حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک

اختصاصی از حامی فایل بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک


 بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک

 کارشناسی ارشد

رشته مدیریت اجرایی

عنوان :

بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک

 

 

چکیده :

هدف این پژوهش در گام اول بررسی عوامل تاثیر گذار بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات و در گام دوم بررسی ارتباط میان برداشت از کیفیت خدمات و رضایت مشتری می باشد . به این منظور محقق از مدلی براساس مقال های موکش کومار و تحقیقات ایشان در کشور مالزی و با افزودن یک عامل جدید به نام راحتی بر عوامل و ابعاد پیشتر مدل سروکوال  بهره جسته است یعنی در جایی که با افزودن عامل ششم دسته بندی تازهای از این ابعاد بدست داده شد که عبارتند از ظواهر قابلیت اطمینان ، پاسخگو بودن خاطر جمع بودن همدلی و راحتی . در این تحقیق ابتدا آمار توصیفی مربوط به وضعیت متغیر های تحقیق با به کار گیری جداوول و نمودار ها به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای آزمون فرضها و امار استنباطی از روش های اماری و ازمون های متفاوت استفاده گردیده است .

یافته های این پژوهش نشان می دهد در میان ابعاد کیفیت خدمات دو بعد قابلیت اطمینان و همدلی بیشترین تاثیر را بر داشت مشتری از کیفیت به خود اختصاص داده اند و ابعاد ظواهر خاط جمع بودن و پاسخگو بودن از لحاظ تاثیر گذاری در رده های بعدی قرار دارند و بعد راحتی بر برداشت مشتری از کیفیت خدمات تاثیری ندارند .

پاسخگو بودن وهمدلی به ترتیب بیشترین میزان خشنودی رادر بین مشتریان به خود اختصاص داده اند و مهمترین ابعادی هستند که در بانک رفاه وجود دارد و می توان به آنها تکیه کرد .

تعداد صفحه :160

pdf


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رضایتمندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد