حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مدیریت روابط انسانی

اختصاصی از حامی فایل مدیریت روابط انسانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدیریت روابط انسانی


مدیریت روابط انسانی

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از متن اصلی :

مقدمه

در سالهای اخیر، برخی از سازمانهای تولیدی و خدماتی خارجی (ژاپن ، سنگاپور،کره جنوبی ، آلمان ، مالزی ، لهستان ، بلژیک ، آمریکا، نروژ و...) و داخلی (رادیاتور ایران ،ایران تایر، کارخانجات صنام ، صنایع الکتریک ایران و...) اقدام به اجرای نظام مدیریت مشارکتی کرده اند. در مواردی که مدیران ارشد پشتیبان این امر بودند همراه با موفقیت بوده ازجمله افزایش کیفیت ، صرفه جویی ، کاهش هزینه ، افزایش سودآوری ، از همه مهمتر کاهش و ابستگی را به دنبال داشته است .

نظام مدیریت مشارکتی

تعریف : مجموع گردش کار و عملیاتی که همه کارکنان و اعضای یک سازمان را درجهت پیشبرد تصمیم گیریهای مربوط به آن دخالت می دهد و شریک می سازد. توصیه و تاکیداصلی این نوع مدیریت براساس همکاری و مشارکت علاقه مندانه و داوطلبانه عموم افراداست و درنظر دارد اندیشه ها، نظریات و ابتکارات آنها را درحل مشکلات و مسائل سازمان به کار گیرد. بنابراین : مدیریت مشارکتی را می توان در چند جمله زیر خلاصه کرد:

 

جمع آوری اطلاعات ازطریق بسیج نمودن اندیشه ها;

شکوفا کردن استعدادها و خلاقیتها;

کسب رضایت روحی برای پیشبرد و گسترش اهداف ;

بهبود کیفیت ;

افزایش بازدهی و کاهش هزینه ;

تولید و ارائه خدمات با کیفیت مرغوبتر.

اهداف نظام مدیریت مشارکتی

کاهش ضایعات و بهبود کیفیت ازطریق :

1 - ایجاد محیط مناسب برای مدیریت سازمان ، همچنین ایجاد انگیزه مادی و معنوی درکارکنان برای ابراز خلاقیتهای نهفته ذهنی ; 2 - ارتقا کارایی کارکنان ; 3 - افزایش رشداقتصادی و سودآوری آن ; 4 - تقویت روحیه افراد;

 

5 - کاهش تنشها; 6 - تقویت احساس داشتن نقش موثر در پیشبرد اهداف ; 7 - برقراری ارتباط موثر و سازنده بین رده های مختلف ; 8 - افزایش تحرک و کارایی ; 9 - بهبود رفتارشخصی افراد سازمان ; 10 - تبدیل من به ما.

ایجاد انگیزه و احساس مسئولیت ، ایجاد رقابت سالم ، برقراری الفت و محبت دربین کارکنان و مدیران از دیگر دستاوردهای این نظام بوده است . پیاده سازی این نظام در این سازمانها باعث افزایش چشمگیر بازدهی و بهره وری شده و بعضی از این موسسات تولیدات خود را در اندک زمانی تاحد استانداردهای بین المللی نیز بالا برده اند.

این فایل به همراه چکیده ، فهرست مطالب ، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار

می‌گیرد.

تعداد صفحات :23


دانلود با لینک مستقیم


مدیریت روابط انسانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد