حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حسابدرای آموزش و پرورش ایذه 01

اختصاصی از حامی فایل حسابدرای آموزش و پرورش ایذه 01 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 38

 

مقدمه :

حسابداری یک سیستم اطلاعاتی جهت پردازش رویدادهای مالی و بعنوان مبنائی برای تصمیم گیری و بیان وضعیت مالی یک شخصیت تجاری می باشد این سیستم اطلاعاتی هنگامی می تواند شرایط لازم را برای اعمال مدیریت کارا و مؤثر ایجاد نماید که افراد کارشناس با اطلاعات تئوریک و تجربه لازم متصدی پردازش اطلاعات مالی باشند و اولین شرط اساسی برای خبره شدن در حرفه حسابداری ، داشتن اطلاعات تئوریک قوی از اصول و استاندارد های پذیرفته شده حسابداری می باشد . هر چه اطلاعات تئوریک یک فرد بالاتر باشد و بهتر بتواند این اطلاعات را از علم به عمل تبدیل کند در بین سایر کارشناسان کار او لایق تر شناخته می شود پس فراگیری دانستن حسابداری مقدمه ای برای حرفه ای شدن در این رشته خواهد بود و هر چه از اصول و استاندارد های پذیرفته شده حسابداری آگاهی بیشتری وجود داشته باشد علاوه بر اینکه نتایج کار انجام شده قابل اتکاء ترخواهد بود باعث می گردد تا حسابدار در کار خود موفق تر بوده و جذابیت کار را بیشتر احساس نماید. از زحمات و تلاش بی شائبه مدیر گروه حسابداری ؛ جناب آقای هاشم نژاد در امر تدریس و ارشاد و سایر اساتید که من در امر تحصیل یاری نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

فصل اول

آشنایی با محل کار آموزی

معرفی شهرستان ایذه

ایذه که معرب آن ایذج است نام ولایت و نیز نام شهر حاکم نشین این نواحی بوده است. این سرزمین در روزگار باستان یکی از نواحی آباد و از مراکز تمدن قدیم بوده و بر اساس آثار موجودی در دوره عظمت عیلام اهمیتی بسزا داشته است. در روزگار سلوکی ها یونانیان در این خاک آبادیهایی ساخته بودند. شهر ایذه قدیم در دوره ساسانیان نیز برپا بود. این شهر در قرنهای نخستین اسلام نیز آباد بوده و در قرون وسطی (12 و 13 میلادی) مرکز اتابکان لر گردید و بدان مال میر (مال میر) اطلاق می شده است.

در برخی از صخره کوههای این شهر و در چهار جهت حجاریهای به چشم می خورد:

کولفرح در شمال شرق ایذه 2- اشکفت در شهر ایذه 3- شهسوار در شمال شرق ایذه 4- خونگ (هونگ) نوروزی در شمال غرب ایذه .

این حجاریها علاوه بر این نقوش مربوطه به پادشاه هانی حاکم محلی ایذه بوده که در زمانی ایلام بنام آیاپیر یا آیاتم معروف بوده است. صخره های نقش بر جسته ی ایذه شامل نقوشی همچون قربانی کردن حیوانات، محل مجسمه ها، نیایش، نوازندگی و نیایش خانواده های شاهی با وزیر می باشد.

شهرستان ایذه در شمال شرقی استان خوزشتان قرار گرفته است. این شهرستان از شمال غرب به مسجد سلیمان از شمال شرق به استان چهار محال بختیاری و از جنوب به باغملک محدود میشود. مساحت ایذه 6189 کیلومتر مربع است. فاصله ایذه تا مرکز استان 195 کیلومتر می باشد. این شهرستان دارای دو بخش دهدز و مرکزی و 10 دهستان است. جمعیت کل شهرستان حدود 230 هزار نفر است که حدود 120 هزار نفر در شهر و بقیه در روتاها زندگی می کنند. سد نیروگاه کارون 3 که یکی از مهمترین سدهای ایران است در 28 کیلومتری شمال شرقی ایذه قرار دارد کهنیروگاه برق آن در اواخر سال 83 به بهره برداری رسیده است.

آموزش و پرورش در شهرستان ایذه

از آغاز فعالیت آموزش و پرورش به شکل جدید در سال 1312 در منطقه ایذه، حوزه فرهنگ این منطقه زیر پوشش فرهنگ شهرکرد و تابع اداره کل فرهنگ استان دهم (اصفهان) بود. در سال 1316 ایذه و مناطق اطراف آن از استان اصفهان مجزا و به استان خوزستان ملحق شد. در سال 1332 ایذه دوباره به شهرکد پیوست و در همین سال نمایندگی فرهنگ در ایذه تاسیس شد. نمایندگی فرهنگ ایذه پس از تاسیس تا سال 1337 تابع اداره کل فرهنگ اصفهان و اداره فرهنگ شهرکرد بود.

در سال 1337 نمایندگی فرهنگ ارتقاء داده شد و شکر الله سالم زاده بهعنوان اولین زئیس اداره فرهنگ ایذه انتخاب گردید. در سال 1341 اداره فرهنگ ایذه به استان خوزستان ملحق شد. از زمان تاسیس اداره فرهنگ در سال 1337 تا کنون 26 نفر مسئولیت آموزش و پرورش ایذه را بر عهده داشتهاند و هم اکنون آقای حشمت اللهاحمدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایذه را بر عهده دارد.


دانلود با لینک مستقیم


حسابدرای آموزش و پرورش ایذه 01
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد