حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه مقایسه ی روش تدریس حل مسئله و روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

اختصاصی از حامی فایل پایان نامه مقایسه ی روش تدریس حل مسئله و روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه مقایسه ی روش تدریس حل مسئله و روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


پایان نامه مقایسه ی روش تدریس حل مسئله و روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پایان نامه مقایسه ی روش تدریس حل مسئله و روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان/

در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:

خلاصه و چکیده تحقیق:
روش تدریس علوم تجربی و فراگیری آن به کودکان کمک می کند تا روش های شناخت دنیای اطراف خود را بهبود بخشند. برای این منظور آن ها باید مفاهیمی کسب کنند که به آن ها کمک کند تا تجارب خود را با یکدیگر مرتبط سازند مثلاً : «نگاه کن گیاهی که در نزدیک پنجره بوده، خوب رشده کرده ولی گیاهی که در آن اتاق تاریک بوده پژمرده شده است، چون گیاه به نور احتیاج دارد تا رشد کند.» آن ها باید روش های کسب اطلاعات، سازماندهی ، کاربرد و آزمایش کردن را بیاموزند. این فعالیت ها توانایی آن ها را در درک دنیای اطراف تقویت می کند و آنان را برای تصمیم گیری های هوشمندانه و حل مسایل زندگیشان یاری می دهد. «گلدان را از اتاق کم نور به پشت پنجره ی روبه آفتاب بگذارم، ببینم چه می شود؟»
امروزه آموختن علوم تجربی همچون سوادآموزی و حساب کردن امری اساسی و ضروری است که با زندگی روزمره ی ما در ارتباط است و با پیشرفت تکنولوژی اهمیت آن بیشتر شده است. به عبارت دیگر روش تدریس علوم تجربی بیشتر به آموزش راه یادگیری می پردازد که آگاهی از آن برای هر کودکی لازم است،چرا که او در دنیایی زندگی می کند که سریعاً در حال تغییر است و وی باید قادر باشد خود را دایم با آن تغییرات هماهنگ سازد.

http://racebridgesstudio.com/wp-content/uploads/For-IF-YOU-CAN-THINK-YOU-CAN-BE-FREE-OF-STEREOTYPING.jpg

تعداد صفحات: 69

فرمت فایل: word

فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف کلی و جزیی تحقیق
سوالات تحقیق
فرضیات تحقیق
متغیرهای تحقیق
تعریف واژه ها و اصطلاحات
فصل دوم – ادبیات تحقیق
مقدمه
تدریس حل مسئله
روش های حل مسئله
ویژگی های الگوی حل مسئله
روش تدریس سخنرانی
انواع روش سخنرانی
محاسن روش سخنرانی
نکاتی چند درباره آموزش علوم تجربی
کاربرد و تطبیق
راه های پیشنهادی برای تدریس علوم تجربی
انتخاب طرح جدید به صورت موقت
روش تلفیقی
چگونگی اجرای راه های جدید
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن
اجرای طرح جدید
دو دسته الگوی تدریس
فصل سوم – روش شناسی
مقدمه
قلمرو تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
نوع نمونه گیری و حجم نمونه
روش جمع آوری اطلاعات
اعتبار و پایایی
روایی و پایایی
شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل اطلاعات
فرضیه 1
فرضیه 2
فرضیه 3
فصل پنجم – نتیجه گیری
نتیجه گیری
پیشنهادات
موانع و محدودیت ها
پیوست ها
منابع
پرسشنامه


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه مقایسه ی روش تدریس حل مسئله و روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد