حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه مقایسه تئوریکی تجربی تبلیغات و تأثیر آن بر مصرف

اختصاصی از حامی فایل پروژه مقایسه تئوریکی تجربی تبلیغات و تأثیر آن بر مصرف دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار ضروری بوده بطوری که نقش آن در آغاز و انجام تمامی تلاش ها از جمله تولید محصولات و ارائه خدمات مطلوب به جامعه به وضوح قابل مشاهده است. از طرف دیگر، در عصر حاضر که مفاهیم ارتباطات، رقابت، مشتری گرایی و . . . باهم پیوند خورده است، تبلیغات به عنوان عنصری از آمیخته بازاریابی ، نقش محوری در حفظ و بقاء سازمان ها، با شناساندن و معرفی محصولات، ایفا می کند. به عبارتی دیگر، تبلیغات یکی از ابزارهای شناخته شده بازاریابی برای گسترش نفوذ در بازار و عامل مهم مصرف محصولات است (خواجه زاده، 1383).
در مقاله حاضر سعی شده است تا مستند به مرور ادبیات موضوعی مربوط به عنوان تحقیق، با استفاده از مقایسه تئوریکی برخی تحقیقات تجربی انجام شده در مورد تبلیغات و تأثیر آن بر مصرف مشتریان در حوزه های مختلف، به ارائه یک نوآوری تئوریکی برگرفته از نتایج تحقیقات مذکور پرداخته شود. براین اساس نتایج تحقیقات تجربی اشاره شده، مورد مقایسه تئوریکی قرار گرفته و شباهت ها و تفاوت هایشان استخراج شده‌اند. در بخش شباهت ها به چهار مورد: ارتباط مثبت تبلیغات و مصرف محصولات، بررسی اثرات تبلیغات در جامعه ای خاص، بررسی اثرات تبلیغات در سازمان های انتفاعی و عدم توجه به اثر تبلیغات از لحاظ بازه زمانی و در بخش تفاوتها نیز به دو مورد: بررسی اثر تبلیغات در سازمان های مختلف و بررسی تبلیغات در رسانه ها و عرصه های مختلف، اشاره شده است.

- مقدمه
تاریخ تمدن بشر نشان می دهد که با خروج انسان از غار نشینی و شروع کار کشاورزی، تقسیم کار و مبادله کار با یکدیگر و به عبارت بهتر، بازار یابی برای ماحصل دسترنج انسان آغاز شد. از آن زمان تاکنون همزمان با پیشرفت علم و فناوری، تنوع تولیدات و . . .، تجارت میان ملل مختلف جهان سیر صعودی پیدا کرده و با رسیدن به مرحله تولید انبوه، بازاریابی و تبلیغات برای یافتن بازارهای جدید و مشتریان تازه توسعه پیدا کرده است. به گونه ای که امروزه "بازاریابی" خود به صورت یک رشته علمی در آمده و فعالیت های تبلیغاتی به صورت حرفه ای گسترش پیدا کرده است. آن چه مسلم است امکان ادامه فعالیت بدون بازاریابی و تبلیغات ممکن نیست، بنابراین باید دقت داشت که انجام این کار مستلزم انجام تبلیغات مناسب و آگاهی و اطلاع از علم بازاریابی است. و تبلیغات امروزه به عنوان ابزاری آگاهی بخش از اهمیتی درخور توجه در دانش ارتباطات برخوردار است (فروزنده، 1379)....

-1-1 – ارتباط مثبت تبلیغات و مصرف محصولات
با توجه به نتایج تحقیقاتی که در بالا آمده، اکثر پژوهش ها به این موضوع اذعان دارند که تبلیغات برای کالاها، خدمات و یا مارک های تجاری خاص، بر تصور و استفاده مصرف کننده از آن ها تأثیرگذار است. و اکثراً این تأثیرگذاری را مثبت درک کرده اند. بطوری که تبلیغات توانسته فروش کالاها، خدمات و یا مارک های تجاری خاص و یا قبولاندن موضوعی به باور عمومی را به نحو شایسته ای افزایش دهد. تحقیق ها، تبلیغات را عاملی کلیدی در فروش، سودآوری، مزیت رقابتی و ... برای شرکت ها و تولید کننده ها می دانند....

فهرست مطالب
6- پانویس ها
5- بحث و نتیجه گیری و ارائه پیشنهادها
4- نتایج و یافته ها
3-2-2 – بررسی تبلیغات در رسانه ها و عرصه های مختلف
3-2-1 – بررسی اثر تبلیغات در سازمان های مختلف
3-2 – تفاوت ها
3-1-4 - عدم توجه به اثر تبلیغات از لحاظ بازه زمانی
3-1-3 – بررسی اثرات تبلیغات در سازمان های انتفاعی
3-1-2 – بررسی اثرات تبلیغات در جامعه ای خاص
3-1-1 – ارتباط مثبت تبلیغات و مصرف محصولات
3-1 – شباهت ها
3- مقایسه تئوریکی نتایج تحقیقات تجربی
2- نتایج برخی مطالعات تجربی
1- مقدمه
چکیده:

این تحقیق با فرمت word در 11 صفحه ارائه شده است.

دانلود با لینک مستقیم


پروژه مقایسه تئوریکی تجربی تبلیغات و تأثیر آن بر مصرف
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد