فایل word
قابلست ویرایش و کپی
منابع بروز و دقیق و فصل 2 بسیار مناسب همراه با تحلیل اماری قوی
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق. 5
1-6- تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق. 7
2-2-4-1- عوامل روانى ـ اجتماعى.. 17
2-2-4-2- عوامل جسمانى و زیستشناختى.. 17
2-2-4-3- علل طبى و اثرات داروها 18
2-2-5-1- علائم جسمانی اضطراب.. 18
2-2-5-2- علائم روانی اضطراب.. 19
2-2-7- بیماریهایی که در اثر اضطراب ایجاد میشود. 20
2-2-8- اندازهگیری اضطراب.. 21
2-2-9-3-1- تاریخچه اضطراب اجتماعی.. 28
2-2-9-3-2- عوامل ایجاد اضطراب اجتماعی.. 30
2-2-9-3-3- توضیح اضطراب اجتماعی.. 31
2-2-9-3-4- تشخیص اضطراب اجتماعی.. 34
2-2-9-3-5- تشخیص افتراقی اختلال اضطراب اجتماعی.. 34
2-2-9-3-6- کدام موقعیتها میتوانند بیشترین ترس و اضطراب را ایجاد کنند؟. 35
2-2-9-3-9- اضطراب اجتماعی کودکان و بزرگسالان چه تفاوتی دارد. 37
2-2-10- دیدگاههای نظری روانشناختی درباره اضطراب.. 37
2-2-10-4 - هارتمن، کریسولومنشتاین.. 42
2-2-10-6- هری استاک سالیوان. 44
2-3-1- نقش والدین در ایجاد و تقویت اعتمادبهنفس کودکان. 50
2-3-4- نظریه های شخصیت پیرامون عزت نفس : 52
2-3-5- فرآیند ارزش گذاری ارگانیزمی: 53
2-3-7 -تدابیر حفظ و اعتلای حفظ عزت نفس... 54
2-3-8- حالت ها تهدید کننده عزت نفس... 55
2-3-9 عوامل تشکیل دهنده خودباوری.. 55
3-4 -نمونه وروش نمونه گیری.. 63
3-4-1- ملاکهای ورود به مطالعه شامل موارد زیر می شد. 64
بررسی اثربخشی آموزش خودباوری بر دانش آموزان دختر دارای اضطراب اجتماعی