![پاورپوینت درباره رویکردهای ممیزی و تحقیقات بازار](../prod-images/1001525.jpg)
فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 22 صفحه
جهت شناسائی و بررسی نیازها و انتظارات مشتریان از رویکرد تحقیقات بازار با شناسنامه های فرآیند مرتبط، بشرح ذیل استفاده می گردد:
• برگزاری کلینیکها
• بررسی بازار
•انجام تحقیقات بازار و برگزاری انواع کلینیکها برای طراحی محصولات جدید: به منظور دستیابی به نظرات، سلایق، خواسته ها و نیازها و انتظارات مشتریان در خصوص محصولاتی که در برنامه توسعه محصولات جدید شرکت ایران خودرو قرار دارند انواع کلینیکهای خودرو در مقاطع مختلف طراحی و یا عرضه محصول جدید استفاده می گردد.
پاورپوینت درباره رویکردهای ممیزی و تحقیقات بازار