این پرسشنامه دارای 25 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد می باشد.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):
تعداد گویه ها: 25
تعداد مولفه: 6 مولفه (شناختی وفاداری به برند، عاطفی وفاداری به برند، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 3
پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند