پاور پوینت کار افرینی 170 اسلاید(قابل ویرایش)
1- نقش تولیدی (Producing )
2- نقش اداری و بوروکراتیک (Administration)
3- نقش کارآفرینی (Entrepreneurship )
4- نقش یکپارچه کننده (Integration )
کارآفرین سازمانی:
کسی که تحت حمایت یک شرکت، محصولات، فعالیت ها و تکنولوژی جدید را کشف و به بهره برداری می رساند.
کارآفرین مستقل:
فردی که مسئولیت اولیه وی جمع آوری منابع لازم برای شروع کسب و کار است. مشخصه اصلی کارآفرین، نوآوری می باشد.
کارآفرینی:
فرآیند ایجاد ارزش از راه تشکیل مجموعه منحصر به فردی از منابع به منظور بهره گیری از فرصت ها.
آموزش:
کوششی است که توسط سازمان ها برای تغییر رفتار افراد از طریق فرآیند یادگیری و به خاطر افزایش اثر بخشی آنها صورت می گیرد.
موفقیت سازمانی:
مجموعه نوآوری، رشد و ایجاد تغییر که فرد مدیر به عنوان عامل اصلی، سازمان را به حرکت درآورده، هدایت نموده و سه عامل فوق را موجب می گردد.
عوامل سازمانی:
نگرش و بینش سازمانی کارآفرینان در خصوص سیاست های مالی، تولیدی، بازرگانی و بازاریابی، منابع انسانی و مدیریت استراتژیک تأثیر بسزایی بر تصمیم گیری های فرد به عنوان رهبر دارد.
کار آفرینی سازمانی:
فعالیت های کارآفرینانه فعالیت هائی است که از منابع و حمایت سازمانی به منظور دستیابی به نتایج نوآورانه برخوردار می باشد.
کارآفرینی شرکتی:
کارآفرینی شرکتی به مفهوم تعهد شرکت به ایجاد و معرفی محصولات جدید، فرآیندهای جدید و نظام های سازمانی نوین است.
توانایی های فردی را می توان به پنج دسته اصلی تقسیم کرد:
پاور پوینت کار افرینی 170 اسلاید