توضیح در مورد مقاله :
درسال های اخیر، بحث وبررسی درخصوص برند جایگاه ویژه ای در محافل علمی و دانشگاهی وهمچنین حوزه کسب وکاریافته است.بسیاری ازمحققان ومدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی یک شرکت درجهت بهبود فرایند بازاریابی،برند دانش برندینگ است.امروزه
موضوع"حفظ وتقویت وفاداری مشتریان"برای سازمان هایی که به دنبال حفظ وتوسعه جایگاه رقابتی خود دربازارهستند،به عنوان یک چالش استراتژیک بوده وهزینه های بسیاری را نیز برای درک وشناخت این مفهوم ودست یابی به راهکارهای کاربردی برای تقویت ان صرف می نماید. نوع تحقیق
از لحاظ ماهیت مساله و هدف ، تحقیقی کاربردی و از لحاظ روش، تحقیق توصیفی وپیمایشی است برای جمع اوری داده ها نیز از ابزار پرسشنامه استفاده شده است . جامعه اماری پژوهش مشتریانی وکارکنانی هستند که در شهر کرمانشاه ساکن بوده وازخدمات بانک سپه استفاده کرده اند و
همچنین کسانی که به خدمت دهی می پردازند که نمونه معادل 376 نفرازمشتریان وکارکنان شعب انک سپه شهرکرمانشاه جهت مطالعه انتخاب شده است . جهت تجزیه وتحلیل داده ها وازمون فرضیات تحقیق از ضریب الفای کرونباخ و شاخص برازش مدل وضریب(رگرسیون) چندگانه استفاده شده است ، این پژوهش نشان می دهد که رابطه مثبت ومعنی داری بین متغیرهای هویت برند ورضایت مندی واعتماد و وفاداری وارزش دریافتی ازبرند بین کارکنان ومشتریان وجود دارد.
برای دانلود مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید .