حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نظامنامه کیفیت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی از حامی فایل نظامنامه کیفیت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نظامنامه کیفیت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد


نظامنامه کیفیت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز

فایل امروز ما که برای شما قرار داده ایم مقاله ای تحت عنوان نظامنامه کیفیت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد . 

این مقاله به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد . در 23 سفحه انجام و برای شما دوستان آماده تحویل و دانلود می باشد .

عناوین این مقاله عبارتند از :

 

1-   کلیات ------------------------------------------------------------------ 5

1-1 مقدمه ----------- ------------------------------------------------------- 5

1-2- دامنه کاربرد------------------------------------------------------------- 5

1-3- توزیع نظامنامه ---------------------------------------------------------------------------- 6

2- استانداردهای مرجع ---------------------------------------------------------------------------- 6

3- تعاریف ---------------------------------------------------------------- 6             4 - سیستم مدیریت کیفیت ----------------------------------------------------------------------- 6

4-1- نیازمندیهای عمومی ----------------------------------------------------------------------------- 7-6

4-2- الزامات مستنداتی------------------------------------------------------------------------- 8

4-2-1- کلیات ---------------------------------------------------------------------------------8

4-2-2- نظامنامه کیفیت ------------------------------------------------------------------------------ 9-8

4-2-3- کنترل مدارک ---------------------------------------------------------------------------------- 9

4-2-4 کنترل سوابق --------------------------------------------------------------------------------- 9

5- مسئولیت مدیریت -------------------------------------------------------------------------------- 10

5-1- تعهد مدیریت ---------------------------------------------------------------------------------- 10

5-2- مشتری مداری ---------------------------------------------------------------------------------- 10                                                                                                   5-3- خط مشی کیفیت ------------------------------------------------------------------------------- 10

5-4- طرح ریزی سیستم ------------------------------------------------------------------------------ 11

5-4-1 اهداف کیفیت -------------------------------------------------------------------------------- 11

5-4-2- طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت ---------------------------------------------------------------- 11

5-5- مسئولیت ، اختیار انتقال اطلاعات ------------------------------------------------------------------- 12

5-5-1- مسئولیت و اختیارات -------------------------------------------------------------------------- 12

5-5-2- نماینده مدیریت ------------------------------------------------------------------------------- 12

5-5-3- انتقال اطلاعات در درون سازمان (ارتباطات داخلی) --------------------------------------------------- 12

5-6- بازنگری مدیریت -------------------------------------------------------------------------------- 13

5-6-1 کلیات -------------------------------------------------------------------------------------- 13

5-6-2- داده های بازنگری ------------------------------------------------------------------------------ 13

5-6-3- ستانده های بازنگری ---------------------------------------------------------------------------- 13

6- مدیریت منابع ------------------------------------------------------------------------------------- 14

6-1- تامین منابع ------------------------------------------------------------------------------------- 14

6-2- منابع انسانی ----------------------------------------------------------------------------------- 14                                                                                                                                                             6-2-1- کلیات  -------------------------------------------------------------------------------------- 14                                                                                                            6-2-2- صلاحیت ، آگاهی و آموزش -------------------------------------------------------------------15-14

6-3- زیر ساخت -------------------------------------------------------------------------------------- 15

6-4- محیط کار ------------------------------------------------------------------------------------ 15

7- تحقق محصول ------------------------------------------------------------------------------------- 15

7-1- طرح ریزی ----------------------------------------------------------------------------------16-15

7-2- فرایندهای مرتبط بامشتری ------------------------------------------------------------------------ 16

7-2-1 تعیین الزامات مربوط به محصول ----------------------------------------------------------------- 16

7-2-2- بازنگری الزامات مربوط به محصول ---------------------------------------------------------------- 17

7-2-3- ارتباط با مشتری ------------------------------------------------------------------------------- 17

7-3- طراحی و توسعه --------------------------------------------------------------------------------- 18

7-4- خرید ------------------------------------------------------------------------------------------ 18

7-4-1- فرایند خرید ---------------------------------------------------------------------------------- 18

7-4-2- اطلاعات خرید -------------------------------------------------------------------------------- 18

7-4-3- تصدیق محصول خریداری شده ------------------------------------------------------------------- 19

7-5- تولید و ارائه خدمات ------------------------------------------------------------------------------ 19

7-5-1- کنترل و ارائه خدمات --------------------------------------------------------------------------- 19

7-5-2- صحه گذاری فرایندها برای تولید و ارائه خدمات --------------------------------------------------=--- 19

7-5-3- شناسایی و ردیابی ----------------------------------------------------------------------------- 20

7-5-4- دارائی مشتری -------------------------------------------------------------------------------- 20

 

دوستان عزیز شما می توانید این مقاله را فقط با قیمت 5000 تومان از ما خرید کنید

با تشکر

لطفا شماره همراه و ایمیل معتبر وارد نمایید


دانلود با لینک مستقیم


نظامنامه کیفیت شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد