مشخصات این فایل
عنوان: موتور های آزمایشی
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 22
این مقاله درمورد موتور های آزمایشی می باشد.
بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله موتور های آزمایشی
به خاطر حکم دولت، بازرسی دوره ای و نگهداری و تعمیر موتورها به صورت یک امر عادی در آمده اند یک چنین تستی که به وسیله مؤسسه محافظت محیط (EPA) گسترش یافته است از بازدید و تعمیر در 240 دوره تشکیل شده است. دوره EPA IM240 (به تصویر 10-5 مربوط به سرعت وسیله نقلیه در مقابل زمان الودگی نگاه کنید)سناریو رانندگی به قصد برآوردن آزمایش سیستم بیرون دادن وسیله نقلیه برای مشاجره جز در مورد مونواکسیدکربن، هیدروکربن سوخته و اکسید نیتروژن را نشان می دهد.
دوره IM240 طراحی شده برای اینکه زیر نظر آزمایشگاه با چهارچوب دینامومتر کار کند و از تقویم رانندگی شهری (UDS) الگوبرداری شده است که تقریبا جزئی از رفت و آمد صبحگاهی در مناطق شهری می باشد. این تست برای ارزیابی انتشار وسایل نقلیه در دنیای واقعی طراحی شده است. در [97] نویسندگان یک تست تشخیص اضافی را پیشنهاد کردند تا در دوره IM240 اجرا شود به منظور نمایان ساختن و جدا کردن عیب های ....(ادامه دارد)
ساختمان کلی تخمین فازی و نتایج آن
در سییتم تشخیص که اساس تکنیک FDI ما را شکل می دهد ما می خواهیم مدلی از یک سیستم دینامیکی که از اطلاعات ورودی و خروجی سیستم استفاده می کند طراحی کنیم. نوع عیب موتور که استراتژی FDI سعی در شناسایی آن دارد شامل خطای کالیبر که در جدول 5.3 ارائه شده است می باشد این خطاها به طور مستقیم درصد سوخت و هوا و زمان جرقه در احتراق که متعاقبا در مقدار گاز زائد مؤثر است تأثیرگذار می باشد. کشف عیبها و استراتژی ایزوله کردن بر اساس تخمین W (سرعت موتور بر حسب دور بر دقیقه) (مقدار هوای وارد شده در اثر مکش منیفلد) (مقدار تحریک دریچه بنزین گوشه ای که بر حسب....(ادامه دارد)
ناتوانی در کشف و شناخت استراتژی FDI
مدلی که از روش نمودار فازی و خروجی بهینه بدست آمد به ما اجازه می دهد تا از باقیمانده سیستم برای مثال استفاده کنیم تا خطاها را پیدا کرده و جدا کنیم. یک خطای ویژه ممکن است با مراجعه به خطاهای منطقی که در نمودار 5.4 داده شده است پیدا شود که این نمودار به وسیله روش تجزیه غیر مستقیم در شکل [98] بدست آمده است. در بدنه اصلی نمودار 5-4 به علامت های «صفر»، «غیر صفر» و «-» اشاره کردیم که به ما اجازه می دهند تا خطاهای خاصی را پیدا کنیم. ما از آستانه ها استفاده می کنیم تا منظور خود را از «صفر» و «غیر صفر» مشخص کنیم.....(ادامه دارد)
ما یک فیلتر پایین گذر از باقیمانده های سیستم و یک مجموعه ای از آستانه ها را برای تشخیص باقیمانده های غیر صفر طراحی می کنیم. ما یک فیلتر پایین گذر 1/4 با یک فرکانس قطع طراحی می کنیم و باقیمانده را از میان این فیلتر عبور می دهیم. سپس باقیمانده ها را فیلتر عبور می دهیم و مقیاس آن را با تقسیم کردن به وسیله بیشترین مقدار سیگنال دوره IM240 تعیین می کنیم. سپس مقیاس با حد آستانه مقایسه می شود و اگر از حد آستانه تجاوز کرده باشد یک سیگنال دودویی برای باقیمانده مورد نظر برای باقیمانده تست ارسال می شود. مقدار آستانه ای برای هر کدام از باقیمانده ها که از استراتژی FDI استفاده می شوند به صورت تجربی با آنالیز مقدار انحراف باقیمانده از صفر در عملکرد بدون خطا، محاسبه می شود. این حدود آستانه در لیست 5.5 داده شده است(برای مثال طبق لیست 5.5 اگر باقیمانده های فیلتر شده و مقیاس شده برای بزرگتر از B باشد ما می گوییم که از باقیمانده آستانه تجاوز کرده است که آن غیر صفر است) ما تستی برای استفاده کردن از استراتژی FDI با شبیه سازی خطاهای کالیبر و استفاده از باقیمانده های فیلتر شده طراحی کرده ایم. به طور خاص خطاهای کالیبر با ضرب کردن داده های آزمایشی برای....(ادامه دارد)
دانلود مقاله موتور های آزمایشی