لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه119
فهرست مطالب
فصل اول
( کلیات )
مقدمه :
اهداف کیفیت :
خط مشی کیفی : Quality Policy
نمودار سازمانی واحد تولیدی
نمودار سازمانی بخش کیفیت
چکیده :
صنعت آبمیوه در کشور ما و در بازار مصرف ، جوان و نوپاست و مردم تصور دارند که مصرف آبمیوه تنها مخصوص مناطقی است که به میوه تازه دسترسی ندارند ، با توجه به اینکه می توان با ا استفاده از برخی افزودنی های مجاز و در تمام فصول سال با شرایط کاملاً بهداشتی آب میوه های متنوع را در اختیار مردم قرار داد، به تدریج این تفکر منسوخ شده و در حال عوض شدن است ، البته ناگفته نماند انتظاری که ما از جایگاه واقعی مصرف در تمام طبقات اجتماعی داریم هنوز به دست نیامده و فاصله مصرف آب میوه با نوشابه گازدار بسیار زیاد است که به علت مصرف میوه ی تازه و دیگری نبود فرهنگ لازم برای مصرف است که می توان با آگاهی رسانی از طریقه رسانه ها بر این مشکل فائق آمده امروزه اکثر کارخانجات تولید کننده ی آب میوه به منظور کاهش حجم و نیز کاهش احتمال فساد میکروبی ، آب میوه تغلیظ کرده و به کنسانتره تبدیل می کند تا بدین ترتیب در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی گردیده و عمر ماندگاری آن بالا رود و با مخلوط نمودن کنسانتره با آب ، شکر ، اسید و .... می توان آب میوه های متنوعی را
تحقیق در موردصنعت آبمیوه