الگوی برنامه ریزی
مرحله 1- توسعه دانش توریسم ورزشی
مرحله 2- ارزیابی ظرفیت جامعه
مرحله 3- تعیین اهداف و ساخت یک نسخه ( از الگو )
مرحله 4- ساخت یک شیوة راهبردی
چه چیزی را باید بدانیم
در حال حاضر کجا هستیم
به کجا می خواهیم برویم
چگونه به آنجا خواهیم رسید
ورزش یک صنعت بزرگ محسوب می شود و یک دلیل برای مسافرت مردم است . چه ورزشکاران تراز اول جهانی به مسابقات المپیک یا رقابتهای جهانی رشته ورزشی خودشان سفر کنند ، چه خانواده ای در تعطیلات آخر هفته یا پسر یا دخترشان برای شرکت به یک رویداد محلی سفر کنند
بیش از80 کیلومتر سفر می کنند و تمام شب را در جایی می مانند توریسم محسوب می شوند .
ورزش دلیل مسافرت آنها است یعنی قبل از اینکه آن محل برای آن رویداد خاص مشخص شود به آن منطقه سفر نکرده اند .
شامل 40 اسلاید powerpoint
دانلود پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی