توضیح در مورد مقاله :
امروزه انقلاب در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات شیوهای که افراد و سازمانها کسب و کارهای خود را هدایت میکنند را تغییر داده است. پذیرش بازاریابی الکترونیکی به دلیل ویژگیها و مزایای گوناگونی چون جهانیسازی تجارت، برداشتن محدودیتهای زمانی و مکانی، سرعت، کارایی، کاهش چشمگیر هزینهها بهبود کیفیت محصول، یافتن مشتریان یا عرضهکنندگان جدید، ایجاد راههای جدید فروش محصولات کنونی بهرهبرداری از فرصتها، و بسیاری مزایای دیگر عرصه جدیدی را در رقابت گشوده است. در این پژوهش ما با استفاده از مدل تعالی سازمانی با الگوی بازاریابی الکترونیکی به بررسی متغیر ها و تاثیر آنها در موفقیت سازمان الکترونیکی پرداخته ایم در این پژوهش مدیران و کارمندان شرکت ریز موج سیستم ( 102 نفر) مورد واکاوی قرار گرفتند و نتایج نشان داد تاثیر و
رابطه بالای این متغیرها را بر روی موفقیت سازمان ، این تحقیق از نظر هدف کاربردی و داده ها بصورت پیمایشی با
ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است.
برای دانلود مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید .
دانلود مقاله شناسایی عوامل موثر در پروژه های بازاریابی الکترونیکی