حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات

اختصاصی از حامی فایل دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات


دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات

بازگشت ادیداس :

کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این

3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود

مثال :

žیکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه

تلویزیونی  ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد

آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند:

آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر

خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد

کوکاکولا در سال های دهه 60 جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خلاقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد

باین تعریف کدام تعریف برجسته است

žکلاسیکها:

žنوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده ان تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کلاسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه یا برا ی مدت

طولانی باشد

مثال:

žشخصیت لیتل سزار  پیتزا!پیتزا!تصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به نحوی ساده با ما ارتباط برقرار می کند مثال آگهی تجاری رایانه اپل مکینتاش در سال1984 فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی

آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند

žکلاسیکها بسیار موفق هستند بسیاری از گویندگان خوب در تبلیغ استفاده می کنند بسیاری از شخصیت خیالی و تخیلی برای شناساندن محصول استفاده می کنند تصویرها معنادار الهام بخش و هم چالش برانگیز

žکلاسیکها در دو سطح فعالیت می کنند که ذهن مصرف کننده را مشغول می کنند که موفق ترین آگهی برجسته ترین آگهی ها به شمار می آید که تاکنون ادامه دارد از سال  1955 ادامه دارد افسانه کابوی یک تصویر پر

معناست

مشخصات آگهی برجسته :

راهبرد

خلاقیت

اجرا

راهبرد:

ž1-یک تبلیغ باید کاملا بی عیب باشد
2- به سمت مخاطب هدف گذاری شود
3- بتواند برندینگ را تقویت کند
4- مورد درخواست مخاطب باشد

خلاقیت =

یک اندیشه مرکزی

جلب توجه مخاطب

جزعی از حافظه شما خلاق اصیل

هدایت کننده برای زمینه تبلیغ

شامل 48 اسلاید POWERPOINT

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد