حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد سرویس مشتری

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد سرویس مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد سرویس مشتری


تحقیق در مورد سرویس مشتری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه14

 

سرویس مشتری. دو برآورد مهم سرویس مشتری زمانهای فرآوری توزیع و عملکرد تاریخ پرداخت است.رابطه ی میان درجـــه ی همزمانی و این برآوردهای مشتری بسیار مهــم است.در کل، هر چه درجه ی همزمانی بیشتر باشد، سطح صورت دارایی کار در پروسه کمتر خواهد بود.این مستقیماً به زمان فرآوری توزیع کوتاهتر و عملکرد بالاتر تاریخ پرداخت منجر می گردد.زمان فرآوری تولید برای هر سفارش (با فرض این که سفارش هیچ اولویت خاصی ندارد) شدیداً متناسب با مقدار صورت دارایی کار در پروسه (WIP) است که در جلوی آن سفارش ردیف شده اند.بنابراین، هر چه سطح WIP که در هر سیستم منتقل می شود کمتر باشد، زمان فرآوری تولید برای آن سیستم کوتاهتر است.(باید درک شود که درجه ای که با آن رابطه کاملاً تناسبی است از سایز نسبی زمان پردازش در مقایسه با زمان کامل صف وابسته است.) به علاوه، سطح پایین تر صورت دارایی کار در پروسه اغلب به عملکرد توزیع سروقت تفسیر می شود. با WIP کمتر، کنترل بهتری از کار که در خارج از آنجاست و فرصت کمتری برای کار کردن روی بخشهای غلط وجود دارد. همانطورکه بیشتر در ذیل بحث شد، زمان فرآوری کوتاهتر  تولید هم به عملکرد بهتر تاریخ پرداخت منتهی می شود.

             بسیاری از شرکتها صورت دارایی اضافی کار در پروسه دارند چون مدیران معتقدند که با انجام چنین کاری، از پروسه حمــایت می کنند و می توانند کـارآیی های بالای محلی را نگه دارند، در نتیجه هزینه ها را کم کنند.اما، در واقع این شرکتها زمان فرآوری تولید بالای مصنوعی را خواهند داشت، منجر به سیستمی می شود که برای بازار کمتر تاثیرپذیر خواهد بود. این عدم تاثیرپذیری به بیان رقابت آمیزی بازار بسیار پرهزینه است.

             از دیدگاه به دست آوردن حاشیه ی رقابتی در بازار فروش، ضرورت ندارد که زمان فرآوری توزیع صفر باشد.کافی است که زمان یک شرکت کمتر از زمان فرآوری رقیبانش باشد.برای مثال، فرض کنید که زمان فرآوری بیان شده ی استاندارد صنعتی برای یک محصول 6 هفته است. اما شرکت شما زمان استاندارد 3 هفته ای دارد. اگر کیفیت و قیمت شما رقابتی است، آن گاه مشتریان ترجیح می دهند از کدام خرید کنند- از شما یا رقیبان تان؟ به وضوح، زمان فرآوری برتر شما باید حجم بالای سفارش مشتریان را به وجود آورد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد سرویس مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد