حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1

اختصاصی از حامی فایل دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 241 صفحه

مهندسی نرم افزار 1تعداد واحد: 3 واحدمنبع : مهندسی نرم افزار مولف: سامرویل بخش اول مرور کلی فصل1 مهندسی نرم افزار هاییراجع به مهندسی نرم افزار: FAQ نرم افزار چیست ؟
نرم افزار شامل برنامه های کامپیوتری همراه است با مستندات و داده های پیکربندی است که برای درست کارکردن برنامه ضروری است .
دو نوع محصول نرم افزاری : 1- محصولات کلی 2- محصولات سفارشی مهندسی نرم افزار چیست؟
یک نظام مهندسی است که با جنبه های نرم افزاری محصول ، از مراحل اولیه تعیین مشخصات سیستم تا نگهداری سیستم ، سروکار دارد . شامل مراحل زیر است : 1- نظام مهندسی . 2- تمام جنبه های محصول نرم افزاری .
تفاوت مهندسی نرم افزار و علم کامپیوتر چیست ؟
علم کامپیوتر با تئوری و اصول سروکار دارد .
مهندسی نرم افزار با فعالیت های توسعه و تحویل نرم افزار سروکاردارد . تفاوت مهندسی نرم افزار و مهندسی سیستم چیست ؟
مهندسی سیستم با تمام جنبه های توسعه سیستم های مبتنی بر کامپیوتر از جمله سخت افزار ، نرم افزار و مهندسی فرایند سروکار دارد .
مهندسی نرم افزار بخشی از این فرایند است .
فرایند نرم افزار چیست ؟
مجموعه ای از فعالیت ها است که هدف آن ها توسعه یا تکامل نرم افزار است.
شامل فعالیت های اساسی زیر است : 1- تعیین مشخصات نرم افزار 2- توسعه نرم افزار 3- اعتبار سنجی نرم افزار 4- تکامل نرم افزار مدل فرایند نرم افزار چیست ؟
نمایش ساده ای از فرایند نرم افزار است که از جنبه خاصی ارائه شده است .
نمونه هایی از انواع مدل فرایند نرم افزار : 1- مدل جریان کار . 2- مدل جریان داده یا فعالیت . 3- مدل نقش/ فعالیت .
مدل های مختلفی که برای توسعه نرم افزار وجود دارد : 1- رهیافت آبشاری . 2- توسعه تکاملی . 3- تبدیل رسمی . 4- مونتاژ سیستم با قطعات قابل استفاده مجدد .
هزینه های مهندسی نرم افزار کدامند ؟
تقریباً 60 درصد هزینه ها مربوط به توسعه ، و 40 درصد مربوط به تست است .
کیس چیست ؟
سیستم های نرم افزاری اند که از فعالیت های فرایند نرم افزار بطور خودکار پشتیبانی می کنند . توزیع هزینه فعالیت نرم افزار 0 25 50 75 100 مدل آبشاری 0 25 50 75 100 توسعه تکراری تعیین مشخصات جامعیت وتست طراحی توسعه توسعه تکراری تعیین مشخصات تست سیستم توزیع هزینه فعالیت نرم افزار 0 25 50 75 100 مهندسی نرم افزار مبتنی بر قطعه 0 100 200 300 400 هزینه های توسعه و تکامل دراز مدت تعیین مشخصات جامعیت وتست توسعه توسعه سیستم تکامل سیستم روش های مهندسی نرم افزار کدامند ؟
رهیافت های ساخت یافته توسعه نرم افزار که حاوی مدل های سیستم ، نشانه گذاری ها ، قواعد ، توصیه طراحی و راهنمای فرایند است .
این روش ها باید تعدادی قطعات را در اختیار داشته باشند : 1- توصیف های مدل سیستم 2- قوانین 3- پیشنهادات 4- راهنمای فرایند صفات نرم افزار خوب کدامند ؟
1- قابلیت نگهداری 2- قابلیت ات

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1

سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

اختصاصی از حامی فایل سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 62

 

تاریخچه:

شرکت کارتن مشهد(سهامی عام) در تاریخ 7/3/1363 تحت شمارة 3333 در ادارة ثبت شهرستان مشهد به ثبت رسید و در مرداد ماه سال 1368 بهره‌برداری آزمایشی و از ابتدای سال 1369 بهره‌برداری عملی از آن با ظرفیت 20.000 تن ورق و کارتن در دوشیفت کاری انجام پذیرفته است. کارخانة کارتن مشهد دارای زمینی به مساحت 67.200 مترمربع و زیربنای حدود 20.447 مترمربع می‌باشد و اکنون با ظرفیت تولیدی 55.000 تن در سال دارای دوخط تولید ورق کارتن(کروگیت) با عرض 2 متر و 40/2 متر و دو خط تمام اتوماتیک تولید و چاپ کارتن با عرض‌های 44/2 و 60/1 متر می باشد.

در ابتدای تمدن بشری، نیاز به بسته بندی غذا نبوده است، چون انسانهای اولیه برای به دست اوردن غذا از محلی به محل دیگر می رفتند. اما هنگامی که انسانها در پناهگاههای دائمی سکنی گزیدند ناچار شدند غذا را از محل های مختلف جمع آوری کنند و به محل سکونت خود انتقال دهند. این نیاز باعث شد که اولین بسته بندی ها نظیر کدوهای خشک شده، صدف ها، پوست حیوانات و دیگر مواد طبیعی مورد استفاده قرارگیرد تا زمانی که انسان توانست ظرف های سفالینی بسازد که به آب و آتش مقاوم بودند. ایرانیان، مصریان، فینقی ها و رومیان همواره از ظروف سفالی رنگی و تزیین شده برای تجارت و حمل و نقل محصولات خود استفاده می کردند. سابقا صادرات درایران در صندوق های چوبی و یا گونی کنفی و به خصوص خرمای مرغوب ایران در بسته های حصیری یا پیت های حلبی صادر می شد که مورد استقبلا کشورهای پیشرفته نبود. هم اکنون در موزه شرکت شیشه سازی کورنیک، ظرف شیشه ای فالب گیری شده ای موجود استکه با عنوان یکی از اولین ظرف ها و بسته بندی های فالب گیری شده ساخته می شود. این اثر که با نام ایرانیان ثبت شده نشان می دهد که آنان از اولین بنیانگذاران تکنولوژی بسته بندی در آن دوران بوده اند اما هم اکنون در حالی که دیگر کشورها، کالاهای مصرفی شان را در ظظروف و بسته بندی های فوق العاده شکیل و مشتری پسند روانه بازارهای جهانی می کنند، صنعت بسته بندی ایران در حد روش سنتی انتقال به بازار بلقی مانده است و از طرفی دیگر با شروع انقلاب صنعتی و تحول در نظام تولید و تبادل ایجاد شده، علوم جدید جهان بسته بندی را به خدمت اقتصاد درآورد. صنعت کارتن سازی کشور با مشکلات بی شماری از قبیل تهیه مواد اولیه مناسب، فقدان فناوری روز دنیا در جهت ارائه محصولات با کیفیت و ارزان و تنوع تولید جهت انجام هرگونه سفارشی،عدم استانداردهای کیفی مناسب در بسته بندی و... روبه روست . هرچه پیش رویم شرایط بازار رقابتی تنگاتنگ و نقش بسته بندی کالا نسبت به گذشته انکار ناپذیرتر می شود و در این شرایط عرصه برای کسانی مهیاست که بتوانند خود را با شرایط سرمایه گذاری، کاهش هزینه ها، استفاده از مواد اولیه مناسب، رعایت الگوهای مصرف، تنوع تولید با ماشین آلات جدید و... هماهنگ کنند.

تاریخچه صنعت کارتن سازی

در 1865 دو مرد انگلیسی امتیاز استفاده از اولین ماشین کروگیت را به دست آوردند. در ماشین آنها کاغذ از قسمت تغذیه وارد و پس از عبور از میان دوغلتک که با یک دسته توسط اپراتور چرخانده می شده است، به کروگیت (فلوت) تبدیل می شود. این کاغذ فلوت یک لایه داخلی خوبی برای کلاه در آن زمان بوده است. 1871 اولین استفاده از کاغذ کروگیت در بسته بندی از کاغذ کروگیت توسط یک مرد آمریکایی به نام آلبرت ال جونز که امتاز بسته بندی ظروف ظریف و شکننده مانند بطری به وسیله کاغذهای کروگیت را به دست آورد، در تاریخ به ثبت رسید. 1874 برای بار دوم آلبرت ال جونز در آمریکا، حق امتاز اضافه کردن یک لایه لاینر به یک طرف کروگیت را برای استحکام بخشیدن به کاغذ کروگیت به دست اورد. (همان سیتگل فیس) 1881 اغلب تولیدکنندگان مطرح آمریکایی به دنبال فکر و ایده جدید در راه پیشگام شدن برای به دست آوردن حق امتیاز انحصاری بسته بندی جدید بودند و در این زمینه آنها فکر خود را متمرکز به تلاش در جهت توسعه ماشین های جدید کردند. در همین راستا شرکت تامسون و نوریس اولین ماشین تولید سینگل فیس (کروگیت با یک لاینر) به ثبت رساندند.

تاریخچه شرکت کارتن مشهد

شرکت کارتن مشهد در تاریخ 7/3/1363 تاسیس شد و تحت شماره 3333 اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید و باموضوعیت ساخت مقوا و تولید کارتن، تهیه و تولید، توزیع و فروش و صادرات انواع مقوا و جعبه های مقوایی، خریئ و واردات ماشین آلات و مواد اولیه هرگونه عملیات در ارتباط با این صنعت از نظر قانون تجارت صنعتی نداشته باشد تامین و از سال 1365 عملیات پروژه شروع و از ابتدای سال 1369 تولید انبوه و بهره برداری صنعتی از این واحد تولیدی که بزرگترین واحد کارتن سازی در استان خراسان می باشد، آغاز شد. این شرکت از سال 1372 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده و هم اکنون خرید و فروش اوراق سهام شرکت کارتن مشهد در بورس جریان دارد.


دانلود با لینک مستقیم


سیستم فروش کارخانه کارتن مشهد

شاخص میانه 5ص

اختصاصی از حامی فایل شاخص میانه 5ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 5

 

شاخص میانه (Median) :

میانه را بانماد ME نمایش داده و نشان دهنده مرز 50 درصد اطلاعات خواهد بود . میانه مشاهدات جامعه را به دو دسته تقریباً مساوی تقسیم می نماید . نصب متغیر ها مساوی یا کوچکتر از میانه بوده در حالی که نصف دیگر مساوی و یا بزرگتر از میانه می باشد .

میانه را می توان برای داده های جدا و پیوسته به صورت زیر بدست می آید .

الف) تعیین میانه در دادههای جدا یا گسسته :

ب) تعیین میانه در داده های پیوسته

الف ) تعیین میانه در داده های جدا یا گسسته : در این حالت ابتدا مقادیر را به صورت عمودی نزولی مرتب کرده سپس بر حسب تعداد کل داده ها مقدار میانی را به عنوان میانه داده ها بدست می آوریم به طوری که اگر n یا کل داده فرد باشد دقیقاً مقدار عدد وسطی به عنوان میانه خواهد بود اما اگر n زوج باشد متوسط دو عدد وسطی به عنوان میانه داده ها می باشد .

مثال : میانه را در دو سری از اعداد

19 ، 12 ، 18 ، 22 ، 10 ، 3 ، 9 ، 5 ، 2 ،

22 ، 19 ، 18 ، 12 ، 10 ، 9 ، 5 ، 3 ، 2

Me = 10

5 ، 12 ، 1 ، 9 ، 7 ، 2 ،

12 ، 9 ، 7 ، 5 ، 2 ، 1 ،

Me =

در صورتی از معدل گیری یا میانگین گیری استفاده می کنیم که داده ها دارای توزیع نرمال باشد . و یا در داده ها داده ای وجود نداشته باشد که نسبت به بقیه داده ها خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد مانند تعیین میانگین نمرات که از صفر تا 20 است . ولی اگر در بین داده های ما اعداد یا اعداد کمی وجد داشته باشد که خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشند . از میانه استفادهمی کنیم .

654، 10، 9 ، 5 ، 3 ، 2 ، 1

Me = 5

ب) تعیین میانه در داده های پیوسته :

ابتدا دسته میانه دار را تحت شرایط زیر انتخاب می کنیم . دسته میانه دار عبارت است از اولین دستهای که فراوانی تجمعی آن بزرگتر یا مساوی با n/2 باشد سپس با مشخص شدن دسته میانه دار که آن را با P فرض می کنیم میانه داده ها را از رابطه زیر بدست می آوریم .

 

در این فرمول LP کران پایین دسته میانه دار است Fp فراوانی مطلق دسته میانه دار است y(p-1) فراوانی تجمعی دسته ما قبل دسته میانه دار است و W فاصله دسته ها است که از روی کران بالا و پایین بهتر مشخص می شود و فرمول آن به صورت زیر است :

کران پایین – کران بالا = W

مثال :

وزن 50 دانش آموز یک کلاس در جدول زیرداده شده است از حداقل 20 شروع شده و حداکثر 34 میانه وزن این دانش آموزان را بدست آورید :

yi - FP

Li - ui

Fi

Ai - Bi

11

26

32

40

50

5/22 – 5/19

5/25 – 5/22

5/28 – 5/25

5/31 – 5/28

5/34 – 5/31

11

15

6

8

10

22-20

25 – 23 = P

28- 26

31- 29

34 – 32

50= n

کران پایین – کران بالا = W

3 = 5/ 19 – 5/22 = W

25 =

 

 

 

29/25 = 79/2 + 5/22 =ME

N= تعداد کل دسته ها

P= اولین دسته ای که فراوانی تجمعی آن مساوی یا بزرگتر از N/2 باشد .

Li = کران پایین

Ui = کران بالا

Yi یا FP = فراوانی تجمعی


دانلود با لینک مستقیم


شاخص میانه 5ص

شرکتهای تضامنی

اختصاصی از حامی فایل شرکتهای تضامنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 21

 

تعریف شرکت تضامنی :

شرکتی است که در تحت اسم مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی اگر دارایی شرکت برای تأدیه تمام قروض کافی نباشد هر یک از شرکاء مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است هر قراری که بین شرکاء برخلاف این ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث کان لم یکن خواهد بود.

ویژگیهای شرکت تضامنی :

الف ـ شرکت تضامنی تحت اسم مخصوص تشکیل می‌شود :

از آنجا که اعتبار و شخصیت شرکاء در این گونه شرکتها اهمیت فراوانی دارد بنابراین ضروری است که نام شرکت از ویژگی خاصی برخوردار باشد .

1ـ به موجب قانون تجارت (ماده 117) در اسم شرکت تضامنی باید عبارت شریک تضامنی و لااقل اسم یک نفر از شرکاء ذکر شود در صورتی که اسم شرکت مشتمل بر اسامی شرکاء نباشد باید بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده است عباراتی از قبیل (هر شرکاء) یا (و برادران) قید شود مانند (شرکت تضامنی حسینی و برادران) بنابراین چنانچه شریک مذکور زمانی از شرکت خارج و یا فوت گردد نام وی از شرکت حذف و یا به نام سایر شرکاء تغییر می‌یابد.

ب) بکارگیری واژه تضامینی :

بکارگیری واژه تضامنی در نام شرکت به این دلیل است که در شرکتهای تضامنی هر یک از شرکاء به تنهایی ضامن کلیه تعهدات شرکت می‌باشد و در واقع شرکاء در برابر بستانکاران مسئولیت تضامنی دارند یعنی چنانچه شرکت نتواند به موقع از عهده تعهدات خود برآید مدعیان شرکت با مراجعه به هر یک از شرکاء می‌تواند ادعای طلب نماید و شرکاء ملزم می‌باشند حتی از محل اموال شخصی خود طلب آنان را پرداخت نمایند.

ج ـ مسئولیت شرکت تضامنی:

به این معنی که در برابر تعهدات شرکت همه شرکاء متضامناً مسئولند و بستانکاران می‌توانند منفرداً و مجتماعاً یعنی به فرد فرد یا همة آنها مراجعه و مطالبه کنند و در واقع سرمایه و دارایی شرکت به تنهایی وثیقه طلب بستانکاران نیست بلکه همه دارایی شرکاء تضمین مطالبات شرکت است و اگر دارایی شرکت تکافو نکرد از دارایی شرکاء وصول شود.

د ـ شرکت تضامنی بین 2 یا چند نفر شریک تشکیل می‌شود:

اصولاً برای تشکیل هر شرکت تجاری همان طوری که از مفهوم واژه شرکت برمی‌آید حداقل دو نفر شریک لازم است اما مازاد بر آن از نظر قانون محدودیتی ندارد.

هـ ـ شرکت تضامنی برای انجام امور تجاری تشکیل می‌گردد :

بر طبق قانون تجارت (ماده 1) تاجر کسی است که شغل معمولی خود را محاصات تجاری قرار دهد.

بنابراین هر دو شخصیت حقیقی و حقوقی می‌توانند تاجر باشند.

بر طبق ماده (2) همان قانون معاملات تجاری از قرار ذیل است:

1ـ خرید یا تحصیل هر نوع مال منقول به قصد فروش یا اجاره اعم از آن که تصرفاتی در آن شده یا نشده باشد.

2ـ تصدی به حمل و نقل از راه خشکی یا آب و هوا به هر نحوی که باشد.

3ـ هر قسم عملیات دلالی یا حق العملکاری و یا عاملی و یا تصدی به هر نوع تاسیسات

4ـ تاسیس و به کار انداختن هر قسم کارخانه مشروط بر آن که برای رفع حوائج شخصی نباشد.

5ـ تصدی به هر قسم نمایشگاههای عمومی

6ـ تصدی به هر قسم نمایشگاههای عمومی

7ـ هر قسم عملیات صرافی و بانکی

8ـ معاصات برواتی اعم از این که بین تاجر یا غیر تاجر باشد

9ـ عملیات بیمه بحری و غیر بحری

10ـ کشتی‌سازی و خرید و فروش کشتی و کشتیرانی و یا خارجی

مشخصات اصلی شرکتهای تضامنی :

الف) سهولت در تشکیل

در مقایسه با یک شرکت سهامی خصوصا از نوع عام که تشکیل آن مراحل متعدد قانونی را ایجاب می‌نماید یک شرکت تضامنی را به دلیل تعداد محدود شرکاء و شناسایی قبلی آنها از یکدیگر با تنظیم یک قرارداد کتبی مابین شرکاء می‌توان ایجاد نمود. که از پاره‌ای از کشورها از جمله آمریکا حتی توافقنامه و یا قرارداد شفاهی نیز برای تشکیل شرکت تضامنی کافی می‌باشد .

ب ـ حیات محدود:

یک شرکت تضامنی امکان دارد با کناره‌گیری، فوت، ورشکستگی و یا عدم صلاحیت یک شرکت منحل گردد و حتی ورود شریک جدید به شرکت تضامنی به طور قانونی به منزله خاتمه فعالیت‌های شرکت تضامنی قبلی تلقی می‌گردد که شرکاء یک شرکت جدید را تأسیس می‌نمایند.

ج ـ محدودیت فعالیت شرکاء :

هیچ یک از شرکاء نمی‌توانند بدون موافقت و رضایت سایر شرکاء به حساب شخصی خود یا شخص ثالث دیگری تجارتی از نوع فعالیت تجاری شرکت تضامنی انجام دهد و دیگر آن که هیچ یک از شرکاء نمی‌توانند بدون رضایت سایر شرکاء بعنوان شریک ضامن یا با مسئولیت محدود در شرکت دیگری که فعالیت تجاری مشابه با شرکت تضامنی داخل شود.

د ـ بدهی نامحدود:

واژه شرکت تضامنی اشاره بر شرکتهایی دارد که در آنها تمامی شرکاء متعهد بدهیهای شرکت می‌باشند بنابراین کلیه شرکاء حق دارند به نفع شرکت عمل نمایند و بستانکارانی که جهت وصول طلب خود از شرکت دچار مشکل گردند می‌توانند به شرکایی مراجعه نمایند که دارای منابع مالی شخصی کافی باشند پس اموال خصوصی آنها نیز مورد ادعای بستانکاران شرکت قرار می‌گیرد.

هـ ـ مشارکت در حقوق مالکیت و منافع سرمایه‌گذاری

شرکت تضامنی :

هنگامی که شرکاء یک شرکت تضامنی در دارائیهایی می‌نمایند دیگر هیچ ادعایی بر دارائیهای مخصوص که سرمایه‌گذاری نموده‌اند نمی‌توانند داشته باشند اما حقوق مالکیتی بر کلیة دارائیهای شرکت تحصیل می‌نمایند. هر یک از شرکاء یک شرکت تضامنی همچنین حقوق مالکیتی بر منافع حاصله شرکت دارند و در واقع تهیه سود و زیان یکی از معیارهای


دانلود با لینک مستقیم


شرکتهای تضامنی

دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت 74 اسلاید

اختصاصی از حامی فایل دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت 74 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 72 صفحه

Information Technology Concept & Management مفاهیم و مدیریت فناوری اطلاعات سیستمهای اطلاعاتی مفاهیم و تعاریف طبقه بندی و تکامل سیستمهای اطلاعاتی پردازشهای تراکنشی در مقابل سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای چگونه IT فعالیتهای سازمانی را حمایت می کند. چگونه IT زنجیره های موجودی CRM (Customer Relationship Management) و PRM (Partner Relationship Management)را حمایت می کند. معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی سیستمهای Web-Based محیط های محاسباتی جدید فهرست مطالب توصیف سیستم های اطلاعاتی مختلف تکامل تدریجی و طبقه بندی آنها .
توضیح تمایز سیستمهای تراکنشی و سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای تشخیص سیستمهای حمایت کننده داخلی ارتباط آنها با کارهای مدیریتی.
حمایت IT در تهیه زنجیره موجودی که شامل CRM می شود.
توضیح ساختار و پیکربندی اطلاعات مقایسه ساختار Client – Server , MainFrame ها و توضیح تفاوت آنها.
توضیح انواع اصلی سیستمهای Web-Based و طرز کارشان توضیح محیطهای محاسباتی جدید .
چگونگی مدیریت منابع اطلاعاتی و نقش ISD و End-User ها.
اهداف بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند. FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل بایگانی یکی از بزرگترین شبکه های RealTime و Client-Server OnLine در جهان می باشد امروزه محبوبیت اصلی FedEx در حمل و نقل و راه حل های الکترونیکی است.
بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEX مدل تجارت جدید e-commerce-based FedEx تعداد مشتریان را به روشهای زیر زیاد می کند : ارتباطات و همکاری بین زنجیره های خرید و فروش را بهتر می کند. با کاهش هزینه و افزایش چرخه سفارش ، کارایی را بهبود می بخشد. FedEx برای رسیدن به دو هدف زیر تلاش می کند %100 سرویس دهی مشتریان % 0 اتلاف وقت سیستم های اطلاعاتی ، مفاهیم و تعاریف سیستم های اطلاعاتی به جمع آوری ، پردازش ، ذخیره ، تحلیل و انتشار اطلاعات برای رسیدن به اهداف خاصی تحت عنوان Application می پردازند.
Hardware Software Data People Hardware Software People Data Application سیستم های اطلاعاتی – اهداف اولیه داده را جمع آوری می کند ، آن را به اطلاعات پردازش می کند سپس برای رسیدن به اهداف خاص اطلاعات را به دانش تبدیل می کند.
سیستم های اطلاعاتی-طبقه بندی بوسیله ساختارهای سازمانی سیستم های اطلاعاتی می توانند مانند پلی دپارتمانها ، واحدهای تجاری و شرکتها را به هم وصل کنند.
سیستم های اطلاعاتی اغلب از طریق وسایل الکترونیکی شبکه ها متصل میشوند.
Departmental IS Enterprise-Wide IS Inter-Organizational IS یک سیستم اطلاعاتی هر بخشی را دریک شرکت پشتیبانی می کند.
Point-of-Sale (POS) Accounting Finance Marketing Human resources سیستم های اطلاعاتی – طبقه بندی بوسیله (Function) سیستم های اطلاعاتی – طبقه بندی بوسیله (Function) یک سیستم اطلاعاتی هر بخشی را دریک ش

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت 74 اسلاید