دانلود گزارش کارورزی 4دانشگاه فرهنگیان طراحی فعالیت یادگیری درس اُ استثنا بافرمت pdf تعدادصفحات 17
این گزارش کارورزی به صورت کامل و آماده و شامل کلیه موارد مورد نیاز گزارش کار آموزی میباشد
تکلیف :
بار کردن، به گردن گذاشتن، کاری سخت و شاق را به عهده کسی « : تکلیف در لغت عبارت است از از آن دسته از فعالیت های « : و در اصطلاح عبارت است » گذاشتن ، وظیفه ای که باید انجام شود هدفداری که با نظرگسترش توجه دانش آموزان برای تثبیت یادگیری و شکوفا شدن استعدادهای ( ». درونی آنان داده می شود http://afde.blogfa.com )11.191911 . انواع تکالیف از لحاظ نوع ارائه : تکالیف را به لحاظ نوع ارائه ی آن ها توسط فراگیران می توان به سه گروه تقسیم کرد : .1 تکالیف شفاهی : در این نوع از تکالیف انتظار می رود فراگیران اطلاعات جمع آوری شده را به صورت شفاهی در کلاس ارائه دهند ) مانند حفظ اشعار سخنرانی و کنفرانس های درسی ( – .2 تکالیف کتبی : در این نوع تکالیف از فراگیر انتظار می رود کلیه اطلاعات ، تمرین ها ، آموخته ها و ... خود را به صورت کتبی ارائه دهد . این شکل از تکلیف ، از نظر سهولت بررسی ، حتی خارج از کلاس درس ، بسیار رایج بوده و به دلیل ارائه بازخورد مناسب ، از روایی بیشتری برخوردار هستند. .1 تکالیف عملی : در این نوع تکالیف ، فراگیران به تناسب اهداف آموزشی مورد نظر ، تکلیف کلاسی را در قالب یک کار عملی ) فردی یا گروهی ( از قبیل ساخت نشریه ، وسایل آموزشی ، اسفندماه 93 طراحی فعالیت یادگیری برای یکی از موضوعات درسی 2 ماکت ها ، چارت های آموزشی و ... ارائه می نمایند . تکالیف عملی به دلیل ملموس بودن و درگیر بودن فراگیران در فرایند ساخت برای آنان جذابیت زیادی دارد .
گزارش کارورزی 4دانشگاه فرهنگیان طراحی فعالیت یادگیری درس اُ استثنا