پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان بررسی رابطه بین مولفه های هوش فرهنگی با عملکرد بازاریابان شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
امروزه بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و عملکرد، اهمیت فراوانی برای هر سازمانی دارد زیرا هوش فرهنگی بالا در کارکنان باعث ارتقا سطح فرهنگ سازمانی، سرمایه گذاری در منابع انسانی، رضایتمندی در کارکنان و افزایش عملکرد شغلی و سازمانی می شود که یکی از عوامل اصلی افزایش کارائی و اثربخشی در سازمانها است.
هدف اصلی این پژوهش، انجام بررسی در خصوص رابطه بین مولفه های هوش فرهنگی با عملکرد بازاریابان شرکتهای بیمه آسیا استان خراسان رضوی می باشد. نمونه آماری با استفاده از روش خوشه ای دو مرحله ای انتخاب شد و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه های استاندارد هوش فرهنگی (ارلی و آنگ،2003) و ارزیابی عملکرد هرسی و گلداسمیت با مـدل ACHIEVE میباشد. آزمون فرضیه ها با روش رگرسیون انجام شد و تاثیر معناداری چهار بعد هوش فرهنگی (استراتژی، دانشی، انگیزشی و رفتاری) بر عملکرد شغلی بازاریابان شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی به اثبات رسید.
پایان نامه بررسی رابطه بین مولفه های هوش فرهنگی با عملکرد بازاریابان شرکت بیمه آسیا استان خراسان رضوی