خلاصه ی مطالب :
بازاریابی نمایشگاهی در گذشته اشتباه فهمیده شده بود . دیدگاه های جدیدتر ارزش خود را به عنوان بخش مهمی از فرایند IMC می بیند .
برای این که موفق باشید ، بازاریابی نمایشگاه باید بصورتی پایدار و محکم در روند IMC و استراتژی بازاریابی شرکت یکپارچه شده است. که به بازاریابی کوچک خود نیاز دارد : طرح بازار یابی نمایشگاه . علاوه بر این، اهداف طرح نمایشگاه باید به خوبی با اهداف طرح بازاریابی یکپارچه باشند . نتایج صنعت نشان می دهد که بازاریابان نمایشگاه موفق درمان فعالیت جدی اختصاص برنامه ریزی بسیار، آموزش و زمان پردازش به نمایش را افزایش داده و به آن پرداخته اند . در نهایت، پیگیری تفاوت کلیدی بین غرفه داران موفق و کسانی که نمی باشد. بازاریابی نمایشگاه ادامه ای برای تبدیل شدن به روند IMC مهم تر است ، غرفه داران با تجربه که حرفه ای عمل خواهند کرد با استفاده بیش از کسانی که یک رویکرد رسمی تر اند موفقیت ها را به دست می آورند .
f
ارتباطات بازاریابی در مجتمع نمایشگاه بازاریابی