حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله جهانی سازی و رابطة عملکرد دولتی

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله جهانی سازی و رابطة عملکرد دولتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله جهانی سازی و رابطة عملکرد دولتی


دانلود مقاله جهانی سازی  و  رابطة عملکرد دولتی

حمایت فعال انسیتوهای غربی (نظیر بانک جهانی, ناتو, صندوق بین المللی پول, سازمان تجارت جهانی, سازمان ملل) بسیاری  از  شرکتهای  سرمایه گذار  را قادر به گذر از محدودیتهای متعارف منطقه ای و بصورت تجارت جهانی شدن می‌سازد. جهانی سازی تجارت سؤالاتی را پیرامون نظم اجتماعی, نظارت و تعهد شرکتها هم در قالب ملی و هم بین المللی مطرح می‌سازد. تجارت جهانی معمولی هم نیازمند چارچوبهایی برای ایجاد و جلب اطمینان است. یکی از واکنش ها از سوی دول غربی بر تکیة قابل توجه بر تکنولوژیهای محاسباتی جهت نظم بخشیدن به شرکتهای تجاری و غیر تجاری محلی و جهانی متمرکزست (انجمن حسابرسی 1990و 1989 , Zeff and Moonitz   1984 , Willmott et al   1992 , 1993 , Power , 1991 Arnold , 1994 Preston و Chua , انجمن حسابرسی 1994 , 1998 Sikka). انتظار می رود بازتاب برتری تکنولوژیهای مشابة غربی هم از سوی کشورهای در حال توسعه حتی اگر آنها تأثیر مستقیمی بر فرآیند تغییر حسابداری در کشورهای صنعتی غرب نداشته یا این تأثیر اندک باشد پذیرفته شود (1989 Hopwood). بسیاری از اندیشه های حسابداری هم از سوی شرکتهای عمدة حسابداری که ناظران را به این باور که آنها شرکتهای جهانی بوده و از اینرو امکان (جلب) اعتماد, برتری و تنظیم شرکتهای بین المللی را از طریق حسابرسی های خارجی فراهم می‌سازند تشویق می‌نمایند گسترش یافته است (1994, Hanlon). چنین پیشرفتهایی هم فرصتهای کسب دستمزد را برای شرکتهای عمدة حسابداری گسترش می‌دهد.

در حالیکه شک و تردیدهای قابل توجهی پیرامون ضرورت اجتماعی جلب اعتماد بر نظارت از طریق حسابرسی های مالی مورد تأکید بوده است (مثل 1994, Power) , چیزهای اندکی در مورد تکیه بر حسابرسی برای تنظیم تجارت جهانی شناخته شده است. هر پرسشی از تعامل میان نظم تجارت در حال حسابرسی و یک کشور در بافت بین المللی نیازمند توجه به این سؤال است که چطور جهانی سازی قدرت قانونی افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

شامل 81 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله جهانی سازی و رابطة عملکرد دولتی

دانلود مقاله فرآوری مواد غذایی با استفاده از فشار هیدروستاتیک بالا

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله فرآوری مواد غذایی با استفاده از فشار هیدروستاتیک بالا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله فرآوری مواد غذایی با استفاده از فشار هیدروستاتیک بالا


دانلود مقاله فرآوری مواد غذایی با استفاده از فشار هیدروستاتیک بالا

مواد غذایی را می توان با استفاده از فرآیندهای حرارتی یا غیر حرارتی نگهداری نمد. فرآیندهای حرارتی (تحت عناوین حرارت دادن و پختن )علاوه بر غیر فعال نمودن میکروارگانیسم ها، بر کیفیت مواد غذایی نیز اثر می گذارند. این در حالی است که ،رآیند های غیر حرارتی که برای غیر فعال کردن میکرو ارگانیسم های عامل فساد مورد استفاده قرار می گیرند. تاثیری بر کیفیت ماده غذایی ندارند. فناوری فشار بالا، به علت غیر فعال کردن میکروازگانیسم ها و آنزیم ها و همچنین تولید محصولاتی با کیفیت بالا اهمیت خاصی در صنایع غذایی پیدا کرده است .
در ابتدا فناوری فشار بالا در تولید انواع سرامیک ، استیل و آلیژهای خاصی مورد استفاده قرار می گرفت . در هه گذشته، فناوری استفاده از آن در صنایع غذایی نیز گسترش یافت . اثر فشار های زیاد  در غیر فعال نمودن میکروارگانیسم ها از آغاز قرن بیستم شناخته شد. در دهه گذشته نیز تلاش های زیادی در جهت امکان استفاده گسترده از این فناوری در صنایع غذایی انجام گرفت. در فشار 9000-4000 اتمسفر آنزیم ها و باکتری ها غیر فعال می شوند ، اما این فشار تاثیری بر عطر و طعم مواد غذایی ندارد. از آن جا که اثر فشار در تمام قسمت های غذا یکسان است، همه قسمت های آن به طور یکنواخت سالم سازی می شوند. این روش بر خلاف روش حرارتی وابسته به زمان و جرم نیست ، از این رو زمان لازم برای انجام فرآیند کوتاه می باشد.

سیستم های اعمال فشار ایزواستاتیک، در سه شکل سیستم های ایزواستاتیک سرد ایزواستاتیک گرم یا ایزواستاتیک داغ وجود دارند.

1-    فشار ایزواستاتیک سرد(cip) : این روش اساسا یک فن شکل دهی است که در صنایع فلزی، سرامیک ،کربن-گرافیک و پلاستیک استفاده می شود. مواد پودر شده در داخل قالب مخصوص (الاستومتر) پر شده، تحت فشار بالا قرار می گیرند. فشار مورد استفاده در دامنه بین 600-500 اتمسفر قرار دارد. فرآیند cip به دو روش کیسه مرطوب و کیسه خشک بکار گرفته می شود. در روش کیسه مرطوب ، قالب در خارج مخرن تحت فشار پر شده و سپس در آن قرار می گیرد. در روش کیسه خشک، قالب در مخزن تحت فشار تثبیت شده است و به وسیله یک الاستومتر از ماده ناقل فشار جدا می گردد . زمان گردش کار در روش کیسه مرطوب چند دقیقه است و در روش کیسه خشک بین60-20 ثانیه می باشد.CIP مناسبترین تکنیک جهت استفاده در صنایع غذایی است .

 

شامل 14 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فرآوری مواد غذایی با استفاده از فشار هیدروستاتیک بالا

دانلود تحقیق پایش مشتری

اختصاصی از حامی فایل دانلود تحقیق پایش مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق پایش مشتری


دانلود تحقیق پایش مشتری

صرف نظر از اینکه کدام یک از روش های اندازه گیری رضایت مشتری را برگزینیم ، چندین گام مشترک را در استفاده از روش های گوناگون باید طی کنیم.

برای اندازه گیری رضایت مشتری، مسلماً ابتدا باید از نظر مشتری چه چیزهایی اهمیت دارد از بین این چیزهای مهم، کدام یک مهمترین ها هستند. (چرا که برای استفاده بهینه از پرسشنامه باید تعداد محدودی سؤال طراحی کرده افزایش بی رویه سؤالات ، صحت جوابها را زیر سؤال می برد چرا که مشتری از جواب دادن خسته می شود). پس این مهمترین ها در معرض آزمایش قرار می گیرند و با روش های گوناگون پایش مشتری از جمله پرسشنامه اطلاعات مشتری گردآوری می شود و سپس تجزیه و تحلیل و اقدامات اصلاحی انجام می‌شود.

برای گردآوری اطلاعات مشتریان در هر مرحله ابزارهای مناسبی وجود دارد که در این گفتار به بررسی آنها می‌پردازیم. به خصوص در مورد پیمایش مشتری از طریق پرسشنامه که به عنوان مهمترین ابزار در زمینه گردآوری کمی نظرات مشتری شناخته می‌شود، روشهای گوناگون استفاده از پرسشنامه انواع پرسشنامه و نحوه طراحی درست و انواع امتیازدهی های پرسشنامه را در ادامه صحبت خواهیم کرد.

2- پایش رضایت مشتریان چگونه انجام می شود؟

برای پایش رضایت مشتریان (داخلی و خارجی) به ترتیب زیر عمل می شود.

3- روش های گوناگون جمع آوری اطلاعات مشتریان

روشهای گوناگون و بسیار متنوعی در زمینه گردآوری اطلاعات مشتریان وجود دارد که هر کدام برای جمع آوری دسته ای اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد اما بکارگیری نابجای آنها دستاوردهای تحقیق را دچار تردید خواهد کرد. برای مثال تشکیل گروههای متمرکز برای تحقیقات کیفی مناسبند در حالیکه نتایج به دست آمده از آن را به هیچ عنوان نمیتوان از لحاظ کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

شامل 50 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق پایش مشتری

مقاله در مورد تصفیه بیولوژیکی پساب کارخانه چوب و کاغذ

اختصاصی از حامی فایل مقاله در مورد تصفیه بیولوژیکی پساب کارخانه چوب و کاغذ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد تصفیه بیولوژیکی پساب کارخانه چوب و کاغذ


مقاله در مورد تصفیه بیولوژیکی پساب کارخانه چوب و کاغذ

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:84

 

  

 فهرست مطالب

 

 

  چکیده مقدمه

فصل اول

 

 

منابع تولید فاضلاب در صنایع چوب و کاغذ 1-1- منابع تولید فاضلاب در کارخانه   1-1- الف - منابع تولید فاضلاب در واحد پخت 1-1- ب - منابع تولید فاضلاب در قسمت آماده سازی خمیر 1-1- ج - منابع تولید فاضلاب در واحدهای ماشین کاغذ 1-1- د - منابع فاضلاب درواحد بازیابی مواد شیمیایی   1-1- هـ - منابع دیگر 1-2- تقسیم بندی انواع فاضلابهای تولید شده در کارخانه چوب وکاعذ 1-2- الف - فاضلاب قلیایی کارخانه 1-2- ب - فاضلاب الیافدار کارخانه   فصل دوم   اصول کلی در تصفیه پساب 2-1- پارامترهای فیزیکی – شیمیایی فاضلابها 2- 2- تصفیه فیزیکی   2-2-الف - آشغالگیرها 2-2- ب - واحد چربی گیری 2-2- ج - مخازن متعادلساز

2-3- تصفیه شیمیایی

2-3- الف - انعقاد در فرآیندهای شیمیایی و تعیین ماده شیمیایی مناسب   2-3- الف - I - عوامل موثر در انعقاد و لخته سازی   2-3- الف - II - منعقد کننده های متداول 2-3- ب - واحد اختلاط سریع و پارامترهای طراحی 2-3- ج - واحد فلوکولاسیون یا لخته سازی و پارامترهای طراحی 2-3- د - مخازن ته نشینی

2-4- تصفیه بیولوژیکی

2-4- الف - تقسیم بندی سیستمهای بیولوژیک از نظر محیط شیمیایی: 2-4- ب - تقسیم بندی سیستمهای بیولوژیک از نظر نوع رشد میکروارگانیسمها 2-4- ج - سیستمهای مهم تصفیه فاضلاب از طریق بیولوژیک 2-4- ج - I - سیستمهای هوازی- رشد تعلیقی 2-4- ج  II - سیستمهای هوازی-رشد فیلمی 2-4- د - فرآیند لجن فعال و انواع مختلف آن 2-4- د - I - عوامل موثر بر راندمان سیستمهای لجن فعال  

 

 

 

 

 

          با توجه به آلاینده بودن مواد شیمیایی فاضلاب برای جلوگیری از نشر هرگونه آلودگی از طریق رودخانه ها به بسترهای آبی و جهت جلوگیری از انتقال هرگونه عوامل مسمومیت به آبزیان منطقه و با توجه به این که استفاده از عوامل شیمیایی نظیر لخته سازهای شیمیایی و یا پلیمری بخودی خود موجب افزایش هزینه تصفیه فاضلاب میگردد ،لذا استفاده از فیلترها و رآکتورهای بیولوژیکی پدیده نوینی جهت مقابله با عوامل آلاینده زیست محیطی میباشند . زیرا بازدهی مناسب و کاهش هزینه های مصرف مواد شیمیایی موجب بهبود یافتن روش های تصفیه میگردد .           اساس کار این روش استفاده از میکروارگانیزمهای بی هوازی ،با بسترلجن فعال جهت هضم و حذف ترکیبات آلاینده آلی فاضلاب میباشد . در این پروژه مطالعاتی در زمینه استفاده از لجن فعال بستر مرداب و حوضچه های ته نشینی جهت کاهش BOD و COD فاضلاب انجام شد . نمونه های مورد آزمایش به مدت 22 روز در کشت بی هوازی مورد آزمایش قرار گرفتند ،نتایج رضایتبخشی حاصل شد گرچه جهت بهبود شرایط بیولوژیکی و زیست محیطی میکروارگانیزمها ،مواد غذایی غنی بمیزان 1/0 درصد استفاده گردید .           نتایج بدست آمده از بستر مرداب ما را بر آن داشت که نسبت به استفاده از آن در یک برج آکنده جهت کشت ارگانیزم بصورت فیلم برآییم ،تا روند تجزیه ترکیبات آلی را در برج آکنده فوق مورد بررسی قراردهیم . نتایج پژوهشی نشان میدهد ،استفاده از برج اکنده موفقیت های چشمگیری را جهت تصفیه بیولوژیکی کارخانجات چوب و کاغذ به ارمغان خواهد آورد .           این موضوع ما را بر آن داشت که آزمایشات مختلفی را با انواع پساب تولید شده در کارخانه چوب و کاغذ به کمک بستر لجن فعال انجام داده و نتایج بدست آمده را مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم . در ادامه تحقیقات ،مطالعات انجام شده در مورد تصفیه پساب در دنیا و کارهای انجام شده در این زمینه را مورد بررسی قرار داده و میزان پیشرفت تکنولوژی دنیا و تکنولوژی تصفیه پساب صنایع چوب و کاغذ در کشور ما را مورد ارزیابی قرار می دهیم .                                           مقدمه               

 

            اهمیت کاغذ و محصولات ساخته شده در دنیای مدرن امروز برای همه معلوم و مشهود است . هیچ محصولی تاکنون به اندازه کاغذ و مشتقات آن در کلیه فعالیتهای بشر امروزی نقش موثر و تداوم بخشی نداشته است . محصولات کاغذ در بایگانی و ذخیره اطلاعات ،تحریر ،چاپ ،هنر ،تبلیغات ،بسته بندی و ... به صورت نامحدود بکار گرفته می شود . به همین دلیل شاهد تحقیقات و پیشرفت در تمام زمینه های تکنولوژی تولید خمیر و کاغذ در جهان می باشیم و امروزه کمپانی های بزرگ در این صنعت رقابت تنگاتنگی در رابطه با ارائه محصولات متنوع تر و قابل عرضه تر به بازار مصرف داشته و در عین حال با کم کردن هزینه در مصارف انرژی مواد و نیروی انسانی سعی در دست گرفتن بازار و کنار زدن رقبای دیگر می باشد . علاوه بر اینها صنعت کاغذسازی در ایجاد فرصتهای جدید شغلی و بکارگیری نیروهای مجرب و نیمه مجرب نقش موثری را ایفا می نماید .           یکی از فاکتورهای شاخص پیشرفت یک کشور مصرف سرانه کاغذ می باشد . برای مثال آمار موجود گویای آن است که کشور آمریکا با مصرف سرانه 226 کیلوگرم بیشترین مصرف و کشور کنیا با مصرف سرانه زیر 1/0 کیلوگرم کمترین مصرف را داشته اند . کشور ما با مصرف سرانه 14 کیلوگرم در ردیف نیمه پایین این جدول قرار دارد .           همه صنایع ،هم به صورت جامد و هم به صورت مایع ،فاضلاب تولید می کند . بخش مایع این فضولات ،یا فاضلاب اساساً همان آب مصرفی جامعه است که در نتیجه کاربردهای مختلف آلوده شده است . از نظر منابع تولید ،فاضلاب را می توان ترکیبی از مایع یا فضولاتی دانست که توسط آب از مناطق مسکو-نی ،اداری و تاسیسات تجاری و صنعتی حمل شده و ، بر حسب مورد ،با آبهای زیرزمینی ،آبهای سطحی و سیلابها آمیخته است . اگر فاضلاب تصفیه نشده انباشته شود ،تجزیه مواد آلی آن ممکن است منجر به تولید مقدار زیادی گاز-های بدبو شود . علاوه بر آن ،فاضلاب تصفیه نشده معمولاً حاوی میکروارگانیزمهای بیماریزای فراوانی است که در دستگاه گوارش انسان زندگی می کنند و یا در برخی فضولات صنعتی موجودند . فاضلاب ،شامل مواد مغذی نیز هست که می تواند سبب تحریک رشد گیاهان آبزی شود ، وممکن است ترکیبات سمی نیز داشته باشد ،بنابه این دلایل انتقال سریع و بدون دردسر فاضلاب از منابع تولید ،و سپس تصفیه و دفع آن نه فقط مطلوب بلکه در جوامع صنعتی ضروری است .           فاضلابی که از شهرها و قصبات جمع آوری می شود نهایتاً باید به آبهای موجود و یا به زمین بازگردد . باید در هر حالت به سوال پاسخ داده شود که چه مواد آلوده کننده ای در فاضلاب و به چه مقدار باید حذف شود تا سلامت محیط حفظ گردد ،این عمل مستلزم یررسی شرایط و نیازهای محلی همراه با کاربرد اطلاعات علمی و قضاوت مهندسی بر اساس آخرین تجارب و رعایت شرایط و مقررات ایالتی و کشوری میباشد .           اگر چه از زمانهای قدیم به جمع آوری آبهای سطحی و زهکشی مبادرت ورزیده شده است ولی جمع آوری فاضلاب به اوایل قرن 18 میلادی مربوط می شود . تصفیه اصولی فاضلاب از اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 میلادی آغاز شد. در نیمه دوم قرن نوزدهم با تکامل تئوری میکروبی توسط Koch و Pasteur  عصر جدیدی در زمینه بهداشت آغاز گشت قبا از این تاریخ اثر آلودگی در ایجاد بیماریها ناشناخته بوده و از علم در حال تکامل میکروب شناسی نیز برای تصفیه فاضلاب کمتر استفاده میشد .           در اواخر قرن هیـجدهم در آمریکا بخاطر عدم وجود مشکل تخـلیه فاضلابها در آبها (مانند اروپا) و بخاطر وجود زمین های وسیع و مناسب برای تخلیه چندان اهمیتی داده نمیشد . در اوایل قرن نوزدهم توجه به امر بهداشت باعث شد تا نیاز به اتخاذ تصمیمات موثر در زمینه فاضلاب بیشتر احساس شود .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد تصفیه بیولوژیکی پساب کارخانه چوب و کاغذ

دانلود جزوه خلاصه بیش از 100 نظریه ارتباطات و رسانه

اختصاصی از حامی فایل دانلود جزوه خلاصه بیش از 100 نظریه ارتباطات و رسانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود جزوه خلاصه بیش از 100 نظریه ارتباطات و رسانه


دانلود جزوه خلاصه بیش از 100 نظریه ارتباطات و رسانه

در این جزوه سعی شده مهمترین نظریه های ارتباطات در بیش از 100 عنوان همانطور که در فهرست می بینید به صورت خلاصه گردآوری شود و از کتب مرجع استفاده شود.

این جزوه جهت آمادگی برای تست کنکور ارشد و دکتری، آمادگی برای مصاحبه دکتری ارتباطات، مرور کامل نظریه های ارتباطات به عنوان مهترین واحد درسی در دوره ارشد و دکتری ارتباطات، مطالعه سریع نظریه هاقبل از شروع درس نظریه ارتباطات مناسب است.

در این خلاصه  نظریه+نظریه پرداز آن+مهمترین مباحث نظریه آمده است

فایل doc جزوه با 3000 تومان قابل دانلود است.

 

فهرست جزوه در قطع A4

1-           اثر رسانه در انبوه خلق.. 4

2-           تلقید: گابریل تارد (1904-1843) 5

3-           گابریل تارد (1904-1843) 5

4-           رسانه و ساخت جامعه صوری: فردیناند تونیس (1935-1855) 5

5-           رسانه و ایجاد قدرت اجتماعی.. 5

6-           مارکسیسم کلاسیک.... 5

7-           پیام تزریقی یا گلوله جادویی.. 5

8-           شرطی شدن رسانه‌ای.. 6

9-           دوران تحولات 4 مرحله‌ای ارتباطات... 6

10-            شبکه‌های ارتباطی.. 6

11-            اصالت عمل.. 6

12-            خود آیینه سان. 6

13-            ارتباطات به عنوان فرآیند اجتماعی ـ روان‌شناختی.. 6

14-            برجسته‌سازی.. 6

15-            مفهوم خود. 7

16-            نظریه علم سایبرنتیک.... 7

17-            نظریه ریاضی اطلاعات... 7

18-            روش تحلیل محتوا 7

19-            جریان دو مرحله‌ای پیام. 8

20-            پویایی گروهی و تاثیرپذیری فردی.. 8

21-            دروازه بانی خبر. 8

22-            اعتبار منبع.. 8

23-            رسانه پیام است. 8

24-            وسایل ارتباطی گرم و سرد. 8

25-            کهکشان گوتنبرگ... 9

26-            دهکده جهانی.. 9

27-            حرکت مارپیچ سکوت... 9

28-            معیار قدرت و تغییر جامعه. 10

29-            توان نوسازی رسانه جمعی.. 10

30-            ارتباطات سرکوب کننده و آزاد کننده با رسانه‌ جمعی.. 10

31-            تاثیر محدود وسایل و پیام‌های ارتباط جمعی.. 11

32-            استحکام (تأثیر محدود) 11

33-            تقویت عقیده موجود از طریق رسانه جمعی.. 11

34-            نظام‌های ارتباطی و گفتمان غالب... 11

35-            نظریه اشاعه. 11

36-            کنش ارتباطی و گستره همگانی.. 11

37-            الگوی بصیرت و محاوره 12

38-            نظریه امپریالیسم فرهنگی.. 12

39-            نظریه کاشت... 12

40-            ارتباط نبودن ارتباط جمعی.. 12

41-            تبلیغات سیاسی (پروپا گاندا) 13

42-            نظریه نیازجویی (استفاده و رضایت‌مندی) 13

43-      نظریه وابستگی مخاطبان dependent audience. 14

44-            نظریه انگ.... 14

45-            نظریه تکلمه. 14

46-            انسان تک ساحتی.. 15

47-            فرهنگ بسته‌بندی شده 15

48-            نظریه سلطه یا هژمونی در خبر. 15

49-            نظریه ایدئولوژی در خبر. 15

50-            نظریه انگاره‌سازی خبری.. 15

51-      نظریه بازنمایی رسانه‌ای Representation. 15

52-      نظریه وانمایی خبری Simulation. 16

53-            تئوری چارچوب درخبر Frame. 16

54-            نظریه اقتصاد سیاسی خبر. 16

55-            نظریه نقش آگهی بر خبر. 16

56-            آنتونیو گرامشی (دهه 1960) 16

57-            لویی آلتوسر (1965) 16

58-            نظریه‌های هنجاری رسانه‌ها 17

59-            نظریه اقتدارگرا 17

60-            نظریه لیبرالی یا آزادی‌گرا 17

61-            نظریه مسئولیت اجتماعی.. 17

62-            نظریه رسانه‌های شوروی.. 17

63-            نظریه رسانه‌های توسعه بخش.... 17

64-            تئوری مشارکت و مکراتیک رسانه‌ها 18

65-            نظریه شکاف آگاهی.. 18

66-            نظریه جامعه توده‌دار (Mass Society) 18

67-            نظریة ارتباطات و تحول تاریخی: رسانه و مدرنیته. 19

68-            هارولداینس: سوگیری ارتباطات... 20

69-            مارشال مک لوهان: رسانه، پیام است... 20

70-            والتر بنیامین: هنر و باز تولید مکانیکی.. 20

71-            جان  تا مپسون: رسانه  و مدرنیته. 21

72-            یورگن هابرماس: رسانه و حوزة عمومی.. 21

73-            فردیناند تونیس: کمین شافت و گِرل شافت... 22

74-            دیوید رایزمن: از قطب‌نما تا گردش‌نما 22

75-            اف.آر.لیویس: تمدن توده‌وار. 22

76-            ریچارد هوگارت،‌ نظریه‌پرداز فرهنگ معاصر انگلیسی.. 23

77-            ریموند ویلیامز: فناوری و شکل فرهنگ.... 23

78-            نظریة کارکرد پیام‌های ارتباطی.. 23

79-            نظریة تزریقی.. 24

80-            نظریه استحکام یا تأثیر محدود. 25

81-            نظریة یادگیری اجتماعی و جامعه پذیری.. 25

82-            نظریة وابستگی مخاطبان. 26

83-            نظریة ساخت اجتماعی واقعیت (بر ساخت گرایی اجتماعی) 26

84-            نظریة چارچوب سازی.. 26

85-            نظریه اقتدارگرا: نظریة های هنجاری رسانه. 27

86-            نظریة مطبوعات آزاد: نظریة های هنجاری رسانه. 27

87-            نظریة مسئولیت اجتماعی: نظریة های هنجاری رسانه. 27

88-            نظریة رسانه‌های شوروی: نظریة های هنجاری رسانه. 27

89-            نظریة رسانه های توسعه بخش: نظریة های هنجاری رسانه. 27

90-            نظریة رسانه‌‌های دموکراتیک – مشارکت کننده : نظریة های هنجاری رسانه. 28

91-            نظریه ساختار گرایی و نشانه شناسی.. 28

92-            نظریه تعامل گرایی و ساخت یابی.. 28

93-            ارونیگ گافمن: معرفی خود. 29

94-            جاشوا میروویتز: بدون حس مکان. 29

95-            دونالد هورتون و ریچاردوهل: شخصیت های رسانه ای و تعامل فرا اجتماعی.. 29

96-            نظریه فمینیستی رسانه: رسانه و جنسیت... 30

97-            نظریه اقتصاد سیاسی رسانه. 31

98-            هربرت شیلر: اطلاعات و سرمایه داری.. 31

99-            مطالعات پسااستعماری.. 31

100-          ارتباطات و امپریالیسم فرهنگی: سلطه غرب بر شرق.. 32

101-          نظریة مخاطب: مطالعات فرهنگی و مخاطبان فعال. 32

102-          استوارت هال: رمزگذاری / رمزگشایی و نظریة دریافت... 32

103-          رسانه ها و زندگی روزمره 33

104-          نظریة پُست مدرنیسم  و ارتباطات: رسانه، تصویر و وانمایی.. 33

105-          جُرج ریتزر: مک دونالدی شدن. 33

106-          نظریة رسانه‌های جدید. 34

107-          منابع: 35

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود جزوه خلاصه بیش از 100 نظریه ارتباطات و رسانه