ماندگاری فضا لباس زمانه را بر تن موضوعی بپوشانیم که بی شک جایگاه عظیم و متعالی خویش را در جوامع انسانی حفظ خواهد کرد.

تعریف فرهنگ

ای بی تینور استاد انسان شناسی دانشگاه آکسفورد در سرآغاز کتابش فرهنگ بدوی تعریف زیر را از فرهنگ ارائه می دهد.

«فرهنگ یا تمدن در مفهوم گسترده و قوم نگارانه آن کلیت پیچیده ای است که شناخت اعتقاد، هنر، اخلاقیات، قانون، آداب و رسوم سایر توانمندیها و عادت هایی را که انسان به عنوان عضوی از اجتماع قرار می گیرد شکل می دهد.

بر این اساس فرهنگ را می توان مجموعه به هم پیوسته ای از باورها، آیین ها، قوانین، اشکال گوناگون دانش و هنر و مانند آن تلقی کرد که تک تک افراد به عنوان اعضاء جامعه ای ویژه آن را فرا می گیرند و می توا با روش علمی به بررسی آنها پرداخت. این باورها، و آیین ها ... کلیت پیچیده ای را می سازند که خاص جامعه ای ویژه است و آن را از سایر جوامع متمایز می سازد. شناخت فرهنگ هر جامعه مستلزم توجه به جنبه های پیشین و کنونی است؛
جنبه های پیشین؛ فرهنگ، آداب و رسوم و سنت ها را باز می تاباند و جنبه های کنونی، فرهنگ نو و ویژگی های آن را که در جامعه تبلور می یابد به ما می شناساند.

شامل 116 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه طراحی کتابخانه عمومی

اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟

اختصاصی از حامی فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 20 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟

چکیده

 بی شک همه ی انسان ها در طول زندگی با مسائلی رو به رو می شوند که آن ها را وادار به فکر کرده تا برای حلّ مشکل خود به دنبال چاره بگردند. حلّ مسأله در زندگی از مهم ترین مشغولیات ذهن بشر است لذا بسیاری از دانشمندان و متفکّران معتقدند که: «هدف کلّی هر آموزشی عبارت است از پرورش استعدادها و توانایی های فرد برای حلّ مسأله» در این سخن هدف و منظور از«مسأله» هر نوع مشکل و سؤالی است که در زندگی روزمره برای ما پیش می آید. با توجّه به اهمیّت موضوع حلّ مسأله در زندگی روز مره برهمه ی دست اندرکاران تعلیم و تربیت به ویژه معلمان محترم فرض است که شرایطی رافراهم آورند تا شاگردان با مسائل گوناگون (به خصوص مسائل در حوزه ریاضی) مواجه شده و به حلّ آن ها اقدام نمایند. من نیز با عنایت به ناتوانی و ضعفی که دانش آموزانم در حلّ مسائل ریاضی داشتند برخود واجب دانستم، به نحوی مقتضی، اقدام به رفع این مشکل نمایم و هدف خود را آموزش روش حلّ مسأله و راهبردهای آن به دانش آموزان پایه ی دوّم ابتدایی قرار دهم.

 

 مقدمه توصیف وضعیت موجود

اوایل مهر ماه سال ….. یک ارزشیابی تشخیصی از درس ریاضی برای دانش آموزان پایه ی دوّم ابتدایی  برگزار نمودم.  بعد از پایان آزمون جدول تجزیه و تحلیل سؤالات را تکمیل نموده و به بررسی نتایج حاصل از آن پرداختم. یافته های من از بررسی جدول تجزیه و تحلیل سؤالات حاکی از آن بود که دانش آموزان در سؤال های ریاضی ضعف داشتند. هیچ کدام از شاگردان به این سؤالات پاسخ کامل ندادند یعنی هر چهار نفر نتوانستند مسأله ها را به طور کامل حل کنند. به طور میانگین از چهار نمره ی این سؤال ها فقط یک نمره کسب نمودند. این موضوع نگرانی مرا برانگیخت. لذا آزمون دیگری ترتیب دادم. این بار زمان بیشتری را برای پاسخ دادن به سؤالات اختصاص دادم ولی باز هم تقریباً همان نتایج به دست آمد یعنی:  « شاگردانم در حلّ مسائل ریاضی ناتوان بودند.»

 

  به نظر من بیشتر این ناتوانی در: (1- مشکل در خواندن مسأله. 2-  عدم درک مسأله توسط شاگردان.3- عدم شناخت روشی برای حلّ مسأله. 4- عدم توانایی در حل و طرح مسأله.) می باشد.

 

وقتی از ضعف و ناتوانی شاگردانم در حلّ مسأله های ریاضی اطمینان کامل حاصل نمودم. موضوع  برایم بسیـار نگران کننده شد و مرا وادار کـرد تا علّت های بروز مشکل را جویا شده و برای رفع آن راه حل های اساسی در نظر بگیرم.

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟