شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:99
فهرست و توضیحات:
چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات تحقیق
پیشگفتار
بیان مسئله
سوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات
تعریف نظری وعملیاتی
اهمیت وضرورت تحقیق
پیشینه تحقیق
فصل دوم : ادبیات نظری تحقیق
گزارش تحقیق
کلیات و مبانی نظری
اهداف پژوهش
روش کار تحقیق
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
روش تحقیق و تحلیل داده ها
فصل چهارم: داده های آماری
داده های آماری
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
جمع بندی و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ
اندازة لولة نفوذ توسط مقاله ای که در سال 1965 با دستگاه استفان-ماکسول در دانشگاه برکلی ضریب نفوذ بنزن در هوا را اندازه گیری نمودند، استخراج شده است]27[. طول لولة استفان4/16سانتی متر و جنس آن از پیرکس می باشد. قطر داخلی لولۀ نفوذ هم که قبلاً با تست مویینگی انتخاب گردیده است، به اندازة 75/31میلی متر می باشد که حدوداً 32 میلی متر در نظر گرفته شد. همان طور که در شکل (4-8) مشاهده میشود، در بالای لولة نفوذ یک سه راهی اختناقی(گلوگاهی) ساخته شده است که باعث می گردد مخلوطی از هوای کمپرسور، با بخار ناشی از تبخیر سیال درون لوله را با سرعت بیشتری به بیرون هدایت کند. این سه راهی نصب شده در بالای لوله مانند صفحات ونتوری و یا اوریفیسی عمل میکند. از آن جایی که در قواعد خفگی یا اختناقی ، سرعت هوا بالا و سطح کم و فشار پایین می باشد ، این امر موجب می گردد که سرعت هوا و تبخیر از مایع زیاد گردد. در مبحث سیالات تراکم پذیر این مورد تنها زمانی اتفاق می افتد که عدد ماخ کمتر از یک باشد. در کلیه ی آزمایشات ، لولة نفوذ تا ارتفاع مشخصی که مقدار آن 2/8 سانتی متر می باشد، پر شد.
در این دستگاه اندازه گیری خود لولة نفوذ رداژ نر در نظر گرفته می شود، و سه راهی مربوطه نقش رداژ ماده را بازی می کند که این دو بهم کاملاً کوپل می گردند
پایانامه اندازه گیری ضریب آمین آزید در هوا و ارائه مدل مربوطه جهت انبارداری سوخت مایع