حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله حقیقتی در مورد عزت نفس

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله حقیقتی در مورد عزت نفس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله حقیقتی در مورد عزت نفس


دانلود مقاله حقیقتی در مورد عزت نفس

 تأمل وتفکر در مورد یک موضوع بحث برانگیز منجر به کاهش دیدگاههای ممکن شده واین حالات را به دو دیدگاه می رساند . این با یک برخوردی رقابت آمیز روبرو می شود که در عقیده کهن مباحثه قرار گرفته است .

این سئوال را درنظر بگیرید که آیا مدارس باید در کمک به بهتر ساختن احساس دانش آموزان نسبت به خودشان تلاش کنند ؟ تا کنون این موضوع به اندازه کافی دوقطبی شده است که تعداد کثیری از مردم خود را دریکی از دو گروه همفکر قرار می دهند : دوستداران عزت نفس ( افراد دارای عزت نفس ) بطور عمده کسانی هستند که تحصیل کرده می باشند وبه ندرت می توانند باور کنند که هرکسی جویایی اهمیت تلاش در بهبود قوة ادراک وشایستگی کودکان شان خواهد بود . ومنتقدین که چنین تلاشهایی را به عنوان وسایل سرگرمی بی تاثیر ونامحسوس از سوی تحصیل کرده ها می دانند . بدون هیچ قصد و قرضی به برسی  مو ضوع می پردازیم . من مدتی قبل دست به انجام پژوهشی مفصل در این زمینه زدم . که سر انجام مرا به سوی دیدگاهی تردید بر انگیز درمورد دو نظریه هدایت کرد ، با بسط وتوسعه خود بحث این دیدگاه بوجود آمد .

در چیزی که دنبال می کنم ، من سعی دارم نشان دهم که چرا بیشتر بحثهای نظری وعملی عرت نفس نامناسب وغیر قابل قبول می باشند .

بخش 1 تحقیق موجود را مورد بررسی قرار می دهد که در بردارندة اخباری ناخوشایند برای افرادی است که عزت نفس را به عنوان یک متغیر علت و معلولی مهم می دانند .

بخش2شامل انتقاد از عزت نفس از طریق سئولاتی که ارزشهای منحنی در برداشت کلی آنرا در بر می گیرد است .

بخش سوم سپس نگاهی به فهرست روبه افزایش انتقادا گریان حاد وخشن در خصوص عزت نفس می اندازد که توسط منتقدین اجتماعی ودیگران ارائه شده است . من فکر می کنم از نظر تحصیلی چنین حملاتی حتی چالشهای مربوط به برنامه ریزی غلط وسوءتفاهم هم را بیشتر از مراحل اجرا بروز می دهد .  این بر رسی وآزمایش سر انجام مرا به سوی بحثی کشاند که ممکن است از بحثهای معمولی برای همراه شدن یا متضاد شدن با عزت نفس – مؤثرتر وسازنده تر باشد .

  • حقایق : پژوهش وتحقیق چه می گوید ؟ ( وچه نمی گوید ؟ ) مقایسه ومحاسبه عزت نفس ( عزت نفس ) هیچ نوع اثبات درستی در مورد این حقیقت وجودندارد که اغلب تحصیل کرده هایی که به طور جدی در بارة نیاز به افزایش عزت نفس در دانش آموزان صحبت می کنند با تحقیقی که در زمینه این سئولات صورت گرفته است نا آشنا هستند . در بهترین شکل آنها ممکن است تقریباً قاطعانه ابراز کنند ، همانطور که من اعتراف می کنم سابقاً انجام می دادم ، که مطالعات نشان می دهند که عزت نفس به طرزی جدی مهم است .

به نظر می رسد افراد خیلی کمی برای این نوشته های تجربی در این زمینه احساسات نشان دهند البته به عنوان یک مدرک کامل – جوانه این مدرک کامل واقعاً چه می گوید وچقدر معنا می دهد ؟ حتی قبل از اینکه بر رسی نتایج مطالعات ومزایای عزت نفس بالا یا مشکلات همراه با عزت نفس پایین نشان داده شود – این احساس درما ایجاد می شود که فقط بپرسیم این عبارت چه اهمیتی دارد و چطور بر داشت کلی از آن محاسبه وارزیابی می شود .

شامل 41 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله حقیقتی در مورد عزت نفس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد