حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر در استان خراسان جنوبی

اختصاصی از حامی فایل پایان نامه بررسی راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر در استان خراسان جنوبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر در استان خراسان جنوبی


پایان نامه بررسی راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر در استان خراسان جنوبی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بیمه با عنوان بررسی راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر  در استان خراسان جنوبی به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

     بیمه وسیله­ای است که علاوه بر جبران خسارت­های اقتصادی ناشی از حوادث، با تأمین آینده و ارتقای سطح زندگی افراد و همچنین با ایجاد بستری مطمئن برای رشد و توسعه اقتصادی، موجب آرامش خاطر اعضای جامعه می­شود و این آرامش خود موجب پویایی حیات اجتماعی، رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش کارایی و بهره­وری در جامعه می­گردد. در میان رشته­های مختلف بیمه، بیمه­های عمر به دلیل آن که پوشش­های خود را مستقیماً متوجه انسان می سازد، هم به جهت تأمین نیاز مالی افراد خانواده بعد از فوت سرپرست و هم به جهت پس انداز  از اهمیت بالایی برخوردار است. علیرغم وجود مزایای فراوان این نوع بیمه نامه، هنوز توسعه و گسترش نیافته است.عوامل بازاریابی بی شک در میزان فروش این بیمه نامه ها بسیار موثرند. بازاریابی علمی بیمه های عمر یکی از راهکارهای اساسی جهت توسعه این نوع بیمه ها در کشور بشمار می آید.مدل c4 یکی از مدل های پیشرفته بازاریابی است که با در نظر گرفتن دیدگاهای مشتریان در مورد محصول یا خدمت باعث افزایش فروش و سودآوری شرکت شده و از طرفی رضایت مشتریان را تأمین می کند. مدل c4 با مدنظر قرار دادن چهار مولفه ارزشهای مشتری پسند ، هزینه خریداران ، راحتی در خرید و روابط با مشتری ، مدل مناسب و اثربخشی برای بازاریابی بیمه های عمر بشمار می آید.در تحقیق حاضر برای شناسایی شاخص های مناسب بازاریابی از مدل 4c استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق کارکنان شرکت های بیمه در سطح استان خراسان جنوبی می باشد که با استفاده از نمونه گیری تصادفی تعداد 181 نفر بعنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب گردید . که تعداد 185 پرسشنامه برای تحلیل گردآوری شد.

پس از شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی و فروش بیمه عمر بر مبنای مدل ، برای تحلیل فرضیات از مدل معادلات ساختاری استفاده شد. با توجه به مدل های اندازه گیری برازش شده ، بر اساس متغیرهای مشاهده شده و متغیرهای پنهان ، فرضیه های تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد که در سطح 05/0 هزینه خریداران و ارتباط با مشتری بر فروش بیمه عمر تأثیر معناداری دارند. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص شد که متغیر راحتی در خرید از نظر اهمیت در اولویت اول و بعد از آن ارتباط با مشتری ، هزینه خریداران و ارزش های مشتری پسند در اولویت های بعدی قرار دارند.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی راهکارهای توسعه و بازاریابی بیمه عمر در استان خراسان جنوبی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد