نوع فایل:ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه:38
قیمت:3000 تومان
• پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب دانش آموزان در کلاس
• حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم
فهرست مطالب
پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب دانش آموزان در کلاس
چکیده 6
مقدمه ........... ...7
اهداف 8
توصیف وضعیت موجود 10
گردآوری اطلاعات ( شواهد اول ) 11
تجزیه و تحلیل داده ها 11
خلاصه یافته های اولیه 11
چگونگی ایجادراه حلها 12
گردآوری اطلاعات ( شواهد دوم ) 15
نتیجه گیری 17
منابع و پیشینههای مورد استفاده 19
حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم
چکیده 21
مقدمه ........... ...22
بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود 25
گردآوری اطلاعات شواهد 1 26
تجزیه و تحلیل داده ها 28
چگونگی اجرای راه حل ها 29
راه حل های انتخابی 30
گردآوری اطلاعات شواهد 2 33
اعتباربخشی 35
نتایج 36
نتیجه گیری 37
منابع 38
پیشگیری از رفتارهای نادرست و نامطلوب دانش آموزان در کلاس
چکیده
توانایی اداره وهدایت کلاس،بخش مهمی ازکار هرمعلم وکلاس ونیزبسترمناسبی برای یادگیری است.به نظر میرسدمعلم برای اداره مطلوب ومنظم کلاس درس به دومهارت احتیاج دارد:یکی،برقراری ارتباط موثرومثبت بادانش آموزان ودیگری،مدیریت کلاس.
این مدیریت باعث تسهیل امراموزش وکاهش رفتارهای نامطلوب دردانش اموزان می شود.برای کمک به معلمان برای ایجادجوی آرام ومطلوب درکلاس،چهارراهبرد پیشنهادمیشود:
الف)پیشگیری ازرفتارهای نامطلوب دانش آموزان درکلاس،
ب)برقراری ارتباط موثرومثبت بادانش آموزان ،
ج)استفاده ازروش یادگیری مشارکتی درکلاس
د)فراهم کردن جومثبت ومطلوب برای یادگیری وآموزش.
واژگان کلیدی : دانش آموزان – رفتار مطلوب – ارتباط موثر
تجربیات مدون آموزشی