فهرست مطالب:
چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول کلیات
1 تعریف مسئله 4 -1
2 ضرورت تحقیق 4 -1
3 اهداف و فرضیات 5 -1
4 موانع و محدودیت ها 5 -1
5 ساختار پایان نامه 6 -1
فصل دوم کاوش در متون
1 مقدمه 8 -2
2 مقالات ارائه شده 9 -2
1 ترک در روسازی های آسفالتی ناشی از تغییر دما 9 -2 -2
2 ترکهای روسازی های آسفالتی در دمای پایین 9 -2 -2
3 تغییر ماهیت قیر واصلاح آن توسطزئولیت 9 -2 -2
10 COLD 4 ارائه زیر سیستم های روسازی و کاربرد برنامه کامپیوتری -2 -2
5 شبیه سازی عددی ترک های حرارتی روسازی های آسفالتی 12 -2 -2
3 بررسی تزها و پروژه ها 18 -2
1 تحلیل و بررسی ترک های روسازی به روش مکانیک شکست 18 -3 -2
2 بهسازی مخلوط آسفالتی در مقابل دما و رطوبت 19 -3 -2
3 پیش بینی فواصل ترک حرارتی 19 -3 -2
4 تنش دمایی آسفالت وابسته به مصالح در دمای مرجع 19 -3 -2
5 ترک آسفالت در دماهای پایین وابسته به ماهیت قیر 20 -3 -2
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
و
4 بررسی کتاب ها 21 -2
1 طرح اختلاط ساخت و اجرای آسفالت 21 -4 -2
2 مدیریت روسازی برای راه ها ، فرودگاه ها و پارکینگ ها 21 -4 -2
3 شکست قیر و آسفالت ناشی از تنش های دمایی 21 -4 -2
4 پیش بینی تنش و حساسیت دمایی روسازی های آسفالتی 24 -4 -2
5 بررسی کنفرانس ها 25 -2
1 کنفرانس های خارجی 25 -5 -2
1-1 کنفرانس بین المللی روسازی های آسفالتی دانشگاه میشیگان 25 -5 -2
25 RILEM 2-1 پنجمین کنفرانس -5 -2
2 کنفرانس های داخلی 25 -5 -2
1-2 کاربرد گرمانگری بوسیله اشعه مادون قرمز در یافتن ترکهای آسفالت 25 -5 -2
2-2 سومین همایش قیر و آسفالت 26 -5 -2
3-2 دومین کنگره ملی مهندسی عمران 27 -5 -2
فصل سوم روش تحقیق
1 روش به کار گرفته شده و دلایل آن 29 -3
2 دستورالعمل جمع آوریاطلاعات و روش های به کار رفته 30 -3
3 تعاریف ، اختصارات و نشانه های ریاضی 34 -3
4 برنامه کامپیوتری 35 -3
5 ارائه مباحث ضروری علمی 36 -3
1 مدل های تجربی 37 -5 -3
1-1 مدل تجربی فروم و فانگ 37 -5 -3
2-1 مدل روسازی فرودگاهی 43 -5 -3
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ز
2 مدل های بر پایه مکانیک 43 -5 -3
فصل چهارم بررسی تمامی عوامل موثر در وقوع ترک به استثنای قیر
1 مقدمه 56 -4
2 مدل اصطکاک مهاری تک بعدی 57 -4
1 جابجایی حرارتی 58 -2 -4
2 جابجایی مکانیکی 58 -2 -4
3 جمع آثار 59 -2 -4
4 شرایط مرزی 59 -2 -4
5 ملاحظات تنش 60 -2 -4
3 تعمیم مدل تک بعدی به مدل دو بعدی 62 -4
1 معادلات کاربردی 64 -3 -4
1-1 معادله تعادل 64 -3 -4
2-1 معادلات ترکیبی 64 -3 -4
2 شرایط مرزی 67 -3 -4
3 شبکه المان محدود 68 -3 -4
70 FLAC 4 راه حل عددی -3 -4
4 شبیه سازی و نتایج مدل دو بعدی 71 -4
1 حالت تغییر دمای یکنواخت 71 -4 -4
1-1 ورودی های مدل 71 -4 -4
2-1 تحلیل نتایج 73 -4 -4
2 گرادیان حرارتی 76 -4 -4
3 بار های ترافیکی 80 -4 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ح
80 FLAC 1-3 شبیه سازی -4 -4
2-3 نتایج 81 -4 -4
5 پیش بینی فواصل ترک از مدل اصطکاک مهاری 85 -4
6 خلاصه 86 -4
7 مقایسه محلی 86 -4
1 معرفی 86 -7 -4
2 روش کار 87 -7 -4
87 MN/ROAD 3 انتخاب سلول های -7 -4
1-3 مشخصات هر کدام از سلول ها 88 -7 -4
4 مشخصه های ترک 89 -7 -4
5 شرایط دمایی 93 -7 -4
6 مشخصه های مصالح 97 -7 -4
1-6 سفتی لایه ها 97 -7 -4
2-6 نسبت پوسن 99 -7 -4
3-6 چگالی 100 -7 -4
4-6 ضریب انقباض حرارتی 100 -7 -4
5-6 زاویه اصطکاک داخلی و چسبندگی 102 -7 -4
6-6 معیار مقاومت کششی 102 -7 -4
7 پروسه مقایسه مدل 103 -7 -4
8 بحث و گسترش 104 -7 -4
8 مطالعه پارامتری 107 -4
1 پیش زمینه 107 -8 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ط
2 متودولوژی 108 -8 -4
3 ورودی های بررسی پارامتریک 110 -8 -4
1-3 مدول آسفالت 111 -8 -4
2-3 ضریب پوسن آسفالت 111 -8 -4
3-3 چگالی آسفالت 111 -8 -4
4-3 ضخامت آسفالت 111 -8 -4
5-3 ضریب گرمایی آسفالت 111 -8 -4
6-3 مدول مصالح 111 -8 -4
7-3 نسبت پوسن مصالح سنگی 112 -8 -4
8-3 چگالی مصالح 112 -8 -4
9-3 چسبندگی مصالح 112 -8 -4
10-3 زاویه اصطکاک داخلی مصالح 112 -8 -4
4 مباحثه 113 -8 -4
1-4 مدول آسفالت 113 -8 -4
2-4 نسبت پوسن آسفالت 115 -8 -4
3-4 چگالی آسفالت 117 -8 -4
4-4 ضخامت آسفالت 117 -8 -4
5-4 ضریب گرمایی آسفالت 118 -8 -4
6-4 مدول مصالح اساس 119 -8 -4
7-4 نسبت پوسن مصالح 120 -8 -4
8-4 چگالی مصالح اساس 121 -8 -4
9-4 چسبندگی مصالح 122 -8 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ی
10-4 زاویه اصطکاک داخلی مصالح 126 -8 -4
5 مباحثه 128 -8 -4
130 TC 9 معرفی مدل -4
1 پیش گفتار 130 -9 -4
2 انتشار ترک 130 -9 -4
1-2 محاسبه تنش حرارتی 131 -9 -4
1-1-2 بارگذاری دمایی 131 -9 -4
2-1-2 برآورد خزش 132 -9 -4
3-1-2 مدول رهایش 133 -9 -4
4-1-2 تنش حرارتی 133 -9 -4
2-2 محاسبه انتشار ترک 134 -9 -4
1-2-2 فاکتور شدت تنش 134 -9 -4
2-2-2 مدل انتشار ترک 135 -9 -4
3-2 محاسبه مقدار ترک 136 -9 -4
1-3-2 مشاهدات 137 -9 -4
3 رشد ترک 137 -9 -4
10 آزمایش مدل 140 -4
141 21 و 22 ، 1 توصیف سلول های 18 -10 -4
2 داده های فواصل ترک 143 -10 -4
143 TC 3 پیش بینی فواصل ترک با مدل -10 -4
4 پیش بینی فواصل ترک با مدل اصطکاکی 144 -10 -4
5 مباحثه 145 -10 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ک
فصل پنجم تاثیر قیر در ترکهای حرارتی و چرخه های ذوب-انجماد
1 مقدمه 151 -5
2 حساسیت دمایی 154 -5
3 تاثیر ضخامت پوشش قیر دور مصالح 157 -5
4 اصلاح قیر و تغییر آن از طریق افزودن زئولیت 158 -5
1 معرفی 159 -4 -5
5 تاثیر زئولیت بر مدول قیر 161 -5
165 DSR 1 آزمایش -5 -5
2 مدل تغییر ماهیت بر پایه میکرومکانیک 166 -5 -5
3 اثر تغییر حجم ( شکست حجمی ) زئولیت 168 -5 -5
4 منحنی های اصلی مدول مرکب 169 -5 -5
6 بررسی اثر افزودن زئولیت در حساسیت دمایی و بهبود خواص قیر در دماهای پایین 170 -5
1-6 تشریح روند کار 170 -5
2-6 قیر و زئولیت مورد مصرف و تعیین خصوصیات اولیه هر کدام 172 -5
1-2-6 تعیین خصوصیات قیر اولیه مورد مصرف 173 -5
2-2-6 تعیین خصوصیات زئولیت و آماده سازی نمونه های ترکیبی با زئولیت 180 -5
3-6 انجام چرخه های ذوب- انجماد 184 -5
7 آنالیز اطلاعات و نتیجه گیری 191 -5
پیشنهادات 193
منابع و مراجع
منابع و مراجع فارسی 195
منابع و مراجع لاتین 196
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ل
چکیده انگلیسی 199
پایان نامه ارشد عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر