موضوع فارسی :محاسبات مبتنی بر پویا رانندگی شبیه سازی برای ارزیابی جاده های کوهستانی با اشکال پیچیده: مطالعه موردی
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Computation-based Dynamic Driving Simulation for Evaluation of Mountain Roads with Complex Shapes: A Case Study
تعداد صفحه :10
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
جاده پایین استاندارد روستایی با سرعت طراحی کمتر از 40 کیلومتر حساب / ساعت بیش از 80 درصد از شبکه جاده ها در چین است. در بیشتر مواقع، وسایل نقلیه در این جاده های روستایی ها رایگان جریان ترافیک، و ثبات رانندگی از یک وسیله نقلیه است بنابراین عمدتا توسط صف و سطح جاده را تحت تاثیر قرار. تک وسیله نقلیه سقوط اجرا صوفس (جاده) اغلب با وضعیت بد جاده در ارتباط است. بنابراین، بهبود طراحی ترازی از جاده ها می تواند موثر برای کاهش تعداد تصادفات. این پژوهش اهداف در تجزیه و تحلیل رانندگی در چند بخش از یک جاده روستایی چهار طبقه در استان یوننان، چین، با صف های مختلف و اشکال پیچیده. در این زمینه، یک ماژول ایجاد جاده، یک مدل دینامیک خودرو و ماژول راننده در محیط محاسباتی تاسیس، و یکپارچه را به یک "جاده راننده خودرو" سیستم رانندگی مجازی. شبیه سازی رانندگی یک مدل اتومبیل ها در بخش های آزمون انجام شده. سرعت، حجم کار راننده و راحتی سوار در رابطه با متغیر صف هندسی تجزیه و تحلیل. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که: با متعادل پارامترهای طراحی از شعاع منحنی مجاور و طول مماس در میان، سرعت رانندگی ایمنی مهم در جاده های روستایی استاندارد پایین تر می توان بدست آورد. استفاده از منحنی های پیچ تند و عدم وجود مارپیچی به یک افزایش سریع در هر دو سرعت زاویه ای چرخ فرمان و جانبی نرخ تغییر شتاب منجر شود، و در نتیجه افزایش عصبانیت راننده و ناراحتی مسافر است.
دانلود مقاله ISI محاسبات مبتنی بر پویا رانندگی شبیه سازی برای ارزیابی جاده های کوهستانی با اشکال پیچیده: مطالعه موردی