موضوع فارسی :درک تعامل دانشجویان طراحی با کامپیوتر های قابل حمل در کلاس درس
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Understanding the interaction of design students with portable computers in the classroom
تعداد صفحه :8
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
لپ تاپ ها یک ابزار ضروری برای یادگیری از طراحی محصول. با این حال کلاس های درس دانشگاه به تحولات تکنولوژیک جدید و فرآیندهای کار سازگار نیست. اهداف اصلی این مطالعه به تجزیه و تحلیل تعامل انسان و کامپیوتر در کلاس های درس طراحی محصول، با مشاهده کاربران، فعالیت کار و محیط زیست، به درک خواسته های فعلی برای استفاده از لپ تاپ ها، و رعایت الگوهای فعلی دانش آموز تعامل و نیازهای خود. اطلاعات جمع آوری شد و از مجموعه ای از کلاس های درس در دانشگاه پرتغالی با استفاده از روش های زیر می تجزیه و تحلیل: مشاهده رایگان. مشاهده غیر مستقیم سیستماتیک از طریق ضبط ویدئو و تجزیه و تحلیل. و بررسی دانش آموز. نتایج نشان داد که
56.5 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه سیستم های اطلاعاتی استفاده در کلاس درس، از این تعداد، 90 درصد رایانه های استفاده از لپ تاپ و استفاده از این دستگاه به صورت جداگانه. به طور کلی، در مورد 52٪ از پرونده نشان می دهد که در کلاس درس سیستم های اطلاعاتی کمتر از 50 درصد از دانش آموزان کلاس مورد استفاده قرار گرفت. این نتایج مطالعه می تواند به ترویج: (الف) توسعه مجموعه ای از داده ها و اطلاعات است که می تواند طراحان و متخصصان دیگر در فرآیند ایجاد محصول را کمک. (ب) آگاهی از دانشگاه به نیاز به نوسازی فضاهای، مبلمان، و تجهیزات، و به آنها انطباق با فرایندهای جدید از کار و به رفتارهای تعاملی دانش آموز کامپیوتر جدید است.
دانلود مقاله ISI درک تعامل دانشجویان طراحی با کامپیوتر های قابل حمل در کلاس درس