دانلود مقاله آموزش ذهنی و روانی برای مسابقات
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 62
فهرست
1-مقدمه
ویژگی های روانشناختی مسابقه ی تنیس
ویژگی های روانشناختی قهرمانان تنیس
2- انگیزش
تعریف و اهمیت ( ال تی ای ، رابرتز 1992) :
انواع ( مارتینز 1978)
انگیزش درونی و بیرونی
انواع مسائل و مشکلات انگیزش
4- چطور انگیزش راافزایش دهیم : پیشنهادهاو روشها( لوهر 1982 ، وینبرگ 1988)
3 - تمرکز
تعریف و اهمیت ( ال تی ای 1995 ، موران 1995 ، تنیس استرالیا1993)
انواع ( ناید یفر 1994)
مشکلات تمرکز ( وینبرگ 1988، موران 1995 )
چطور تمرکز را افزایش دهیم : پیشنهادها، روشها و آموزشها( وینبرگ 1988، رولی 1989، موران 1995)
4 - کنترل هیجانی (برانگیختگی):
فعال سازی و آرمیدگی (وینبرگ 1988، موران 1995)
1-تعریف و اهمیت :
2- ویژگیهای کلی و عمومی
مشکلات : اضطراب و فعالیت پایین ( لوهر 1990 ، موران 1994 ، وینبرگ 1988) .
کنترل رفتارها و افکار:
5- اعتماد به نفس (نایدیفر 1994)
اعتماد به نفس : تعریف و اهمیت
2- روابط بین اعتماد و عملکرد :
3- مشکلات ( وینبرگ 1988):
4- چطور اعتماد به نفس راافزایش دهیم : پیشنهادات ، روشهاو اموزشها( لوهر 1995، اسپارگو 1990، تنیس کانادا1993) :
6- عملکرد ذهنی در مسابقات:
1- آماده سازی ذهنی برای مسابقه : چه چیزی قبل از شروع بازی باید انجام شود :
2- در طی مسابقه چه کارهایی باید انجام داد ( لوهر 1982، اسپارگو 1990).
3- بعد از انجام مسابقه باید چه کاری انجام داد :
7- برخورد با والدین:
1- رویکرد کلی :
3- سازمان دهی یک قرار ملاقات باوالدین :
4- توصیه هایی برای مربیان ( انجام دادنی هاو انجام ندادنی ها)
5 - توصیه هایی برای بازیکنان ( انجام دادنی هاو انجام ندانی ها) ( تیلور 1995 )
6 - توصیه هایی برای والدین ( انجام دادنی هاو انجام ندادنی ها) بلاندل 1995، ال تی ای 1988، تیلور 1995 ، یو اس تی ای 1992)
8- کاربرد های عملی آموزش ذهنی و روانی برای مسابقات:
در نهایت چه کاری باید انجام داد ؟
مقاله آموزش ذهنی و روانی برای مسابقات