حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه بررسی و شناخت مرد گرایی زنان متاهل و عوامل تاثیرگذار بر روی آن به منظور کاهش مرد گرایی در جامعه

اختصاصی از حامی فایل پایانامه بررسی و شناخت مرد گرایی زنان متاهل و عوامل تاثیرگذار بر روی آن به منظور کاهش مرد گرایی در جامعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه بررسی و شناخت مرد گرایی زنان متاهل و عوامل تاثیرگذار بر روی آن به منظور کاهش مرد گرایی در جامعه


پایانامه بررسی و شناخت مرد گرایی زنان متاهل و عوامل تاثیرگذار بر روی آن به منظور کاهش مرد گرایی در جامعه

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:104

فهرست و توضیحات:

فهرست مطالب

فصل اول : کلیات پژوهش...................

فصل سوم : روش پژوهش.....................

  • مقدمه...............................
  • جامعه آماری.........................
  • حجم نمونه و روش اندازه گیری.........
  • ابزار اندازه گیری...................
  • روش آماری...........................

فصل چهارم : تحلیل یافته های پژوهش.......

  • مقدمه...............................
  • جداول یک بعدی.......................
  • جداول دو بعدی.......................
  • نمودارها............................

فصل پنجم : نتایج پژوهش..................

  • بحث و نتیجه گیری....................
  • تنگناها و محدودیتهای پژوهش..........
  • پیشنهاد های پژوهش...................

فصل ششم : خلاصه پژوهش....................

خلاصه....................................

منابع...................................

پیوست...................................

فهرست جداول.............................

الف) جداول یک بعدی......................

توزیع جدول نمونه بر حسب جنس افراد......

توزیع جمعیت نمونه به حسب سن افراد......

توزیع جمعیت نمونه به حسب تحصیلات........

توزیع جمعیت نمونه به حسب درآمد.........

توزیع جمعیت نمونه به حسب شغل...........

توزیع جمعیت نمونه به حسب شاغل بودن.....

توزیع جمعیت نمونه به حسب تاهل..........

توزیع جمعیت نمونه به حسب مسکن..........

توزیع جمعیت نمونه به حسب ماهوارهتوزیع جمعیت نمونه به حسب اینترنت

.......................................

توزیع جمعیت نمونه به حسب چت کردن.......

توزیع جمعیت نمونه به حسب اوقات فراغت...

ب) جداول دو بعدی........................

1-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب جنس افراد..

2-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب سن افراد...

3-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب تحصیلات.....

4-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب درآمد......

5-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب شغل........

6-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب شاغل بودن .

7-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب فرهنگ......

8-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب مسکن.......

9-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب اعضای خانواده 

10-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب بی محبتی..

11-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب چند همسری.

12-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب رابطه خانواده زن و شوهر   

13-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب نفقه......

14-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب تشویق و تنبیه 

15-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب محیط زندگی

16-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب خشونت علیه زن     

17-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب ساعات مطالعه  

18-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب دوستان....

19-2 توزیع جمعیت نمونه به حسب وسایل ارتباطی 

 

فهرست نمودارها 

1-3 توزیع جمعیت نمونه بر حسب شغل........

2-3 توزیع جمعیت نمونه بر حسب اعضای خانواده 

3-3 توزیع جمعیت نمونه بر حسب ماهواره....

4-3 توزیع جمعیت نمونه بر حسب اینترنت....

5-3 توزیع جمعیت نمونه بر حسب ؟..........

چکیده :

این تحقیق به بررسی آثار و پیامد و عوامل و میزان گرایش به مد گرایی زنان پرداخته شده است و هدف از انجام این تحقیق یافتن عوامل تاثیر گذار در تجمل گرایی و آثار آن در جامعه و فرد می باشد تا راهکارهای مناسب جهت حل این معضل ارائه شود.

در این تحقیق از روش اسنادی و پیمایشی (پرسشنامه) استفاده شده است که عبارتند از: (سن ، تحصیل ، تاهل ، شغل ، محل سکونت ، درآمد ، ثروت ، فرهنگ ، رشته تحصیلی ، اعضای خانواده ، شیک پوشی ، زیبایی ، توجه به خود ، مد ، مد گرایی ، رقابت ، فراغت ، دوستان ، وسایل ارتباطی ، مصرف گرایی ، چشم و هم چشمی ، که 15 تا رتبه ای و 6 تا از آنها اسمی می باشد و یک متغیر مستقل که مرد گرایی می باشد.شیوه نمونه گیری تصادفی و به تعداد 25 نفر از خانم های شهد تهران است.

با استفاده از آزمون خی 2 و ضریب همبستگی اسپیرمن ، 22 جدول یک بعدی و 21 جدول دو بعدی به دست آمده است که در نتیجه از 21 متغیر ، مرد گرایی با نداشتن فرهنگ مذاکره ، فاصله سنی ، بی برنامه ، بدون هدف بودن و..... رابطه معنا داری دارد.

پیشگفتار :

تحقیقی که پیش رو دارید حاصل کار دانشجوی رشته مدد کاری بر اساس مطالعه مشاهده مسئله مرد گرایی زنان در جامعه می باشد.محقق سعی کرده تا سر فصل هایی در مورد مسئله مرد گرایی گرد آوری گردد تا در اختیار عموم قرار گیرد.

محقق امیدوار است که خوانندگان از کاستیها تحقیق ، بنده را آگاه سازند تا در آینده ای نزدیک آن را اصلاح و تکمیل گردانم.

تحقیق حاضر شامل فصل اول که در برگیرنده مقدمه ، بیان مسئله ، اهداف پژوهش ، اهمیت و ضرورت پژوهش ، فرضیه های تحقیق ، دیاگرام ، تعریف اصطلاحات و متغیرها می باشد.فصل دوم که در پیشینه پژوهش می باشد و شامل مقدمه ، تعاریف ، عوامل ، آثار و تبعات ، نظریه ها ، وضع موجود جامعه و نتیجه گیری می باشد.فصل سوم روش شناسی پژوهش می باشد که شامل روش پژوهش ، جامعه آماری ، حجم نمونه و روش نمونه گیری ، ابزار اندازه گیری ، روش جمع آوری اطلاعات ، روش آمار می باشد.فصل چهارم جداول یک بعدی و دو بعدی و نمودارها آورده شده است.در فصل پنجم نتایج به دست آمده و پیشنهاد طی پژوهش برای رفع این معضل آورده شده است.فصل ششم خلاصه پژوهش و منابع استفاده شده در تحقیق است.


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه بررسی و شناخت مرد گرایی زنان متاهل و عوامل تاثیرگذار بر روی آن به منظور کاهش مرد گرایی در جامعه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد