حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه مطالعه‌ی موردی فرآیند مدیریت مدارس شبانه‌روزی

اختصاصی از حامی فایل دانلود پروژه مطالعه‌ی موردی فرآیند مدیریت مدارس شبانه‌روزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه مطالعه‌ی موردی فرآیند مدیریت مدارس شبانه‌روزی


دانلود پروژه مطالعه‌ی موردی فرآیند مدیریت مدارس شبانه‌روزی

بهره‌مند نمودن افراد جامعه از خدمت آموزش و پرورش یکی از سیاست‌های مهم متولیان امر تعلیم و تربیت در کشورمان است که افراد حائز شرایط را وارد چرخه رسمی علم و تحصیل نماید و به عبارتی «آموزش برای همه را» عملی سازد. لذا کاهش نرخ بی‌سوادی و تحت پوشش قراردادن فراگیران و افزایش پوشش تحصیلی یکی از دغدغه‌های مسئولین نظام آموزشی علی‌الخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار می‌باشد. در این راستا یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در مناطق محروم ایجاد مراکز شبانه‌روزی است که می‌بینیم با سرمایه‌گذاری قابل توجهی اعم از انسانی و مالی و تجهیزاتی تاسیس شده است که هرساله با جذب و نگهداری درصد قابل ملاحظه‌ای از دانش‌آموزان فعالیت آموزش و پرورش خود را شروع می‌نمایند، زیرا با توجه به اهمیت و جایگاه مدارس شبانه‌روزی شناخت عواملی که در تحت پوشش بردن بیشتر دانش‌آموزان موثر است و چگونگی نگهداری پویای فراگیران در جهت تحقق هدفهای آموزشی از موضوعات اساسی در سیستم مدارس شبانه‌روزی است که بایستی مورد مداقه قرار گرفته و تدابیر اثربخش‌تری در این خصوص اتخاذ نمود.

در حقیقت به خاطر رسیدن به هدفهایی چون کاهش افت تحصیلی، ارتقاع و سطح کیفی آموزش، استفاده بهینه از نیروی انسانی و امکانات در مناطق کم‌ جمعیت، توجه به مقوله نگهداری و جذب فراگیران در مدارس شبانه‌روزی را ضروری می‌سازد.

2-1 : بیان مساله :

     با عنایت به اهداف مصوب و تخصیص منابع در هر سازمان ، مدیریت آن سازمان موظف است در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر اقدامات لازم و موثری را انجام دهد امورات شبانه روزی نیز به تبعیت از تعریف مدرسه »مدرسه سازمانی است که برمبنای معیارهای رسمی تاسیس می‌شود و با نظارت ادارات آموزش و پرورش ، مسئولیت اجرای برنامه‌های مصوب پرورشی و آموزشی کشور را در سطح تحصیلی معین عهده دار می‌گردد.«[1] جهت اجرای صحیح و اثر گذاربر برنامه های مصوب آموزشی و پرورشی موظف است اقدامات موثری  را انجام دهد .

     یکی از عناصر مهم هر سیستم آموزشی ، دانش آموزان آن سیستم می‌باشند بدون تردید توجه و عدم توجه به مقوله دانش آموزان در شبانه روزیهای کاغذکنان در تحقق و عدم تحقق اهداف مورد نظر نقش به سزایی دارد با توجه به امکانات و تجهیزات و منابع انسانی که صرف می شود حائز اهمییت بسیاری است .


[1] . متولی‌زاده، محمد، نظامنامه‌ها و آئین‌نامه‌های اجرایی، چاپ اول، دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش، 1376، ص

مقدمه
2-1 : بیان مساله :
3-1: اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:
4-1: اهداف تحقیق :
5-1: سوالات تحقیق:
قلمرو تحقیق
مفاهیم سیستم
مفاهیم:
تعریف:
عناصر سیستم
2. فراگرد (خانه پردازش)‍
نگرش سیستمی
اختصاصات سازمان اداری  در تحلیل سیستمی:
تفکر سیستمی
ویژگی‌های نظریه عمومی سیستم‌ها:
استفاده از تحلیل سیستمی در برنامه‌ریزی آموزش درسی:
روستاهای دارای دانش آموزان حائز شرایط ورود به مدارس شبانه‌روزی:

مدرسه شبانه روزی زینبه :
یک تحلیل سیستمی
1- عوامل موثر در ادامه تحصیل دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی
2- عوامل موثر بر موفقیت دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی
4- تاثیر میزان عوامل در عدم ثبت نام و عدم ادامه تحصیل دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی
خلاصه مراحل و روش‌های تحقیق
نتایج حاصل از یافته‌های سئوالات پرسشنامه
میزان تاثیر متغیرهای مورد بررسی در ادامه تحصیل و موفقیت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی منطقه کاغذکنان
نتایج حاصل از آزمون فرضیه‌ها
پیشنهادات تحقیق
فصل سوم : سازمان اداری آموزشی و نحوه اداره مدارس شبانه روزی
فصل چهارم: شرایط پذیرش و تحصیل دانش آموز




شامل 154 صفحه فایل word

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه مطالعه‌ی موردی فرآیند مدیریت مدارس شبانه‌روزی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد