حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بررسی اثرات مصرف کودهای حاوی آهن

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد بررسی اثرات مصرف کودهای حاوی آهن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی اثرات مصرف کودهای حاوی آهن


تحقیق در مورد بررسی اثرات مصرف کودهای حاوی آهن

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه10

 

بررسی اثرات مصرف کودهای حاوی آهن

به منظور بررسی اثرات مصرف کودهای حاوی آهن ،منگنز،روی ومس وهمچنین تعیین حد بحرانی این عناصر درخاک های شدیداٌ آهکی طی سالهای 1375 تا 1378 چهار تحقیق گلخانه،هرتحقیق بر روی تعدادی از خاکهای مزارع گندم کاری منطقه زیر سددرود زن ،واقع در50 کیلومتری غرب شیراز انجام گرفت . خاکهای مورد مطالعه دارای کربنات کلسیم معادل 31 تا 49 در صد بودند و دامنه تغییرات عناصر عصاره گیری شده با روشDTPA  در خاک مورد مطا لعه به ترتیب آهن از 2.8تا 12.8 ومنگنز از 2.3تا10.8 ،روی از 22.تا 1.12ومس از 36.تا2.28 میلی گرم در کیلوگرم خاک متغیر بود.آزمایش در سه تکرار و در قالب طرح کاملاًتصادفی بر روی گندم بهاره Triticum aestivum.L رقم  غلات به اجرا در آمد. نتایج نشان داد مصـرف هـر یک از عناصرآهـن ،منگنز ،روی ومس در مقایسه با شاهد مربوطه موجب افزایش عملکرد دانه (به ترتیب 8و13و17 و5درصد) عملکردکلش(به ترتیب10و11و13و6درصد) غلظت عنصرمورد آزمایش در دانه به ترتیب (16و11و127و23 در صد )غلظت آنها در کلش به ترتیب (26و35و88و12در صد ) جذب عنصر مورد آزمایش توسط دانه به ترتیب  (25و24و127 و23درصد) وجذب آنها توسط کلش به ترتیب(37و47و112و18) در صد گردید . با مصرف عناصرفوق میزان پروتئین ، وزن هزار دانه وتعداد دانه در خوشه به طور معنی داری افزایش یافت.

حدود بحرانی آهن ،منگنز ،روی و مس در خاک نیز به ترتیب4 -4/3-74/0 و8/0 میلی گرم در هر کیلو گرم تعیین گردید .گندم برای رشد بهتر به مواد غذائی مختلف از جمله عناصر غذائی کم مصرف آهن ،روی ،منگنزو مس نیاز دارد .کمبود این عناصر در خاک نه تنها موجب کاهش عملکرد گیاه می گرددبلکه از طریق کاهش غلظت  این عناصر در مواد غذایی ،از جمله دانه گندم موجب کاهش جذب آنها به وسیله انسان و دام می شود که این امرباعث  بروز بیماریهای مختلف و در نتیجه پایین آمدن سطح بهداشت و سلامتی جامعه می گرددو کمبود این عناصر در مناطق خشک و نیمه خشک و در خاک های با واکنش قلیایی،خاک های شنی ،خاک های فرسایش یافته وبه خصوص در خاک های آهکی شیوع بیشتری دارد .(ولچ وهمکاران 1991) در بیش از 30 کشور جهان که تحقیق صورت گرفته معلوم گردید که بیش از30در صد از خاک ها به نوعی به کمبود یک یا چند عنصر کم مصرف مبتلا هستند .

چاک ماک و همکاران ( 1996)با بررسی وضعیت روی در خاک های ترکیه آن رامشکل بزرگ گندم کاری در منطقه آناتولی ذکر  نموده اند .محققان اخیراً گزارش کرده اند که در اثر مصرف روی عملکرد گندم 5تا554 و به طور متوسط 43 در صد افزایش یافته بود.

آگروال (1992) ضمن مطا لعه نیاز گندم به عناصر کم مصرف

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی اثرات مصرف کودهای حاوی آهن

تحقیق در مورد بررسى مشکلات جوانان

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد بررسى مشکلات جوانان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسى مشکلات جوانان


تحقیق در مورد بررسى مشکلات جوانان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه27

 

فهرست مطالب

 

  1. بلوغ جنسى:

سن بلوغ

  1. بلوغ اجتماعى:

  2. بلوغ روانى:

  3. بلوغ شخصیتى:

  4. بلوغ عقلى:

بلوغ زودرس و دیررس

نشانه هاى بلوغ

نویسنده:محمد سبحانى نیا

یکى از بحرانى ترین دوره هاى زندگى هر فرد، دوره بلوغ است. بلوغ مرحله اى از رشد است که براى همه نوجوانان، اعم از پسر و دختر، خواه ناخواه حاصل مى شود.تعابیر مختلف دین پژوهان و روان شناسان از این دوره، حاکى از اهمیت و حسّاسیتى است که آن ها براى پدیده بلوغ قائل اند. در این جا نظرات بعضى روان شناسان را درباره این پدیده مى آوریم: (سمیلرز نوجوانى را دوران عدم انطباق، و سکولیانکورز آن را تب عقل، وس گوتهز آن را گره کور بین کودکى و پیرى، سشیلدرز آن را موجى خروشان در اقیانوس زندگى،س استانلى هالز آن را تولد دوباره، سهاروکسز آن را دوره کشف هویت، سویلونز آن را دوره جهل و غفلت و بالاخره سکروز نوجوان را دیوانه قابل معالجه خوانده اند.)1

(ژان ژاک روسو، بلوغ را ولادت دوم مى خواند.)2 (گویى نوجوان در آستانه ورود به دوره بلوغ با جهانى نو آشنا مى شود و دیگر باره متولد مى گردد و افق هاى جدیدى در برابر دیدگانش گشوده مى شود. تحول و تغییر و عدم ثبات در رفتار در این دوره به حدى است که بعضى آن را زندگى تشنج آمیز و دوران منفى نامیده اند.)3 (اوریس دولوم، بلوغ را یک نقطه عطف در زندگى مى شناسد نه یک مرحله تکاملى.)4

بلوغ در زبان فارسى به معناى رسیدن و به حد رشد رسیدن است.5

انواع بلوغ
هرچند از واژه بلوغ غالباً بلوغ جنسى تداعى مى شود، ولى با توجه به موارد استعمال، مى توان به انواع بلوغ اشاره کرد که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

1. بلوغ شرعى:
بلوغ شرعى همان سن تکلیف دینى است که براى دختران پایان 9سال قمرى و براى پسران پایان 15 سال قمرى است.

2. بلوغ جسمى:
فیزیولوژیست ها معتقدند: ارگانیزم بدنى انسان تا 5سال اول زندگى به سرعت رشد مى کند و پس از آن تا آغاز دوره نوجوانى و بلوغ، رشد آن به کندى مى


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسى مشکلات جوانان

تحقیق در مورد بررسی پایگاه اجتماعی معلمان

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد بررسی پایگاه اجتماعی معلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی پایگاه اجتماعی معلمان


تحقیق در مورد بررسی پایگاه اجتماعی معلمان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه213

 

فهرست مطالب

 

بیان مسئله و اهمیت موضوع:

اهداف تحقیق:

اهداف کلی:

سوالات تحقیق:         

تعاریف نظری:

 تعاریف متغیرهای تحقیق

1) پایگاه۱:

 4)خصوصیات تخصصی:

8)آموزش متوسطه:

2)پایگاه اجتماعی ۲ :  

3)روابط انسانی:

 5) معلومات حرفه ای:

9)درآمد:

10)سیاستهای دولت:

6)آموزش ابتدایی:

نقش آموزش و پرورش در جامعه:

مقدمه:

در حال حاضر تعلیم و تربیت مهمترین اصل توسعۀ  هر کشور است و رسالت انتقال مجموعه باورها، اندیشه ها، رفتارها و مهارتهای جامعه به نسل جدید بر عهده آموزش وپرورش است.در واقع هر گونه پیشرفت
و تحول در جامعه مستلزم آموزش و پرورش صحیح و قوی است،از آنجا که موفقیت آموزش و پرورش به عوامل آن وابسته است ودر میان مجموعه عوامل معلمان مهم ترین نقش را ایفا می کنند ،معلمان توجه ویژه ای را می طلبند. چنانکه هیچ کشوری نمی تواند از سطح معلمانش بالاتر رود (دهقان،1376).

درک حساسیت نقش معلمان در فرایند تعلیم و تربیت از سوی عموم مردم جامعه و ارزش نهادن بر آن به مفهومی اشاره دارد که در جامعه شناسی معادل منزلت و پایگاه اجتماعی است.پایگاه اجتماعی، ارزشی است که یک گروه به یک نقش می دهد (آریانپور،1356).

در این تحقیق بحث ما نقش معلمان و ارزشی است که جامعه برای آن قائل می شود. یکی از عوامل مهم در ایفای شایسته نقش معلمان انگیزۀ قوی آنهاست(رامانادان،1996)، و از عوامل مهم در  برانگیخته شدن انگیزۀ و ایجاد رغبت شغلی معلمان این است که معلمان از پایگاه اجتماعی بالایی برخوردار باشند. با این وجود شواهد و تحقیقات پیشین که توسط شهین بهمنی در سال 1380 ، برزگر و نویدی در سال1380 ، راضیه نوری در سال 1375و ... ، نشان می دهد که منزلت اجتماعی معلمان در جامعه ما بسیار پایین است.این یک واقعیت است که فارغ التحصیلان پسر تمایل کمتری برای ورود به حرفه معلمی نشان می دهند ودر بعضی کشورها معلمی بیشتر به عنوان حرفه زنان در نظر گرفته می شود(مختاری،1372).

جایگاه معلمان و پایگاه اجتماعی آنان یکی از موضوعات نگران کننده در دهۀ گذشته بوده است و این نگرانی به صورت بین المللی درآمده است، تلاشهای بسیاری برای پیداکردن عوامل مؤثر در پایگاه اجتماعی معلمان در سطح جهانی صورت گرفته، تا از این طریق بتوان منزلت


2-social status


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی پایگاه اجتماعی معلمان

گزارش کارورزی1دانشگاه فرهنگیان

اختصاصی از حامی فایل گزارش کارورزی1دانشگاه فرهنگیان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارورزی1دانشگاه فرهنگیان


گزارش کارورزی1دانشگاه فرهنگیان

دانلود گزارش کارورزی1دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 9

این گزارش کارورزی به صورت کامل و آماده و شامل کلیه موارد مورد نیاز گزارش کار آموزی میباشد

«کلاس سوم رازی- ساعت 8:53 صبح سر کلاس خانم خیر اندیش» با نام خدا قلم را می چرخانیم و گزارش دومین جلسه کارورزی خود را به رشته تحریر در می آوریم. به همراه دوستم «حامد علیپور» وارد کلاس سوم در مدرسه شهدای فرهنگیان شدیم. خانم خیر اندیش معلم کلاس سوم هم تشریف آوردند. زنگ علوم بود. معلم برگه های امتحان جلسه قبل را که تصحیح کرده بود به بچه ها تحویل داد تا در کار پوشه خود قرار دهند. خانم خیر اندیش پس از این که برگه را به بچه ها برگرداند، سه برگ اضاف دستش بود که اسم نداشتند. سه نفری که اتسم خود را روی برگه امتحانی ننوشته بودند شناسایی شد. به این که همیشه قبل شروع امتحان اسم خود را روی برگه امتحانی بنویسید تأکید کرد و یک سوال از برگ امتحانی که مربوط به کتاب هدیه های آسمان بود جواب داد زیرا اکثر بچه ها آن رات غلط نوشته بودند.عذر خواهی میکنم. زنگ ریاضی بود.بچه ها کتاب ریاضی را باز و روی میز قرار دادند. خانم خیر اندیش با صدای بلند می گوید:« بچه ها صفحه 16 را باز کنید. درس شروع شد. دیروز بهتون گفتم طول روز چند ساعت است؟ » اینها سوال هایی بود که در کتاب ریاضی برای نشان دادن اعداد آورده شده بود و مجموع ساعت هایی که علی خوابیده بود و ساعت هایی که او در مدرسه گذرانده بود را حساب می کردند. خانم معلم این سوال ها را با صدای بلند از دانش آموزان می پرسید و بچه ها نیز با صدای بلند جواب می دادند.  تا ایشان به ادامه درس می پردازند، اندکی به وضعیت ظاهری کلاس اشاره کنیم. گزارش فیزیکی کلاس رازی سمت راست ورودی سالن مدرسه و ضلع شمالی آن، یکی مانده به آخرین کلاس بود. درز چوبی آن را که دباز کردم با کلاسی شلوغ و دانش آموزانی فعال و با نشاط روبرو شدم. هنوز وارد کلاس نشده بودم که دانش آموزان با صدای برپای نماینده کلاس، از جای خود بلند شدند و به ما سلام دادند. ما هم به آنها سلام کردیم. هنوز دم در هیتیم و داخل نرفته ایم. یکی از دانش آموزان از من خواست تا وارد کلاس آنها شوم ولی هنوز کعلوم نبود که چه کسی باید به کدام کلاس برود. و با عذر خواهی از بچه ها به سالن مدرسه برگشتم. لحظاتی بعد معلمان از دفتر مدرسه خارج و به سوی کلاس ها روانه شدند. به ما هم اعلام شد با هر معلمی که دلتان می خواهد سر کلاسشان بروید. من و حامد علی با هم منتظر بودیم تا این که خانم خیر اندیش از راه رسید و همراه ایشان به کلاس سوم رازی رفتیم. همان کلاسی که دانش آموزانش اصرار داشتند ما به آنجا برویم.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارورزی1دانشگاه فرهنگیان

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارزیابی عملکرد لرزه ای قاب های فولادی با مقاطع کاهش یافته تیر

اختصاصی از حامی فایل پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارزیابی عملکرد لرزه ای قاب های فولادی با مقاطع کاهش یافته تیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارزیابی عملکرد لرزه ای قاب های فولادی با مقاطع کاهش یافته تیر


پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارزیابی عملکرد لرزه ای قاب های فولادی با مقاطع کاهش یافته تیر

این محصول در قالب  پی دی اف و 173 صفحه می باشد.

 

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-سازه  طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 

چکیده

سیستم قاب خمشی فولادی یکی از سیستم های سازه ای متداولی است که برای ساختمان های میان مرتبه بکار می رود اما پس از زلزله نورثریچ مشاهده شد که اتصالات تیر به ستون بسیاری از ساختمان ها دچار گسیختگی ترد شدند. زلزله نورثریچ نقطه عطفی در طراحی قابهای خمشی فولادی و به خصوص اتصالات آنها به حساب می آید و پس از آن مهندسان و دانشمندان به ابتکارات و نوآوری های جدید در (Reduced Beam Section) پرداختند که از جمله آنها استفاده از مقاطع کاهش یافته تیر یکی از اتصالات خمشی پیشنهاد شده (RBS) نزدیکی اتصال به ستون می باشد. مقاطع کاهش یافته تیر می باشد و مهمترین مزیت این اتصال نسبت به اتصال های خمشی دیگر شکل پذیری FEMA در 350 آن می باشد که عامل اصلی در رفتار پلاستیک مناسب سیستم سازه ای می باشد. مطالعات انجام شده در ارتباط با مقاطع کاهش یافته تیر فقط بر روی مقاطع نورد شده انجام شده است و با توجه به اینکه در ایران در طراحی قابهای خمشی فولادی از مقاطع تیرورق استفاده می شود، ارزیابی در تیرورق ها برای استفاده مهندسان کشور ضروری به نظر می (RBS) عملکرد مقاطع کاهش یافته رسد. با توجه به اینکه کمانش موضعی تیرورق مستقیما با لاغری بال و جان ارتباط دارد، نسبت لاغری بال و جان می تواند بر روی عملکرد لرزه ای این مقاطع در تیرورق تاثیر بگذارد. با انجام تحلیل های غیرخطی اجزا RBS در این تحقیق تاثیر لاغری بال و جان بر روی رفتار اتصال محدود مورد مطالعه قرار گرفت. ابتدا جهت صحت سنجی مدل تحلیلی نتایج آزمایش یک نمونه با مدل تحلیلی مقایسه گردید و سپس 12 مقطع تیرورق با ضخامت های بال و جان متفاوت انتخاب شدند و با توجه به نتایج بدست آمده نسبت های لاغری بال و جان برای فشرده بودن مقطع و محل تعیین نسبت لاغری بال در قسمت کاهش یافته بدست آمد. همچنین تاثیر نسبت های لاغری بر روی شکل پذیری و مقاومت مقاطع کاهش یافته مورد بررسی قرار گرفت.


فهرست مطالب

چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول : مبانی طراحی لرزه ای 4
1 مقدمه 5 -1
2 رفتار لرزه ای سازه های فولادی 6 -1
3 سیستم قاب خمشی 6 -1
4 ضعف های عمومی قاب های خمشی 7 -1
1 بررسی نقاط ضعف لرزه ای تیرهای موجود 9 -4 -1
2 بررسی نقاط ضعف لرزه ای ستون های موجود 10 -4 -1
3 بررسی نقاط ضعف لرزه ای اتصالات موجود 11 -4 -1
4 بررسی نقش چشمه اتصال 13 -4 -1
5 بررسی نقش ورق پیوستگی 14 -4 -1
6 جوشکاری 14 -4 -1
5 اتصالات تأیید صلاحیت شده 15 -1
1 اتصالات با مقطع تیر کاهش یافته 15 -5 -1
2 اتصالات با ورق پوششی بال تیر 16 -5 -1
6 اصول طراحی اتصالات 16 -1
1-6 اصل تیر ضعیف ستون قوی 18 -1
2-6 مهاربندی جانبی و کمانش موضعی 19 -1
3-6 طراحی ستون ها 20 -1
4-6 ورق های پیوستگی 20 -1
5-6 چشمه اتصال 22 -1
فصل دوم : مشکلات در اثر زلزله نورثریچ 24
1 مقدمه 25 -2
2 اتصال مقاوم خمشی رایج قبل از زلزله 26 -2
3 علل وقوع شکست در اتصالات خمشی رایج قبل از زلزله نورثریچ 28 -2
4 خرابیهای رایج در اتصالات قبل از زلزله نورثریچ 29 -2
1 خرابی تیر 31 -4 -2
2 خرابی بال ستون 34 -4 -2
3 خرابیها ، نقوص و ناپیوستگی های جوش 36 -4 -2
4 خرابی وصله برشی 37 -4 -2
ز
5 خرابی منطقه گره 39 -4 -2
5 جزییات بندی اتصال گیردار 40 -2
6 فلسفه طرح لرزه ای اتصالات 44 -2
7 تاریخچه 52 -2
1 توسعه اتصال استخوانی 52 -7 -2
فصل سوم : جزییات طراحی تیر با مقطع کاهش یافته 56
1 بررسی و توضیحات در رابطه با روش مقاطع کاهش یافته 57 -3
2 مزایای اتصال دارای تیر با مقطع کاهش یافته 58 -3
نسبت به سایر اتصالات مقاوم خمشی 59 RBS 1 مزایای اتصال -2 -3
61 RBS 3 انواع اتصالات -3
1 استخوان شعاعی و برتری آن نسبت به سایر استخوانها 63 -3 -3
64 RBS 4 معایب اتصال -3
1 تمرکز تنش 64 -4 -3
2 کمانش جانبی – پیچشی 65 -4 -3
3 تأثیر کمانش جانبی پیچشی در توزیع تنش ها 66 -4 -3
4 اثر طول دهانه و عمق مقطع تیر 66 -4 -3
5 تأثیر کمانش جانبی بال فشاری در پیچش ستون 68 -4 -3
6 اثر دال بتنی و مهار های جانبی در پیچش ستون 69 -4 -3
5 آزمایش های گذشته 70 -3
72 RBS 6 طراحی -3
75 RBS برای طراحی اتصال FEMA 7 توصیه 350 -3
76 RBS 8 روش گام به گام طراحی مقطع -3
79 RBS 9 روش پیشنهادی انگلهارت برای طراحی اتصال -3
82 RBS 10 نکات اضافی مهم در طراحی مقاطع -3
فصل چهارم : کارهای آزمایشگاهی انجام شده 85
1 آزمایش اول 86 -4
1 تنظیمات تست و نمونه های آزمایشگاهی 86 -1 -4
2 نتایج تست 91 -1 -4
3 توزیع تسلیم و شکست نمونه 92 -1 -4
4 تأثیر دال کامپوزیت 93 -1 -4
5 نتیجه گیری 94 -1 -4
2 آزمایش دوم 95 -4
1 نمونه های تست 95 -2 -4
ح
2 تنظیمات تست 97 -2 -4
3 نتایج آزمایش 99 -2 -4
4 رفتار تیر 101 -2 -4
5 مودهای شکست 104 -2 -4
3 آزمایش سوم 106 -4
1 دو آزمایش پایه با اتصال استخوانی 106 -3 -4
4 آزمایش چهارم 110 -4
1 مقدمه 110 -4 -4
2 نتایج تست 117 -4 -4
3 نتیجه گیری 119 -4 -4
فصل پنجم : مطالعات تحلیلی 121
1 مقدمه 122 -5
2 مشخصات نمونه 123 -5
3 بارگذاری نمونه 124 -5
4 راستی آزمایی 125 -5
5 نتیجه نمونه ها 126 -5
6 توزیع تنش نمونه ها 139 -5
7 نتیجه گیری 144 -5
فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادات 151
نتیجه گیری 153
پیشنهادات 155
خذ 156 Ĥ منابع و م
فهرست منابع فارسی 156
فهرست منابع لاتین 157
چکیده انگلیسی 159
ط
فهرست جدول ها
عنوان شماره صفحه
1 انواع خرابیهای تیر 31 - جدول 2
2 انواع خرابی ستون 34 - جدول 2
3 انواع خرابیها، نقوص و ناپیوستگی های جوش 36 - جدول 2
4 انواع خرابی وصله برشی 38 - جدول 2
5 انواع خرابی منطقه گره 39 - جدول 2
76 ( FEMA 2000) RBS 1 برخی محدودیت های مربوط به اتصال - جدول 3
1 نمونه های تست شده 87 - جدول 4
2 اطلاعات کششی مقطع 89 - جدول 4
3 مراحل بارگذاری 90 - جدول 4
4 اطلاعات ظرفیت دریفت طبقه و مدهای شکست 91 - جدول 4
5 انرژی تلف شده نمونه های تست 94 - جدول 4
95 W30× برای تیر 132 RBS 6 جزییات مقطع - جدول 4
96 ASTM 7 نتایج تست کششی - جدول 4
8 مراحل بارگذاری 99 - جدول 4
9 ماکزیمم زاویه دریفت میان طبقه و چرخش پلاستیک 101 - جدول 4
10 نتایج تست کششی 118 - جدول 4
برای تست 124 RBS 1 جزییات مقطع - جدول 5
2 مراحل بارگذاری 125 - جدول 5
3 مشخصات مقاطع 129 - جدول 5
4 محدودیت های لاغری مقاطع 145 - جدول 5
ی
فهرست شکل ها
عنوان شماره صفحه
1 ورق های پیوستگی به همراه ورق های مضاعف کننده 21 - شکل 1
1- نمونه اتصال جوش شده قبل از زلزله نورثریچ 27 - شکل 2
27 2 جزییات اتصال قبل از زلزله نورثریچ سال 1994 - شکل 2
3 اجزای اتصال صلب قبل از زلزله نورثریچ 30 - شکل 2
4 انواع خرابی های تیر 33 - شکل 2
5 انواع خرابی های ستون 35 - شکل 2
6 انواع خرابی جوش 37 - شکل 2
7 انواع خرابی وصله برشی 38 - شکل 2
8 انواع خرابی منطقه گره 40 - شکل 2
9 اجزای اتصال گیردار 41 - شکل 2
43 (RBS) 10 انواع جزییات متعارف اتصال دارای تیر با مقطع کاهش یافته - شکل 2
11 قاب خمشی دارای رفتار ایده آل 45 - شکل 2
12 نمودار لنگر چرخش اجزا زیر سازه 47 - شکل 2
13 - قیاس بین اتصالات پیش از زلزله نورثریچ و پس از زلزله نورثریچ 48 - شکل 2
14 محل های تشکیل مفاصل پلاستیک 49 - شکل 2
15 توزیع کرنش پلاستیک در یک زیر سازه شکل پذیر 49 - شکل 2
16 محاسبه تلاش های ناشی از تشکیل مفاصل پلاستیک در مقاطع بحرانی 51 - شکل 2
17 کاهش ظرفیت ممان –مدل پلامیر ، مدل چن و یه 52 - شکل 2
18 کاهش ظرفیت ممان توسط چن و یه 53 - شکل 2
با برش مستقیم 55 RBS 19 نحوه تشکیل و گسترش مفصل پلاستیک در اتصال - شکل 2
20 مقایسه اتصال های مقاطع کاهش یافته تیر 55 - شکل 2
1 رفتار سه نوع اتصال گیردار 60 - شکل 3
2 کاهش عرض بال تیر 62 - شکل 3
3 سوراخ کردن بال تیر 62 - شکل 3
4 سوراخ کردن جان تیر 62 - شکل 3
5 کاهش عمق جان تیر 62 - شکل 3
6 تیر با مقطع کاهش یافته به صورت شعاعی 63 - شکل 3
66 RBS 7 اتصال - شکل 3
68 RBS 8 گرادیان بزرگ ممان خمشی در تیر - شکل 3
9 کمانش جانبی بال فشاری 69 - شکل 3
10 نموداری از اختیارات تیر با مقطع کاهش یافته 74 - شکل 3
ک
11 دیاگرام جسم آزاد برای محاسبه لنگرهای ستون 81 - شکل 3
87 Texas at Austin(UTA) 1 تنظیمات تست دانشگاه - شکل 4
2 جزییات اتصال مقطع کاهش یافته تیر در طی برنامه آزمایش 88 - شکل 4
3 جزییات دال کامپوزیت طبقه 89 - شکل 4
4 موقعیت قرارگیری ابزار اندازه گیری جابجایی 90 - شکل 4
5 موقعیت گیج های کرنش در تیر 91 - شکل 4
6 منحنی بار ستون در مقابل دریفت کلی طبقه برای همه نمونه ها 92 - شکل 4
97 RBS 7 جزییات اتصال و مقطع - شکل 4
8 تنظیمات و جزییات تست 98 - شکل 4
9 ممان در مرکز ستون در مقابل زاویه دریفت میان طبقه کلی 100 - شکل 4
10 ممان در مرکز ستون در مقابل چرخش پلاستیک 100 - شکل 4
102 SP و 4 SP 11 اطلاعات گیج های مربوط به نمونه های 2 - شکل 4
102 SP و 4 SP 12 اطلاعات گیج های مربوط به نمونه های 2 - شکل 4
13 ماکزیمم تغییرشکل برشی منطقه پانل 103 - شکل 4
14 جابجایی ایده آل جانبی پیچشی بال ستون 103 - شکل 4
104 SP و 2 SP 15 چرخش بال نمونه های 1 - شکل 4
104 SP و 4 SP 16 چرخش بال نمونه های 3 - شکل 4
105 SP نمونه 2 RBS 17 کمانش بال پایینی تیر در مقطع - شکل 4
105 SP نمونه 2 RBS 18 کمانش بال پایینی تیر در مقطع - شکل 4
107 DB 19 اتصال استخوانی – مدل 1 - شکل 4
108 DB 20 اتصال استخوانی – مدل 2 - شکل 4
21 نتایج اتصال های استخوانی 109 - شکل 4
22 جزییات اتصال جان پیچ شده 111 - شکل 4
23 رفتار ممان نرمالایز شده در مقابل دریفت طبقه 112 - شکل 4
24 شکست ترد بال تیر در حفره جوش شده در نمونه های با جان پیچ شده 113 - شکل 4
25 مقایسه کرنش نزدیک جوش شیاری 114 - شکل 4
115 SB 26 مقایسه کرنش برشی سیکلیک در نمونه - شکل 4
27 پاسخ های سیکلیک آزمایشگاهی و آنالیزی 115 - شکل 4
28 دو مدل ورق برشی 116 - شکل 4
29 پروفیل لرزه ای ممان برای طراحی اتصال 116 - شکل 4
30 جزییات طراحی نمونه ای از اتصال 117 - شکل 4
31 نمونه مدل اجزا محدود برای نیرو 118 - شکل 4
32 ابعاد حفره جوش اضافی 118 - شکل 4
ل
33 تنظیمات تست 119 - شکل 4
34 رفتار ممان نرمالایز شده در مقابل دریفت طبقه 120 - شکل 4
122 ANSYS 1 مدل ساخته شده با نرم افزار - شکل 5
123 RBS 2 جزییات مقطع - شکل 5
3 منحنی هیسترزیس ممان در مقابل چرخش نمونه آزمایشگاهی 126 - شکل 5
126 ANSYS 4 منحنی هیسترزیس ممان در مقابل چرخش مدل با نرم افزار - شکل 5
5 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع اولیه 128 - شکل 5
6 نمودار نرمالایز شده ممان در مقابل چرخش مقطع اولیه 128 - شکل 5
130 7 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 2 - شکل 5
130 8 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 3 - شکل 5
131 9 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 4 - شکل 5
131 10 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 5 - شکل 5
132 11 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 6 - شکل 5
132 12 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 7 - شکل 5
133 13 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 8 - شکل 5
133 14 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 9 - شکل 5
134 15 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 10 - شکل 5
134 16 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 11 - شکل 5
135 17 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع 12 - شکل 5
136 5/ 18 نمودار نرمالایز شده مقاطع با لاغری بال 32 - شکل 5
136 6/ 19 نمودار نرمالایز شده مقاطع با لاغری بال 65 - شکل 5
137 8/ 20 نمودار نرمالایز شده مقاطع با لاغری بال 86 - شکل 5
137 13/ 21 نمودار نرمالایز شده مقاطع با لاغری بال 3 - شکل 5
138 51/ 22 نمودار نرمالایز شده مقاطع با لاغری جان 3 - شکل 5
138 23 نمودار نرمالایز شده مقاطع با لاغری جان 77 - شکل 5
139 24 نمودار نرمالایز شده مقاطع با لاغری جان 154 - شکل 5
140 25 توزیع تنش ون مایزز مقطع 4 در مرحله 1 - شکل 5
140 26 کنتور تنش ون مایزز مقطع 4 در مرحله 11 - شکل 5
141 27 کنتور تنش و کرنش ون مایزز مقطع 4 در مرحله 15 - شکل 5
142 مقطع 4 Y و راستای Z 28 تغییرشکل در راستای - شکل 5
142 مقطع 9 در مرحله 15 Z 29 تغییرشکل در راستای - شکل 5
143 مقطع 11 Y 30 تغییرشکل در راستای - شکل 5
143 مقطع 11 Y و راستای Z 31 تغییرشکل در راستای - شکل 5
م
144 32 توزیع کرنش پلاستیک ون مایزز مقطع 11 - شکل 5
146 33 منحنی هیسترزیس ممان در مقابل چرخش کلی مقطع غیر فشرده 11 - شکل 5
146 34 منحنی هیسترزیس ممان در مقابل چرخش کلی مقطع غیر فشرده 3 - شکل 5
0 سانتیمتر 148 / 35 نمودار ممان در مقابل چرخش کلی مقطع با ضخامت جان 1 و بال 8 - شکل 5
148 0/ 36 منحنی هیسترزیس ممان در مقابل چرخش کلی مقطع با ضخامت جان 1و بال 85 - شکل 5
0 سانتیمتر 149 / مقطع با ضخامت جان 1و بال 85 Y و راستای Z 37 تغییرشکل در راستای - شکل 5
0 سانتیمتر 150 / 38 توزیع تنش و کرنش ون مایزز مقطع با ضخامت جان 1 و بال 85 - شکل 5


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارزیابی عملکرد لرزه ای قاب های فولادی با مقاطع کاهش یافته تیر