حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درموردآمار بررسی نمرات فیزیک دانش آموزان سال دوم ریاضی فیزیک

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درموردآمار بررسی نمرات فیزیک دانش آموزان سال دوم ریاضی فیزیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درموردآمار بررسی نمرات فیزیک دانش آموزان سال دوم ریاضی فیزیک


تحقیق درموردآمار بررسی نمرات فیزیک دانش آموزان سال دوم ریاضی فیزیک

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:8

فهرست مطالب

نمودار چند بر فراوانی تجمعی:

نمودار مستطیلی:

نمودار دایره ای

نتیجه گیری

فهرست

1-مقدمه

2-داده ها و محتوا

3-نمودار میله ای

4-نمودار چند ضلعی

5-نمودار چند بر تجمعی

6-نمودار مستطیلی

7-نمودار دایره ای

8-میانه و مد

9-نمودار جعبه ای

10-میانگین

نتیجه گیری

 


مقدمه:

هدف این پروژه بررسی نمرات فیزیک دانش آموزان سال دوم ریاضی فیزیک در مدرسه میباشد. بیشتر دانش آموزان اوقات فراغت خود را صرف بازی میکنند و احساس مسئولیتی نسبت به درس خود ندارند آیا بهتر نیست که با برنامه پیش برویم؟ ما اگر برنامه ریزی درستی داشته باشیم مطمئناً پیشرفت خوب و مطلوبی را درس های خود مشاهده می نماییم.

این پروژه با پرسش از دانش آموزان صورت گرفته است. در این رابطه، داده ها جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در این بررسی از محاسبات آماری و نمودارها و میانگین استفاده شده است.

داده ها:

نمرات فیزیک دانش آموزان سال دوم دبیرستان رشته ی ریاضی فیزیک

14-12-10-5/6-11-16-19-5/15

25/10-75/14-5/10-5/14-4-15

75/13-10-19-15-75/14-3-14

10-11-13-5/14-10-12-16


 

درصد فراوانی تجمعی

فراوانی تجمعی

درصد فراوانی نسبی

فراوانی نسبی

فراوانی مطلق

نسان دسته

حدود دسته

7

2

7

07/0

2

5/2

5-0

10

3

3

03/0

1

5/7

10-5

75

21

62

62/0

18

5/12

15-10

100

28

25

25/0

7

5/17

20-15

تعریف طول دسته: تفاضل دو کران پایین متوالی یا دو کران بالای متوالی را طول دسته می نامیم.

طول دسته 4=4÷16       16=3-19=R= دامنه

فراوانی مطلق داده Xi برابر تعداد دفعاتی است که آن داده تکرار شده است.

فراوانی نسبی: اگر Fi فراوانی دسته I ام و تعداد داده ها n باشد کسر را فراوانی نسبی دسته I ام می گوییم.

   

 

 

 

 

100×فراوانی نسبی= درصد فراوانی نسبی

فراوانی تجمعی هر دسته برابر تعداد اشیایی است که مقدار آنها از کران بالای آن دسته کمتر اند.

   

 

 

نمودار میله ای:

این نمودار بیشتر برای متغیرهای گسسته و کیفی مناسب است. آن چه که در این نمودار مهم است مقایسه فراوانی ها است.

 

نمودار چند ضلعی:

 


نمودار چند بر فراوانی تجمعی:

برای داده های پیوسته مناسب است و می دانیم که ما بر اساس داده های حاصل از یک نمونه n تایی از یک جامعه آماری به نمودار چند بر فراوانی دست یافتیم.

 


نمودار مستطیلی:

این نمودار برای متغیرهای کمی پیوسته مناسب است.

نمودار مستطیلی نمایشی از داده های دسته بندی شده است که در ‌آن سطح مستطیل ها متناسب با فراوانی دسته ها است.

 

نمودار دایره ای

یکی دیگر از نمودارهایی که می تواند اطلاعات موجود در داده ها را به سرعت در معرض دید قرار دهد نمودار دایره ای است.

تعداد کل داده ها=n

 


25=360×=دسته اول

12=360×= دسته دوم

231=360×= دسته سوم

90=360×= دسته چهارم

 

 

مد: داده ای است که بیشترین فراوانی را دارد.

پس از مرتب کردن داده ها، مقداری را که تعداد داده های بعد از آن با تعداد داده های قبل از آن برابر است، میانه می نامیم.

چون: تعداد داده های ما زوج است، نصف مجموع دو داده ای که در وسط قرار گرفته اند را برابر میانه گرفته ایم.

10-10-10-10-10-10-5/6-4-3

14-14-14-14-13-13-12-12-11-11

19-19-18-16-16-15-15-14-14

14-10=مد         

بیشترین فراوانی را دارند.

 

نمودار جعبه ای:

نمودار تصویری است که داده ها را بر اساس پنج مقدار نمایش میدهد.

 

 

 

این مقادیر عبارتند از:

1-کوچکترین داده 2- چارک اول 3- میانه 4-چارک سوم 5- بزرگترین داده

میانه نیمه اول داده ها را چارک اول Q1 میانه نیمه دوم داده ها را چارک سوم Q3 می نامند.

میانگین:

میانگین را با نماد xنشان می دهیم.          

 

نتیجه گیری:

با توجه به نمودارها و محاسبات انجام شده نتیجه میشود که ارتباط خاصی بین درس خواندن و بازی دانش آموزان وجود ندارد. دانش آموزان بسیاری وجود دارند که وقت فراغت بسیار دارند و به خواندن می پردازند و بعضی از دانش آموزان به بازی بیشتر علاقمند و به آن می پردازند.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درموردآمار بررسی نمرات فیزیک دانش آموزان سال دوم ریاضی فیزیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد