حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مانیتور رشته کامپیوتر

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد مانیتور رشته کامپیوتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 37

 

موضوع تحقیق:

Monitor

 

فهرست مطالب

عنوان:

مقدمه

انواع مانیتورها

مقدمه:

مانیتور، مهمترین وسیله خروجی است که از طریق آن، کامپیوتر با شما صحبت میکند. این مکالمه، همواره یک طرفه است و مانیتور، دستگاهی ناشنوا است که نمیتواند.

مانیتور (Monitor)

وسیله ای شبیه تلوِیزیون در اندازه های مختلف ولی با حساسیت خاصی جهت نمایش داده ها و تصویر ( بر مقیاس پیکسل یا dpi). این وسیله در قسمت عقب داری دو سیم رابط میباشد که یکی از آنها(متصل و ثابت مخصوص انتقال داده ها است) به پرتی (درگاه ورودی)  که در پشت Case(جعبه کامپیوتر) تعبیه شده است متصل میشود و دیگری که سیم برق می باشد به قسمتی  که در   پشت Case مخصوص آن و در کنار سیم برق خود دستگاه است وصل شود. در قسمت جلو و زیر صفحه نمایش کلید روشن و خاموش قرار دارد (سعی کنید که همیشه به حالت روشن باشد و مانیتور نیز همزمان با روشن شدن کامپیوتر روشن شود) و در سمت چپ یا پایینی مانیتور دکمه های تنظیم کیفیت نمایش، بزرگی، کوچکی و رنگ صفحه نمایش تصویر قرار دارد.

انواع مانیتورها

اساس کار مانیتورهای LCD :

اساساً سه تکنولوژی کریستال مایع در مانیتورهای LCD استفاده شده است که عبارتند از TN+film , IPS ,MVA مهم نیست که از کدام تکنولوژی استفاده شود همه آنها از یک اساس پیروی می کنند.

یک یا چند لامپ نئون روشنایی صفحه را تأمین می کنند برای مدلهای ارزانتر یک لامپ نئون استفاده شده است اما در مدلهای گرانتر ممکن است تا چهار لامپ یا حتی بیشتر پیدا کنید.

تعداد لامپهای نئون تأثیری در کیفیت تصویر ندارند. در عوض لامپ لامپ دوم به عنوان یک پشتیبان عمل می کند اگر برای لامپ اول مشکلی پیش بیاید. در واقع عمر مفید مانیتور افزایش می یابد از آنجا که یک لامپ نئون معمولاً 50000 ساعت کار میکند در حالیکه وسایل  الکترونیکی 100000 تا 150000 ساعت کار می کنند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مانیتور رشته کامپیوتر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد