لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 57
تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی
فهرست مطالب
فصل اول
(هنر اسلامی )
هنر اسلامی
هنر دینی
تاثیر مذهب در شخصیت هنرمند
اخلاق دینی در هنرهای سنتی و مردمی ایران
سنت و هنر سنتی
هنر و مذهب
فصل دوم
(تبلیغات)
اثر تبلیغات درجهان
نقش گرافیک محیطی در گسترش فرهنگ اجتماع
جایگاه و اهمیت تبلیغات / مرزهای روابط عمومی و تبلیغات
پیدایش طراحی حروف تبلیغاتی
تبلیغات رنگی / سیاه و سفید
فصل سوم
تبلیغات محیطی (بیل بورد)
تاثیر بصری تابلوهای محیطی
کانونهای تبلیغاتی و جایگاه کاری آنها
بیل بوردها
عوامل موثر در گرافیک محیطی
بیلبورد در تبلیغات ایران
تجزیه و تحلیل
فصل چهارم
نتیجه گیری و پیشنهاد
صفحه چکیده
عمده ترین و اصلی ترین هدف گرافیک محیطی، طراحی علائم در خدمت کلیتی به نام محیط اس . رمز موفقیت در طراحی محیطی ، بیش از هر چیز . شناخت و تسلط بر مفهوم هر دو واژه ((طراحی)) و ((محیط)) و ارتباط این دو بایکدیگر است. جامع ترین تعریفی که می توانیم برای گرافیک محیطی ارایه دهیم چنین است. ((طراحی متناسب و هماهنگ نشانه ها ،نوشته ها و تزئینات به صورت حجم سه بعدی (مثل تابلو یا استند) برای راهنمایی، اطلاع رسانی و برقراری هر نوع ارتباط دیگر، در عین ایجاد زیبایی و حال و هوایی در خور و شخصیتی قابل درک، در هر نوع محیط داخلی و خارجی است. موضوع این پروژه ادغام مذهب و هنر اسلامی با تبلیغات محیطی است. هنراسلامی ا مدد جستن از رمزگرایی خاصی که نهفته در بطن اتقادات این دین مبین است توانست اشکال و فرمها را به قلمرو عرفانی – الهی واردکند. در گسترة فرهنگی
مقاله درباره هنر اسلامی