فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 15صفحه
کارکردن بر روی نقاط ضعف یک کسب و کار جدید و تلاش برای غلبه بر این ضعف ها همواره گامی مهم در پیش روی کارآفرینان به حساب می آید، اما باید توجه داشت که بسیاری از کارآفرینان آنقدر مشغول کار بر روی نقاط ضعف می شوند که دیگر نقاط قوت کار خود را فراموش می کنند.
غلبه بر ضعف ها حیاتی است اما باید دانست که تلاش برای این کار باید در کنار تقویت و برجسته تر کردن نقاط قوت یک کسب و کار باشد.
در این مطلب سعی بر این است تا سه راهکار ساده برای کشف و تقویت نقاط قوت یک کسب و کار کوچک پیش روی مخاطبان قرارگیرد:
1- به دنبال بازخورها باشید:
از خانواده، دوستان، همکاران، مشتریان و سایر طرف های کاری خود بخواهید تا پیرامون شیوه کسب و کار شما نظر دهند. در این نوع مراوده به راحتی می توانید نقاط قوت کار خود را از دیدگاه مختلف تشخیص دهید. مسلماً دیدگاه دوست شما با مشتری کاریتان بسیار متفاوت خواهد بود. بازخورهای اطرافیان و طرف های کاری ، منبع بسیار مهمی برای تشخیص نقاط قوت به حساب می آید.
تحقیق درباره نقاط ضعف و قوت کسب و کار ها