دانلود مقاله انگلیسی رشته مدیریت با عنوان:ارزیابی و بازیابی ترکیب بازاریابی اجتماعی
قیمت:3000
چکیده:
این مقاله نقش چهارمدل ترکیبی فروش ps رادر بازاریابی اجتماعی مورد بررسی قرار میدهد.وبا بحث بر روی ۱:بازسازی ترکیب بازاریابی در روند کلی نظم بازار و ۲:ویژگیهای بازاریابی اجتماعی ، یک ارزیابی و بازیابی ترکیب ارزیابی اجتماعی را ضروری میداند.و نگاه مختصری را برچهار مدل ترکیبی فروش ارائه میدهد.وانتقادهایی بر روی این چهار مدل ps ،بررسی شده است.چهار مدل ترکیبی فروش ps برای کاربرد در زمینه بازاریابی اجتماعی منسوخ شده و رویکرد جدیدی برای این امر پیشنهاد شده است.مطرح شده که یک رویکرد توسعه یافته از قبیل تفکر ارتباطی و فعالیتهای گسترده اجتماعی یک رویکرد مناسبتری را ارائه خواهند داد.با تکیه کمتر برروی چهار مدل psواستفاده بیشتراز ترکیب بازاریابی اجتماعی به حرفه و تحقیق بازاریابی اجتماعی کمک خواهد کرد.
دانلود مقاله انگلیسی رشته مدیریت با عنوان:ارزیابی و بازیابی ترکیب بازاریابی اجتماعی