گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیاتی تطابق دارد ؛ مقاله ای در مورد بازاریابی و در رشته مدیریت است که برای دانلود در 17 صفحه ترجمه شده است .
چکیده:
بسیاری از شرکت های اسپین آف دانشگاهی، تجربه کمبود منابع را داشته اند، که باعث کاهش رشد آن ها شده است. دراین مقاله ما منابع حیاتی که از بین رفته و دانش دریافتی برای حل و یا جلوگیری از دست رفتن منابع، برای درک بهتر علت کاهش رشد ، بررسی می کنیم.
در یک نمونه 105 تایی شرکت اسپین آف از نروژ و هلند دریافتیم که، شرکت های اسپین آف اغلب فاقد سه نوع از منابع و مهارت های بازاریابی، مهارت های مدیریتی و (دانش در) سرمایه مالی هستند. ضخامت بالا از +نظر مدت برای بازاریابی و منبع مدیریتی در مقایسه با سرمایه مالی مشاهده شده است. ما همچنین یک روند را مشاهده کردیم که بازیابی دانش از طریق شبکه در آن هایی که بدون ساختار و یا پر هرج و مرج و بی نظم هستند اتفاق می افتد. با این حال، تطبیق بین کمبود منابع مالی و بازیابی مثبت بر رشد استغال شرکت اسپین آف گواهی می دهد.
گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیات *