حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره سونداژو پانسمان

اختصاصی از حامی فایل پاورپوینت درباره سونداژو پانسمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره سونداژو پانسمان


پاورپوینت درباره سونداژو پانسمان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد اسلاید:12

سونداژ 

سونداژ ادراری عبارت است از قراردادن یک لوله باریک و توخالی در پیشابراه و مثانه فرد. (مثانه محل جمع آوری ادرار و پیشابراه محل خروج ادرار است.)

 اهداف و موارد استفاده:

1- نمونه برداری از ادرار جهت بررسی آزمایشگاهی مانند بررسی عفونت؛

2- تخلیه مثانه زمانی که فرد قادر به انجام آن نباشد؛

3- کنترل نحوه عملکرد کلیه ها در طی عمل جراحی و مدتی که فرد در بیمارستان بستری است؛

4- کنترل تعادل مایعات(ورودی و خروجی) در طی دوران بیماری؛

5- خالی نگداشتن مثانه در طی عمل جراحی.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره سونداژو پانسمان

دانلود تحقیق مدیریت روسازی راه

اختصاصی از حامی فایل دانلود تحقیق مدیریت روسازی راه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق مدیریت روسازی راه


دانلود تحقیق مدیریت روسازی راه

راههای بتن آسفالتی

تعریف خرابی‌ها و منحنی‌ها ومنحنی‌های ضریب کاهندگی

الف-1)یک سیستم مدیریت روسازی (PMS) روش سیستماتیک و منسجم را برای انتخاب ضروریات ترسیم و نگهداری و تعیین اولویت‌ها و زمان بهینه برای تعمییرات از طریق پیش بینی وضعیت روسازی در آینده در اختیار می‌گذارد. در صورتیکه ترمیم و نگهداری در مراحل نخستین اضمحلال و قبل از زوال ناگهانی وضعیت روسازی انجام شود، بیش از 50% از هزینه‌ها‌ی تعمیرات صرفه جویی خواهد شد.علاوه بر این به منظور پایین آوردن هزینه‌ها از بستن راه به مدت طولانی برروی رفت و آمد وسایل نقلیه وایجاد مسیرهای انحرافی جلوگیری بعمل خواهد آمد. الف-1-2) روش‌های انتخاب گزینه‌های ترمیم و نگهداری 1- روش مبتنی بر تجربیات قبلی (Ad Hoc): این روش آشکارا به کاربرد عادتمند محدودی گزینه‌ی از پیش انتخاب شده منجر خواهد شد.یکی از معایب عمده‌ی این روش آن است که امکان انتخاب نشدن بهترین یا اقتصادی ترین گزینه همواره وجود دارد. 2- روش انتخاب بر مبنای وضعیت کنونی: ابتدا روسازی با استفاده از شاخص‌های گوناگون وضعیت که در برگیرنده‌ی، افت و خیز، ناهمواری و لغزندگی هستند، ارزیابی می‌شود. آنگاه براساس تحلیل این شاخص‌ها یک گزینه برای اصلاح وضعیت انتخاب می‌گردد و این در حالی است که هیچگونه مقایسه‌ای از نظر هزینه های چرخه‌ی عمر بین گزینه‌ها انجام نمی‌گیرد. یکی از مزایای عمده‌ی این روش آن است که گزینه‌ی پیشنهادی کمبودهای شناسایی شده را برطرف خواهد کرد. عیب این روش در آن است که گزینه‌ی انتخاب شده ممکن است الزاماً اقتصادی ترین گزینه نباشد. 3- روش انتخاب بر مبنای هزینه‌های چرخه‌ی عمر: این فرایند انتخاب اقتصادی ترین استراتژی ترمیم و نگهداری را که بر اساس هزینه‌های چرخه‌ی عمر تعیین می‌شود تضمین می‌نماید. تحلیل هزینه‌های چرخه‌ی عمر می‌بایست هزینه‌های نگهداری آتی مربوط به هریک از گزینه‌ها را در برگیرد. به این ترتیب نه تنها بهترین گزینه‌ی ترمیم و نگهداری انتخاب خواهد شد بلکه بهترین زمان اجرای آن نیز تعیین میگردد.

الف-2) مدیریت روسازی بعنوان یک سیستم مدیریت مهندسی:

یک سیستم مدیریت مهندسی (EMS) عبارت است از مجموعه‌ای از ابزارها‌ی مهندسی است که به منظور بررسی وضعیت و پیش بینی آن و تدوین برنامه‌ها‌ی کاری با هدف بهینه سازی مخارج بکار گرفته می شوند. در سیستم ‌های مدیریت مهندسی به منظور تعیین زمان و مکان و چگونگی نگهداری تسهیلات به بهترین وجه، از تکنولوژی مهندسی استفاده می‌شود.این سیستم‌ها اهرم‌های لازم را برای حفظ سرمایه گذاری های زیر بنایی در اختیار قرار می‌دهند. یک سیستم مهندسی با یک سیستم مدیریت نگهداری (MMS) که اساساً یک سیستم مدیریت اطلاعات یا انبار داری است تفاوتهای زیادی دارد. سازمانها می‌توانند کلیه‌ی سیستمهای مدیریت مهندسی و مدیریت نگهداری موجود را در یکدیگر ادغام کنند. هدف از این یکپارچه سازی پیوند اطلاعاتی است که بوسیله سیستم های جدا از هم تولید می‌شوند. این کار به منظور بهینه کردن برنامه ریزی و مدیریت صورت می‌گیرد. بعنوان مثال کنده‌کاری روسازی برای انجام تعمیرات در تأسیسات زیر زمینی خدمات شهری بلافاصله پس از اجرای روکش‌کاری بسیار پرهزینه است. این هزینه‌ها را می‌توان با یکپارچه کردن سیستمهای مدیریت به حداقل رساند.

الف-3) فرایند مدیریت روسازی:

1- تعریف شبکه روسازی راه

2- اندازه‌گیری وضعیت روسازی

3- پیش‌بینی وضعیت روسازی

4- مدیریت در سطح شبکه

5- مدیریت در سطح پروژه

تعریف شبکه روسازی‌ها
 

اولین عملکرد در این فرایند تعریف شبکه‌ی (شبکه‌های) روسازی‌ها است که می‌بایست مدیریت شود و تقسیم هر شبکه به قطعاتی که قابل مدیریت هستند. این کار تنها یک بار صورت می‌گیرد، لیکن مابقی کار به صورت دوره‌ای تکرار می‌شود. نحوه‌ی اندازه‌گیری وضعیت و پیش‌بینی آن بستگی به آن دارد که آیا مدیریت در سطح پروژه صورت می‌گیرد و یا در سطح شبکه.

اجرای پروژه

 

بهترین گزینه‌ی ترمیم و نگهداری برای هر پروژه

 
اندازه‌گیری وضعیت روسازی در سطح پروژه
 
پیش‌بینی وضعیت روسازی
 
فهرست پروژه‌های دارای الویت
 

مدیریت در سطح شبکه،سناریو‌های بودجه‌ای

 
پیش‌بینی وضعیت روسازی
 
اندازه‌گیری وضعیت روسازی در سطح شبکه
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الف-4) مقایسه مدیریت در سطح شبکه:

به انتخاب بهترین گزینه‌ی ترسیم و نگهداری برای هر پروژه ((مدیریت در سطح پروژه)) اطلاق می‌شود. در اینجا ابتدا برای هر پروژه یک ارزیابی و بررسی تفضیلی صورت می‌گیرد و آنگاه عملی‌ترین گزینه انتخاب می‌شود.

به فرایندی که در آن نیازهای کل شبکه مد نظر قرار داشته باشد، مدیریت در سطح شبکه اطلاق می‌شود.

بطور کلی مدیریت در سطح شبکه، بودجه‌ی کوتاه مدت مورد نیاز سازمان ذیربط، وضعیت کل شبکه در حال و آینده‌ و اولویت‌بندی پروژه‌های احتمالی را مورد بررسی قرار می‌دهد، و این درجایی است که هدف اولیه برای مدیریت در سطح پروژه، انتخاب بهترین و کم هزینه‌ترین گزینه‌ی انتخابی در چارچوب محدودیتهای مدیریت موجود است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب-1) تعریف شبکه روسازی راه:

اولین گام به منظور استقرار یک سیستم مدیریت روسازی (PMS) شناسایی و تعریف شبکه است. یک مدیر روسازی می‌تواند مسئولیت راهها، محوطه‌های پارکینگ، محوطه‌های پروازی و سایر تسهیلات مربوطه به وسایل اعم از رویه‌دار و بدون رویه را برعهده می‌گیرد. او ابتدا باید در مورد اینکه کدامیک از این تسهیلات می‌تواند بعنوان یک شبکه مستقل در نظر گرفته شود تصمیم‌گیری کند. یک شبکه مستقل معمولاً در محیط کامپیوتری یک سیستم مدیریت روسازی در یک بانک اطلاعاتی واحد ذخیره می‌شود.

پس از آنکه شبکه(ها) مشخص گردیدند آنها را به شاخه(ها) و قطعه(ها) تقسیم می‌کنند. یک شاخه به قسمتی از یک شبکه اطلاق می‌شود که به سهولت قابل شناسایی باشد نظیر یک خیابان یا باند پرواز معین. یک شاخه را به یک یا چند قطعه یکنواخت تر تقسیم می‌کنند تا مدیریت قادر باشد وظایف خود را در سطح شبکه و پروژه بانجام برساند. قطعات را می‌توان بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها در داخل شبکه یا بر اساس هر عامل دیگری که سازمان مناسب تشخیص بدهد طبقه‌بندی نمود.

جمع آوری اولیه‌ی داده‌ها برای هر قطعه روسازی ممکن است بسته به سطح تکامل سیستم مدیریت روسازی زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. از این رو هرگونه اشتباه یا سوء تشخیص در تقسیم شبکه که پس از جمع آوری داده‌ها معلوم شود، به قیمت گرانی تمام خواهد شد.

ب-2) تعریف شاخه:

یک شاخه بخشی از یک شبکه روسازی است که بسادگی قابل شناسایی بوده و دارای عملکرد مشخصی می‌باشد. برای مثال یک محوطه‌ی پارکینگ معین، هر کدام شاخه‌ای مستقل از یک شبکه روسازی هستند. آسان‌ترین راه برای شناسایی شاخه‌های تشکیل دهنده‌ی یک شبکه روسازی، استفاده از سیستم نامگذاری موجود در نقشه‌های سازمان است.

در سیستم PAVER هر شاخه را به دو صورت مشخص می‌کنند:

1- بوسیله‌ی یک نام توصیفی الفبایی- رقمی که به آن ((نام شاخه)) اطلاق می‌شود.

2- بوسیله‌ییک کد الفبایی- رقمی که به آن ((شماره ی شاخه)) اطلاق می‌شود.

برای نامگذاری شاخه‌ها معمولاً از نام خیابانهای موجود استفاده می‌شود.شماره شاخه یک کد واحد است که به ذخیره سازی و بازخوانی داده‌ها کمک می‌کند. در انتخاب کد توصیه می‌شود که کدهای موجود در سازمان مورد بررسی قرار گیرند تا از سازگاری آنها اطمینان حاصل شود. همچنین در برخی گذارشات ممکن است تنها شماره شاخه قید شده و از آوردن نام شاخه صرف نظر شده باشد. به همین دلیل خلاصه کردن نام شاخه بصورت شماره شاخه، خواندن گذارشات را آسانتر می‌کند. برای مثال می‌توان نام شاخه‌ی "Green Street" از شماره‌ی شاخه "GREEN"‌استفاده کرد. بهمین ترتیب بجای نام شاخه‌ی "باند پرواز 30-12" شماره شاخه‌ی "R1230" تعلق می گیرد.

ب-3) تعریف قطعه:

از آنجائیکه یک شاخه نوعاً به یک واحد بزرگ در شبکه‌ی روسازی اطلاق می‌شود، در سرتاسر طول یا سطح خود الزاماً دارای ویژگیهای یکسانی نخواهد بود. به همین دلیل برای مقاصد مدیریت، شاخه‌ها را به اجزاء کوچکتری تحت عنوان قطعه تقسیم می‌کنند. یک قطعه کوچک ترین واحد مدیریتی از لحاظ انتخاب و کاربرد عملیات ترمیم و نگهداری است. عواملی را که باید به هنگام تقسیم یک شاخه به قطعات مدنظر قرار دهیم عبارتند از: سازه‌ی روسازی، ترافیک، تاریخچه‌ی ساخت، رتبه‌ی(طبقه بندی عملکردی) روسازی، تأسیسات زهکشی و شانه بندی و وضعیت روسازی.

شامل 76 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق مدیریت روسازی راه

دانلود مقاله پندنامه افلاطون

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله پندنامه افلاطون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پندنامه افلاطون


دانلود مقاله پندنامه افلاطون

    این پندنامه وصایای افلاطون (Plato) است به شاگرد ِ خود ارسطاطالیس (Aristotle) که در انتهای کتاب ِ اخلاق ِ ناصری شیخ بزرگوار خواجه نصیرالدین طوسی آمده است. ببینید ما چه متخصصانی داشتیم و به چه بهای سنگینی آنها را فراموش کرده ایم!

 

    معمولا وصیت ِ یک عالم ِ بزرگ چکیده ی تمام چیزهایی است که کوچکترین شکی در آن برای عالم وجود ندارد. در واقع او گوهر ِ عمرش را در بستر ِ مرگ از خود جدا می کند و به عزیز ِ دلش، پاره ی تنش، فرزندش می دهد. این وصایا به قدری اهمیت دارد که خواجه نصیر برای خوب ترجمه کردن ِ آن مدتی به سفر ِ سخت برای فراگیری زبان ِ یونانی می رود، فقط به قصد ِ خوب فهمیدن ِ این وصایا! گوهر می خواهی به طلافروشی نرو! آنجا خبری نیست. گوهر ِ حقیقی این است.

 

    در ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی عباراتی  روانتر بازنویسی شده است، مثلا بجای (عنایت) از (توجه) استفاده شده است ، پس این ترجمه کمی با ترجمه ی خواجه و آنچه در کتاب ِ کیمیا جلد 5 صفحه ی 387 آمئه است، فرق دارد که این فرق فقط به لحاظ روانتر شدن ِ فهم ِ موضوع ابراز شده است.

 

    گاهی دیده می شود که در دانشگاهها می گویند فلانی خیلی چیز میداند و هر سؤالی از او بکنی جوابش را دارد. سه تا فوق لیسانس و هشت تا دکترا و دوازده تا فوق دکترا و ... نهصد تا مقاله دارد یا المپیادی بوده و طلا آورده است. گاهی با اندکی از اینها که صحبت می کنی می بینی او هم عین ِ یک آدم ِ بی سواد دچار ِ خشم می شود و بدرفتاری می کند، بی حوصلگی می کند، با کسی مهربان نیست. این نشان می دهد که این علم ِ وسیع و پر تلاش هنوز در خود ِ او اثری نداشته و او فقط چون زنبور کارگر علم تولید کرده است. علمی چنین بیفایده، اعتباری به کسی نمی دهد. مثلا دانشمندی که بمب اتم می سازد چه چیری بیش از یک آدم کش دارد؟ و یا دانشجویی که به خاطر ِ بردن ِ طلا در المپیاد خود را مجاز می داند که بجای کمک به دیگر 

شامل 8 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پندنامه افلاطون

دانلود آموزش فلش دستی گوشیهای htc بافایلهای زیپ با دانگل bst با لینک مستقیم

اختصاصی از حامی فایل دانلود آموزش فلش دستی گوشیهای htc بافایلهای زیپ با دانگل bst با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع:

دانلود آموزش فلش دستی گوشیهای htc بافایلهای زیپ با دانگل bst با لینک مستقیم

 

میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آموزش فلش دستی گوشیهای htc بافایلهای زیپ با دانگل bst با لینک مستقیم

دانلود ترجمه مقاله ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ

اختصاصی از حامی فایل دانلود ترجمه مقاله ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود ترجمه مقاله ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ


دانلود ترجمه مقاله ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ

ترجمه مقاله ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی به همراه فایل انگلیسی

 

عنوان انگلیسی مقاله: Governance structures and accounting at large municipalities
عنوان فارسی مقاله : ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ
فرمت فایل زبان اصلی: فایل pdf
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 28 صفحه
تعداد صفحات فایل ترجمه شده به فارسی: 32 صفحه
تعداد کلمات ترجمه شده به فارسی: 8955 کلمه
چاپ شده در ژورنال معتبر ELSEVIER

 

Abstract


Either Mayor–Council or Council–Manager forms of governance operate most cities in the US, with a slow trend toward Council–Manager cities. Theoretical modeling suggests that the Council–Manager form should be more efficient, since the city manager has greater incentives to increase financial and accounting performance relative to the mayor as chief executive officer. However, two sets of factors may be more important for municipal comparisons. Since the mid-1980s, regulations of state and local governments have intensified. At the same time, economic conditions improved dramatically. Consequently, these two factors might be more relevant to evaluate the financial and accounting conditions in large cities. The purpose of this paper is to test the significance of governance structure on accounting disclosure levels and financial condition, based on samples of large cities from the early 1980s and the mid-1990s. The findings support the perspective that city manager cities substantially outperform Mayor–Council cities on major dimensions examined in both univariate and multivariate tests. Large municipalities improved on key financial and accounting variables from 1983 to 1996. Council–Manager cities maintained superiority over Mayor–Council cities for accounting disclosure in both periods. Council–Manager cities were significantly better in financial condition in 1983, but the evidence for 1996 was mixed.

 

 

چکیده


اکثر شهرهای ایالات متحده با روش های شهردار ـ شورا و یا شورا ـ مدیر دولت با حرکتی تدریجی به سمت شهرهای شورا ـ مدیر اداره می شوند. مدلسازی نظری نشان می دهد که روش شورا ـ مدیر کارآمدتر است چون مدیر شهر انگیزه های بیشتری برای افزایش عملکرد مالی و حسابداری نسبت به شهردار به عنوان مدیر اجرایی دارد. به هر حال ، دو عامل بسیار مهم برای مقایسة شهرداری ها مطرح شده است. از اواسط دهة 1980 ، قوانین دولت مرکزی و محلی سخت تر شد. ضمناً شرایط اقتصادی به طور چشمگیری بهبود یافت. از این رو دو عامل مذکور برای ارزیابی شرایط مالی و حسابداری در شهرهای کلان مناسب تر بودند. هدف این مقاله بررسی اهمیت ساختار دولت در زمینة میزان افشای حسابداری و شرایط اقتصادی براساس نمونه هایی از شهرهای بزرگ از اوایل دهة 1980 و اواسط دهة 1990 می باشد. یافته ها این نظریه که شهرهای مدیر شهری در واقع بیش از شهرهای شهردار ـ شورا براساس ابعاد مهم بررسی شده در آزمون های تک متغیری و چند متغیری عمل می نماید ، را تأیید می کنند. شهرداری های بزرگ از 1983 تا 1996 براساس متغیرهای مهم مالی و حسابداری تغییر نموده و پیشرفت کرده اند. شهرهای شورا ـ مدیر برای افشای موارد حسابداری در هر دو دورة زمانی برتر از شهرهای شهردار ـ شورا هستند. شرایط اقتصادی شهرهای شورا ـ مدیر در 1983 بسیار عالی بود ، اما اسناد مربوط به سال 1996 نابسامان بودند.

 

 

 

1. مقدمه


اکثر شهرهای آمریکا به روش های شورا ـ مدیر ( 3/48 % ) و شهردار ـ شورا (MC) (7/43 % ) دولت شهرداری اداره می شوند.در دو دهة اخیر حرکت از روش
شهردار ـ شورا به سمت شورا ـ مدیر (C-M) بوده که به طور متوسط 63 شهر در یک سال از روش C-M استفاده می کرده اند.
این امر نشان می دهد که روش C-M بر طبق دلایل مالی و یا سیاسی از امتیاز بیشتری برخوردار است. ( ممتاز است ) ( ICMA ، 2000 ). آیا شهرهای C-M حقیقتاً براساس نتایج مالی و حسابداری ممتاز و برجسته پایه ریزی شده اند ؟
هدف مقالة فعلی بررسی و مقایسة عملکرد نسبی دولت شرکتی (M-C در مقابل C-M ) مورد استفادة شهرداری های بزرگ است. آزمون های تک متغیری و چند متغیری در طی دو دورة حسابداری ، پایان سال های مالی 1983 و 1996 برگزار شده اند. دورة اول قبل از وضع قوانین سخت فدرال و تأسیس هیئت تدوین استانداردهای حسابداری دولتی (GASB) بود. شرایط اقتصادی شهرهای بزرگ در این دوره نسبتاً نامساعد بود. دورة بعدی یک دهه بعد از تصویب قانون حسابداری ساده و تشکیل GASB بود. شرایط اقتصادی شهرهای بزرگ در این دوره بهبود یافت. دو شاخص عملکردی مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل عبارتند از : 1- میزان افشای حسابداری و 2- وضعیت مالی بر طبق پیش بینی ها ، شهرهای C-M در هر دو دوره براساس انگیزه های مربوط به مدیریت حرفه ای بیش از شهرهای M-C عمل می کنند.
در مرحلة اول ایوانز و پاتون (1983 ) ، مقالة حسابداری فرضی ارائه نمودند. مبنی بر اینکه مدیریت حسابداری مربوط به C-M افشای حسابداری و مشخصات مالی بهتری را براساس انگیزه های علامت دهی و نظریة نمایندگی ارائه می نماید. همچنین مدارک نظری و عملی برتری قابل ملاحظه ساختار دولت C-M را نشان می دهد. می توان این نوع برتری را براساس داده های دهة 1980 یا 1990 و یا هر دو دهه اثبات نمود. دو دهة 1970 و 1980دوران رکود اقتصادی و نابسامانی های مالی برای شهرداری ها بود. حسابداری نامساعد و کیفیت حسابرسی و تنش مالی فشار افزایش یافت. در نتیجه ، قوانین حسابداری و حسابرسی رسمیت یافت. قوانین جدید برای چندین سال به اجرا در آمدند و همزمان با آن شرایط اقتصادی به طور اساسی بهبود یافت. بنابراین ، طبق پیش بینی ها اصلاحاتی در نتایج مالی و حسابداری براساس قوانین دقیق تر و ثبات مالی در حکومت محلی به وجود آمد. مشخص نشده که ساختار دولتی تا چه حدی به شرایط مالی و حسابداری و اصلاحات قانونی و اقتصادی در اوایل دهة 1980 بستگی دارد.
ایوانز و پاتون (1983 ، 1987 ) مدرکی دال بر تفاوت های شهرداری در حسابداری بر اساس ساختار دولتی ارائه نمودند. شهرهای C-M به احتمال زیاد دارای گواهی تطبیق (گواهی ابراز لیاقت فعلی ) بودند، چون مدیر شهر ( CM ) یک مدیر حرفه ای بود که انگیزه هایی برای حذف صلاحیت داشت. برتری اساسی حسابداری شهرهای C-M به وسیلة چند تحقیق و با استفاده از داده های شهرداری از 1970 و 1980 تأیید شده بود. برای مثال به تحقیقات کوپلی (1991 ) و گروکس و شیلدز (1993 ) رجوع نمایید.
در طی دو دهة گذشته ، چند شاخص ، تغییرات ساختاری اساسی را در شهرهای آمریکا نشان می دهند. برای مثال ، شهرهای بزرگ در سال 1996 در مقایسه با شهرها در سال 1983 ، از گزارشات مشروط حسابرسی کمتر ، درجه بندی اوراق قرضه بالاتر و گواهیهای بیشتر برخوردارند (مکللاند و گروکس ، 2000 ، صفحة 276 ) و علت آن افزایش قوانین حسابداری و مالی و بهبود شرایط اقتصادی می باشد. بنابراین ، اهمیت ساختار دولتی شهرداری در این تحول و دگرگونی مشخص نیست. هدف تحقیق فعلی تجزیه و تحلیل این اختلافات است. مدلسازی نظری براساس دو سناریوی احتمالی پایه ریزی شده :
1) شهرهای C-M به علت اهمیت مدیریت حرفه ای در تمام ابعاد و بیش از شهرهای M-C عمل می کند ؛ یا 2) میان دو ساختار دولتی تا اواسط دهة 1990 از نظر نتیجه تفاوتی وجود ندارد. چون ترکیب قوانین و شرایط اقتصادی قوی عوامل مهمی در موفقیت مالی به شمار می روند. فرضیه های ارائه شده در این مقاله نشان می دهند که تغییرات قانونی و شرایط اقتصادی بهبود یافته برای میزان افشای حسابداری و وضعیت مالی ، مطابق با سناریوی دوم تسلط دارد.
آزمایش تجربی ابتدا براساس تجزیه و تحلیل توصیفی و تک متغیری عوامل مهم حسابداری ، حسابرسی و مالی شهرهایی با بیش از 100000 نفر جمعیت ، با استفاده از یک طرح زوج همتا برای سال های 1983 و 1996 پایه گذاری شده است.
سپس مدل های چند متغیری با استفاده از OLS و رگرسیون منطقی به مقایسة آماری دو ساختار دولت متعلق به هر دو دورة حسابداری  پرداختند. مدل نخست میزان افشای شهرها را بررسی می کند. نخستین تجزیه و تحلیل تجربی از گواهی ابراز لیاقت ( CA ) به عنوان معیار میزان افشا استفاده می نماید. ساختار دولتی شرکت به همراه مجموعه ای از متغیرهای کنترل به عنوان یک متغیر مستقل مورد استفاده قرار گرفته است. دومین تجزیه و تحلیل تجربی برای اندازه گیری میزان افشاء از شاخص افشاء استفاده می کند (براساس CA ، نظریة حسابرسی و 6 مؤسسة بزرگ حسابرسی ). نتایج به دست آمده برتری شهرهای C-M به شهرهای M-C از نظر میزان افشاء در هر دوره را کاملاً تأیید می کنند. مدل دوم با استفاده از تغییر پذیری مالی به بررسی وضعیت مالی می پردازد. (وجوه عمومی صاحبان سهام توسط در آمدهای وجوه عمومی تقسیم می شود ) نتایج برتری شهرهای C-M در سال 1983 را نشان می دهد ولی نتایج 1996 مبهم و نامشخص هستند. در کل نتایج نشان می دهند که ساختار دولتی C-M از نظر ابعاد مهم مالی و حسابداری بر ساختار M-C برتری دارند.
بقیة مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است. بخش 2 اطلاعاتی در مورد سوابق موجود ارائه می نماید و بخش 3 شامل یک بررسی موضوعی می شود. ایجاد و توسعة مدل در بخش 3 ارائه شده ، در حالی که بخش 5 نمونة ارائه شده را به طور مفصل شرح
می دهد. نتایج در بخش 6 ارائه شده اند و بخش 7 نتیجه گیری تحقیق است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود ترجمه مقاله ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ