ارزیابی:
مشتریان با ارزیابی چهار آرایه به سراغ کالای مورد نیاز خود می آیند:
قیمت
کیفیت
زمان
نوآوری بهتر در محصولات و خدمات
ارزیابی بخشی از چشم انداز خردورزانهای است که در آن مفاهیم، فنون و یافتهها برای ایجاد انگیزۀ پیشرفت و بالندگی برنامه به کار گرفته میشوند.
ارزیابی:
تجربه نشان داده است که موثرترین روشی که میتوان کارایی یک سازمان را از آن طریق بهبود بخشید، ارزیابی است.
بر این اساس ارزیابی، مبتنی بر سه مرحله خواهد بود:
ارزیابی سریع:
ارزیابی سریع شامل :
ایجاد روش ها و برنامه های ارزیابی سریع
تست، ارزیابی و پایان دهی برنامه
گسترش روشهای ارزیابی سریع:
گام های پیشنهادی برای توسعۀ روش های ارزیابی سریع به صورت کلی عبارتند از:
•بخش بندی شرکت یا کارخانه
•انجام ارزیابی ریسک با بخش بندی و تقسیم بندی کارخانه یا شرکت
•تعیین الگوهای کارکنان و منابع مورد نیاز
•توسعۀ روش های ارتباطی
دستۀ اول - رضایت مشتری
دستۀ دوم – ایمنی محیط، تمیزی و نظم
S5 فنی است که به منظور برقراری و حفظ فضای کیفیتی در یک سازمان به کار گرفته میشود و وجه تهیه آن پنج کلمه ژاپنی است که معانی زیر را دارد.
1- تفکیک
2- ترتیب
3- تمیزی
4- تداوم
5- تعلیم
شامل 40 اسلاید powerpoint
دانلود پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه