حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه ارشد عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر

اختصاصی از حامی فایل پایان نامه ارشد عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه ارشد عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر


پایان نامه ارشد عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:
چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول کلیات
1 تعریف مسئله 4 -1
2 ضرورت تحقیق 4 -1
3 اهداف و فرضیات 5 -1
4 موانع و محدودیت ها 5 -1
5 ساختار پایان نامه 6 -1
فصل دوم کاوش در متون
1 مقدمه 8 -2
2 مقالات ارائه شده 9 -2
1 ترک در روسازی های آسفالتی ناشی از تغییر دما 9 -2 -2
2 ترکهای روسازی های آسفالتی در دمای پایین 9 -2 -2
3 تغییر ماهیت قیر واصلاح آن توسطزئولیت 9 -2 -2
10 COLD 4 ارائه زیر سیستم های روسازی و کاربرد برنامه کامپیوتری -2 -2
5 شبیه سازی عددی ترک های حرارتی روسازی های آسفالتی 12 -2 -2
3 بررسی تزها و پروژه ها 18 -2
1 تحلیل و بررسی ترک های روسازی به روش مکانیک شکست 18 -3 -2
2 بهسازی مخلوط آسفالتی در مقابل دما و رطوبت 19 -3 -2
3 پیش بینی فواصل ترک حرارتی 19 -3 -2
4 تنش دمایی آسفالت وابسته به مصالح در دمای مرجع 19 -3 -2
5 ترک آسفالت در دماهای پایین وابسته به ماهیت قیر 20 -3 -2
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
و
4 بررسی کتاب ها 21 -2
1 طرح اختلاط ساخت و اجرای آسفالت 21 -4 -2
2 مدیریت روسازی برای راه ها ، فرودگاه ها و پارکینگ ها 21 -4 -2
3 شکست قیر و آسفالت ناشی از تنش های دمایی 21 -4 -2
4 پیش بینی تنش و حساسیت دمایی روسازی های آسفالتی 24 -4 -2
5 بررسی کنفرانس ها 25 -2
1 کنفرانس های خارجی 25 -5 -2
1-1 کنفرانس بین المللی روسازی های آسفالتی دانشگاه میشیگان 25 -5 -2
25 RILEM 2-1 پنجمین کنفرانس -5 -2
2 کنفرانس های داخلی 25 -5 -2
1-2 کاربرد گرمانگری بوسیله اشعه مادون قرمز در یافتن ترکهای آسفالت 25 -5 -2
2-2 سومین همایش قیر و آسفالت 26 -5 -2
3-2 دومین کنگره ملی مهندسی عمران 27 -5 -2
فصل سوم روش تحقیق
1 روش به کار گرفته شده و دلایل آن 29 -3
2 دستورالعمل جمع آوریاطلاعات و روش های به کار رفته 30 -3
3 تعاریف ، اختصارات و نشانه های ریاضی 34 -3
4 برنامه کامپیوتری 35 -3
5 ارائه مباحث ضروری علمی 36 -3
1 مدل های تجربی 37 -5 -3
1-1 مدل تجربی فروم و فانگ 37 -5 -3
2-1 مدل روسازی فرودگاهی 43 -5 -3
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ز
2 مدل های بر پایه مکانیک 43 -5 -3
فصل چهارم بررسی تمامی عوامل موثر در وقوع ترک به استثنای قیر
1 مقدمه 56 -4
2 مدل اصطکاک مهاری تک بعدی 57 -4
1 جابجایی حرارتی 58 -2 -4
2 جابجایی مکانیکی 58 -2 -4
3 جمع آثار 59 -2 -4
4 شرایط مرزی 59 -2 -4
5 ملاحظات تنش 60 -2 -4
3 تعمیم مدل تک بعدی به مدل دو بعدی 62 -4
1 معادلات کاربردی 64 -3 -4
1-1 معادله تعادل 64 -3 -4
2-1 معادلات ترکیبی 64 -3 -4
2 شرایط مرزی 67 -3 -4
3 شبکه المان محدود 68 -3 -4
70 FLAC 4 راه حل عددی -3 -4
4 شبیه سازی و نتایج مدل دو بعدی 71 -4
1 حالت تغییر دمای یکنواخت 71 -4 -4
1-1 ورودی های مدل 71 -4 -4
2-1 تحلیل نتایج 73 -4 -4
2 گرادیان حرارتی 76 -4 -4
3 بار های ترافیکی 80 -4 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ح
80 FLAC 1-3 شبیه سازی -4 -4
2-3 نتایج 81 -4 -4
5 پیش بینی فواصل ترک از مدل اصطکاک مهاری 85 -4
6 خلاصه 86 -4
7 مقایسه محلی 86 -4
1 معرفی 86 -7 -4
2 روش کار 87 -7 -4
87 MN/ROAD 3 انتخاب سلول های -7 -4
1-3 مشخصات هر کدام از سلول ها 88 -7 -4
4 مشخصه های ترک 89 -7 -4
5 شرایط دمایی 93 -7 -4
6 مشخصه های مصالح 97 -7 -4
1-6 سفتی لایه ها 97 -7 -4
2-6 نسبت پوسن 99 -7 -4
3-6 چگالی 100 -7 -4
4-6 ضریب انقباض حرارتی 100 -7 -4
5-6 زاویه اصطکاک داخلی و چسبندگی 102 -7 -4
6-6 معیار مقاومت کششی 102 -7 -4
7 پروسه مقایسه مدل 103 -7 -4
8 بحث و گسترش 104 -7 -4
8 مطالعه پارامتری 107 -4
1 پیش زمینه 107 -8 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ط
2 متودولوژی 108 -8 -4
3 ورودی های بررسی پارامتریک 110 -8 -4
1-3 مدول آسفالت 111 -8 -4
2-3 ضریب پوسن آسفالت 111 -8 -4
3-3 چگالی آسفالت 111 -8 -4
4-3 ضخامت آسفالت 111 -8 -4
5-3 ضریب گرمایی آسفالت 111 -8 -4
6-3 مدول مصالح 111 -8 -4
7-3 نسبت پوسن مصالح سنگی 112 -8 -4
8-3 چگالی مصالح 112 -8 -4
9-3 چسبندگی مصالح 112 -8 -4
10-3 زاویه اصطکاک داخلی مصالح 112 -8 -4
4 مباحثه 113 -8 -4
1-4 مدول آسفالت 113 -8 -4
2-4 نسبت پوسن آسفالت 115 -8 -4
3-4 چگالی آسفالت 117 -8 -4
4-4 ضخامت آسفالت 117 -8 -4
5-4 ضریب گرمایی آسفالت 118 -8 -4
6-4 مدول مصالح اساس 119 -8 -4
7-4 نسبت پوسن مصالح 120 -8 -4
8-4 چگالی مصالح اساس 121 -8 -4
9-4 چسبندگی مصالح 122 -8 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ی
10-4 زاویه اصطکاک داخلی مصالح 126 -8 -4
5 مباحثه 128 -8 -4
130 TC 9 معرفی مدل -4
1 پیش گفتار 130 -9 -4
2 انتشار ترک 130 -9 -4
1-2 محاسبه تنش حرارتی 131 -9 -4
1-1-2 بارگذاری دمایی 131 -9 -4
2-1-2 برآورد خزش 132 -9 -4
3-1-2 مدول رهایش 133 -9 -4
4-1-2 تنش حرارتی 133 -9 -4
2-2 محاسبه انتشار ترک 134 -9 -4
1-2-2 فاکتور شدت تنش 134 -9 -4
2-2-2 مدل انتشار ترک 135 -9 -4
3-2 محاسبه مقدار ترک 136 -9 -4
1-3-2 مشاهدات 137 -9 -4
3 رشد ترک 137 -9 -4
10 آزمایش مدل 140 -4
141 21 و 22 ، 1 توصیف سلول های 18 -10 -4
2 داده های فواصل ترک 143 -10 -4
143 TC 3 پیش بینی فواصل ترک با مدل -10 -4
4 پیش بینی فواصل ترک با مدل اصطکاکی 144 -10 -4
5 مباحثه 145 -10 -4
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ک
فصل پنجم تاثیر قیر در ترکهای حرارتی و چرخه های ذوب-انجماد
1 مقدمه 151 -5
2 حساسیت دمایی 154 -5
3 تاثیر ضخامت پوشش قیر دور مصالح 157 -5
4 اصلاح قیر و تغییر آن از طریق افزودن زئولیت 158 -5
1 معرفی 159 -4 -5
5 تاثیر زئولیت بر مدول قیر 161 -5
165 DSR 1 آزمایش -5 -5
2 مدل تغییر ماهیت بر پایه میکرومکانیک 166 -5 -5
3 اثر تغییر حجم ( شکست حجمی ) زئولیت 168 -5 -5
4 منحنی های اصلی مدول مرکب 169 -5 -5
6 بررسی اثر افزودن زئولیت در حساسیت دمایی و بهبود خواص قیر در دماهای پایین 170 -5
1-6 تشریح روند کار 170 -5
2-6 قیر و زئولیت مورد مصرف و تعیین خصوصیات اولیه هر کدام 172 -5
1-2-6 تعیین خصوصیات قیر اولیه مورد مصرف 173 -5
2-2-6 تعیین خصوصیات زئولیت و آماده سازی نمونه های ترکیبی با زئولیت 180 -5
3-6 انجام چرخه های ذوب- انجماد 184 -5
7 آنالیز اطلاعات و نتیجه گیری 191 -5
پیشنهادات 193
منابع و مراجع
منابع و مراجع فارسی 195
منابع و مراجع لاتین 196
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
ل
چکیده انگلیسی 199


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه ارشد عمران بررسی علل خرابی های زودرس در روسازی آسفالتی مناطق سردسیر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد