حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره تأسیسات فاضلاب

اختصاصی از حامی فایل مقاله درباره تأسیسات فاضلاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره تأسیسات فاضلاب


مقاله درباره تأسیسات فاضلاب

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:32

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                              صفحه

تقدیر و تشکر

لوله ها و اتصالات                                                                                               1

سیستم های تخلیه فاضلاب                                                                                               2

چاهها و سپتینک تانکها                                                                                       3

تعیین محل مسدود لوله فاضلاب                                                                            9

باز کردن فاضلاب نقاط مصرف                                                                           10

استفاده از شیلنگ                                                                                                           12

لوله باز کن برقی                                                                                                            13

پیاده و سوار کردن توالت های دیواری                                                                  14

رفع آبهای سطحی                                                                                              16

انواع ناودانهای رایج در ایران                                                                                17

محاسبه ناودانها و کفشورها                                                                                  20

تهویه وسایل بهداشتی و فاضلاب ساختمان                                                             23

آموزش گرما                                                                                                      26

سپتینک تانکها                                                                                                   38


سپتیک تانکها:

سپتیک تانکها مخازن بدون نشتی هستند که فاضلاب را در خود نگهداری کرده و موجب تجزیه آنها بوسیله باکتریها می شوند.

سپتیک تانکها بر خلاف چاهها بر روی فاضلاب عمل کرده و وسایل بهداشتی تری برای دفع فاضلاب محسوب می شوند. ساختمان و نصب سپتیک تانکها را بایستی با توجه به مقررات شهری انجام داد.

فاضلاب از طریق مجرای خروجی از منزل به سپتیک تانک داخل می شود در تانک مواد سنگین تر به ته آن نشست کرده و در آنجا تحت عمل باکتریها بحالت مایع در می آیند. مایعات از سپتیک تانکها خارج شده و از طریق مقسم ها به ناطقه تخلیه یا گودال جذب وارد می شوند در این جا فاضلاب جذب زمین می شوند.

طرز ساختن سپتیک تانکها:

سپتیک تانکها طوری ساخته می شوند که دارای یک ورودی و یک خروجی هستند محل نصب خروجی همیشه پائین تر از ورودی است تا از برگشتن فاضلاب بداخل جلوگیری بعمل آید . برای نظافت تناوبی تانک دریجه بر روی آن تعبیه شده است.

بعضی از عواملی را که بایستی در نصب یک سپتیک تانک و ساختن منطقه تخلیه در نظر داشت عبارتند از:

1-مقدار فاضلاب که بایستنی دفع شود.

2-خصوصیات زمین محل از نظر جذب آب .

3-شیب زمین برای ساختن و نصب سپتیک تانکها توصیه می شود به افراد یا موسساتی مراجعه کنیم که در این امر تخصص داشته و به مقررات شهری مربوط به این مورد آشنایی داشته باشند.

لوله ها و اتصالات :

برای سیستم های آبرسانی و فاضلاب منازل لوله های گوناگون و در کیفیت ها مختلفی وجود دارند و هر یک از این انواع مزایا و نواقص خاص خود را داراست.

برای انتخاب بهترین لوله ،آشنایی با انواع مختلف آن و هم چنین اتصالات و رابط های مختلف ضروری می باشد در لوله کشی منازل از چندین نوع لوله استفاده می شوند که در این نوع عبارتند از:لوله چدنی –لوله برنجی و فولادی-لوله مسی-لوله پلاستیکی.

لوله چدنی:

از لوله چدنی معمولا در سیستم فاضلاب منزل در محل مجرای اصلی و لوله هوا گیر اصلی استفاده می شود این نوع لوله گاهی در خطوط افقی فاضلاب نیز بکار برده می شوند.

لوله چدنی از آنجا که دوام فوق العاده زیادی را داراست برای لوله کشی در زیر زمین بسیار مناسب است اما بهرحال خیلی سنگین بوده و نصب آن نیز وقت گیر است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره تأسیسات فاضلاب

مفاهیم اولیه ADO NET

اختصاصی از حامی فایل مفاهیم اولیه ADO NET دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 94

 

مفاهیم اولیه ADO.NET

برای استفاده مفیدتر از این مقاله، توصیه می گردد، مقاله  معماری برنامه های مبتنی بر داده    را در ابتدا مطالعه نمائید . ADO.NET ،  نسل جدیدی از ADO  شرکت ماکروسافت است . نسخه ADO ،  با استفاده از مجموعه ای  اشیاء ActiveX Data Object طراحی و پیاده سازی شده بود. ADO.NET  گرچه در سطح ارائه پتانسیل های لازم در برخی موارد دارای شباهت هائی با ADO است ولی از نظر مدل برنامه نویسی دارای ساختاری کاملا" متفاوت( نسبت به ADO ) است.

تعریف ADO.NET

ADO.NET، مجموعه ای از کلاس ها بمنظور کار با داده ها است.

 بموازات رشد اینترنت ، طراحی و پیاده سازی برنامه های مبتنی بر وب به امری متداول و نیازی همگانی مطرح شده است . در این راستا برنامه های متعددی ، از XML بمنظور ارسال اطلاعات خود در شبکه استفاده کرده و هر روز به تعداد این برنامه ها نیز اضافه می گردد. ADO.NET ، یک مدل برنامه نویسی  مناسب بمنظور یکپارچگی بین ویژگی های XML و ADO.NET  در فریمورک دات نت را ارائه می نماید.

مزایای ADO.NET  تکنولوژی فوق نسبت به ADO دارای مزایای زیر است :

Interoperability . تکنولوژی ADO.NET از XML بعنوان فرمت ارسال اطلاعات از یک منبع داده به مقصد مورد نظر استفاده می نماید ( داده های مستقرشده  در حافظه محلی)

Maintainability . بموازات افزایش کاربران یک برنامه ، ما شاهد بروز مسائلی در رابطه با منابع موجود در سیستم خواهیم بود. با استفاده از یک برنامه N-Tire ، می توان منطق برنامه را بین چندین Tire اضافی توزیع  نمود. معماری ADO.NET ، از حافظه Cache بمنظور نگهداری نسخه هائی از داده استفاده و بدین ترتیب امکان بهره برداری از اطلاعات فوق برای سایر Tire های اضافی فراهم می گردد .

Programmability . مدل برنامه نویسی ADO.NET کاملا" از Strongly typed data حمایت و باعث می گردد که که کدها مختصرتر و با شفافیت خاصی، بسادگی نوشته گردند . 

Performance . تکنولوژی ADO.NET این امکان را فراهم می آورد تا عملیات  مازاد در ارتباط با تبدیل نوع داده ها ،حذف گردد( از Strongly typed data استفاده می گردد ) .

Scalability . مدل برنامه نویسی ADO.NET باعث تشویق برنامه نویسان برای صرفه جوئی در منابع  سیستم و ارائه آنان برای برنامه های در حال اجراء بر روی بستر وب می گردد. با توجه به اینکه داده در حافظه محلی Cache می گردد،  ضرورتی به نگهداری بلاک هائی از بانک اطلاعاتی و یا نگهداری اتصالات فعال با بانک اطلاعاتی برای  مقاطع زمانی بعد ،  وجود نخواهد داشت .

Namespace های مرتبط با داده فریمورک دات نت ، پتانسیل ها ی( عملیات ) خود را به چندین Namespace تقسیم و ADO.NET نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود . ADO.NET عمدتا"  در Namespace  با نام System.Data  ، پیاده سازی شده است.Namespace فوق،بصورت فیزیکی در اسمبلی System.Data.dll قرار دارد. برخی از بخش های ADO.NET در Namespace با نام System.Xml  قرار دارند ( مثلا" کلاس XmlDataDocument ) مشخصات هر یک از Namespace های مرتبط با داده ها بشرح زیر می باشد :

System.Data ، هسته ADO.NET بوده و شامل کلاس هائی است که بخش غیرمتصل معماری ADO.NET را شکل می دهد ( کلاس DataSet )

System.Data.Common  ، کلاس های کاربردی و اینترفیس مورد نیاز برای NET Data Providres .  را فراهم  می نماید.

System.Data.sqlclient ، ارائه دهنده داده:   SQL Server.Net Data Provider   

System.data.OleDB ،  ارائه دهنده :   OLEDB.NET Data Provider    

System.Data.sqltypes ، کلاس ها و ساختارهای مورد نیاز برای Native SQL Server Data Types  را ارائه می نماید.( یک جایگزین سریع و ایمن برای داده های نوع دیگر).

System.Xml  ، کلاس ها واینترفیس های لازم بمنظور حمایت استاندارد د از پردازش های مبتنی بر XML را ارائه می نماید. ( مثلا" کلاس XmlDataDocument)

تغییرات  ADO و ADO.NET تغییرات متعددی در ADO.NET نسبت به ADO اعمال شده است . اغلب تغییرات فوق ، با توجه به مطالعات انجام شده در رابطه با موارد مثبت و منفی  ADO صورت گرفته است . دستاورد این تغییرات، قدرت و انعطاف مطلوب برای ADO.NET  است .

 

با توجه به اینکه تمامی ارائه دهندگان داده دات نت،  عملیات تراکنشی را ارائه نمی نمایند ، ADO.NET ، پتانسیل های خود را به کلاس های مجزائی  تقسیم و در اختیار قرار می دهد، بدین ترتیب  شی اتصال ADO.NET بمراتب کم حجم تر نسبت به شی اتصال ADO خواهد بود.Recordset در ADO ، یک شی بسیار بزرگ است . شی فوق، امکان حمایت از چندین نوع Cursor را فراهم می نماید ( از نوع سریع  تا نوع سمت سرویس گیرنده غیر متصل) . سفارشی نمودن تمام امکانات شی فوق، مشکل و در برخی موارد غیرممکن است. ADO.NET ، پتانسیل های  Recordset مربوط به ADO را به چندین کلاس تفسیم کرده است .مثلا" DataReader معادل یک Cursor سریع ، DataSet یک مدل غیرمتصل Cache شده با امکان ردیابی ، ثبت و کنترل نسبت دهی  و DataAdapter قابلیت سفارشی نمودن  نحوه ذخیره سازی  و بهنگام سازی  داده ها و اعمال تغییرات در یک DataSet را دارا است . 

مدل اشیاء ADO.NET


دانلود با لینک مستقیم


مفاهیم اولیه ADO NET

مقاله درباره شرح سیستم های مختلف ماشینهای پژو پرشیا و پیکان

اختصاصی از حامی فایل مقاله درباره شرح سیستم های مختلف ماشینهای پژو پرشیا و پیکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره شرح سیستم های مختلف ماشینهای پژو پرشیا و پیکان


مقاله درباره شرح سیستم های مختلف  ماشینهای پژو پرشیا و پیکان

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:70

سیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیا

لیست قطعات :

1- باطری                                                                                                         BB00

2- جعبه تقسیم کالسکه ای                                                                               BB10

3-سوئیچ زیر فرمان                                                                                          CA00

4- جعبه فیوز                                                                                                    BF00

5- رله محافظتی شیشه بالابر                                                                              6126

6- کلید شیشه بالابر درب عقب سمت راننده در قسمت جلو                 6110

7- کلید شیشه بالابر درب عقب سمت شاگرد در قسمت جلو               6115

8- کلید شیشه بالابر درب عقب سمت راننده در قسمت عقب               6100

9- کلید شیشه بالابر درب عقب سمت شاگرد در قسمت عقب             6105

10- کلید قفل شیشه بالابرهای عقب                                                                 6120

11- موتور شیشه بالابر درب عقب سمت راننده                                                6130

12- موتور شیشه بالابر درب عقب سمت شاگرد                                               6135

تشریح عملکرد سیستم :

این سیستم دقیقاً همان سیستم شیشه بالابر درب شاگرد در پژو 405 است با باز کردن سوئیچ زیر فرمان برق از فیوز F30 رد شده و به پایه 1 رله پنج پایه مشکی رنگ 6126 که در بالای پای راننده قرار دارد ، می رسد . رله تحریک شده و برق ورودی به پای شماره 3 رله از پایه شماره 5 آن خارج می شود . خروجی برق آن از یک طرف وارد کلیدهای نصب شده و در قسمت جلو رفته و آنها را آماده به کار می کند . از سمت دیگر ضمن عبور از کلید قفل شیشه بالابر به کلیدهای مصب شده در قسمت عقب رسیده و آنها نیز آماده به کار می شوند . کار کردن کلیدهای نصب شده در قسمت عقب منوط به این شرط است که کلید قفل شیشه بالابرها توسط راننده فشار نشده باشد . دلیل این امر داشتن کنترل راننده بر روی دخالت سرنشین ها بر روی بالا و پایین آوردن شیشه های درب های عقب است . نحوه کار کرد ، ارتباط دوگانه دو کلید سمت راست و چپ ، تست کلیدها و عیب یابی سیستم عیناً همانی است که در پژو 405 در مورد شیشه بالابر سمت شاگرد وجود دارد.

سیستم مداری قفل مرکزی

لیست قطعات :

  • باطری BB0
  • جعبه تقسیم کالسکه ای                                                                  BB1
  • جعبه فیوز                                                                          BF
  • کنترل یونیت قفل مرکزی                                                   6235
  • گیرنده یا چشمی سقفی                                                                  6230
  • محرک و سویئچ سمت راننده                                                        6240
  • محرک و سوئیچ سمت شاگرد                                                      6245
  • محرک درب عقب راست                                                             6250
  • محرک درب عقب چپ                                                               6255
  • محرک درب صندوق عقب                                                     6260
  • محرک درب باک بنزین                                                         6265

تشریح عملکرد سیستم :

این سیستم از سه بخش : فرستنده ،کنترل ، کنترل یونیت و محرک ها تشکیل شده است .

بخش اول این سیستم شامل دو قسمت فرستنده وگیرنده می باشد . فرستنده این قسمت که ریموت کنترل نامیده می شود در داخل سوئیچ درب قرار دارد و به هماره راننده است . این سوئیچ ار دوقسمت : واحد الکترونیکی و خود سوئیچ فلزی تشکیل شده که باز کردن پیچ روی آن از یکدیگر جدا می شوند و قابل تفکیک هستند . واحد الکترونیکی آن دارای دو دیود ، یکی به عنوان نشان دهنده فشرده شدن کلید (قرمز رنگ ) و دیگری دیود مادون قرمز فرستنده (بنفش رنگ ) است که نور آن فقط در لحظه اول و به صورت خیلی کم رنگ قابل دیدن است . با فشردن کلید ریموت کنترل ، دیود نوری نشان دهنده ، روشن شده و دیود مادون قرمز نیز کد رمز خاصی را ارسال می کند . این کد رمز ارسال شده توسط گیرنده چشمی داخل خودرو دریافت و تشخیص کد داده می شود . اگر این کد با کد از پیش گذاشته شده در گیرنده سقفی یکسان باشد گیرنده بر روی پایه های 1و2 خود با ایجاد یک نوسان ولتاژی ، دستور باز و بسته شدن درب ها را به کنترل یونیت می دهد . امااگر کدارسالی از طرف فرستنده با کد گیرنده یکسان نباشد ،گیرنده هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد. بر همین مبنا اگر فرضاً یکی از این دو قسمت معیوب شد حتماً هر دو تکه باید تعویض شوند . در داخل ریموت دو باتری ساعتی 3 ولتی وجود دارد . پایه های 7 و 8 گیرنده ، پایه های برق و بدنه آن هستند .

گیرنده سقفی پیام دریافت شده از ریموت کنترل را به پایه های 6 و 9 کنترل یونیت می رساند . کنترل یونیت که در زیر سمت راست پایین قاب فرمان داده شده دارای دو پایه خروجی 3 و 4 می باشد . دستورات کنترل یونیت از این دو پایه صادر می شوند. این دو پایه در حالت عادی توسط دو رله داخلی به بدنه اتصال یافته اند. هنگامی که ریموت فشرده شد و پیام ازطریق چشمی به کنترل یونیت فرستاد شد این واحد بلافاصله یکی از پایه های 3 و 4 را توسط رله داخلی از بدنه جدا کرده و حدود یک ثانیه به برق وصل می کند . پس در این حالت یکی از پایه ها بدنه و دیگری برق دار است .

با نگاهی به محرک ها در واقع شکلی از موتور DC هستند می توان دید که هر شش موتور در حالت موازی با یکدیگر به پایه های 3 و 4 کنترل یونیت اتصال یافته اند . پس برق و بدنه این پایه ها می تواند همزمان کلیه موتورها را در یک جهت به کار انداخته و مثلاً تمامی درب ها را ببندد . پس از حدود یک ثانیه که همه دربها بسته شدند ، پایه برق دار به حالت برگشته و سیستم تا فشرده شدن بعدی ریموت کنترل ، ساکن می شود . بار دیگر که ریموت کنترل فشرده شد دوباره پیام از طریق چشمی به کنترل یونیت فرستاده می شود . این واحد بلافاصله پایه دیگر از 3 و 4 را توسط رله داخلی از بدنه جدا کرده و حدود یک ثانیه به برق وصل می کند . پس در این حالت جای پایه برق دارد است . این بار موتورها که DC بوده و قابلیت حرکت معکوس را دارند در جهت معکوس چرخیده و درب ها را باز می کنند و سپس ساکن می شوند .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره شرح سیستم های مختلف ماشینهای پژو پرشیا و پیکان

دانلود پاورپوینت آسانسور- 39 اسلاید

اختصاصی از حامی فایل دانلود پاورپوینت آسانسور- 39 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت آسانسور- 39 اسلاید


دانلود پاورپوینت آسانسور- 39 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

معرفی آسانسور و اجزای آن
آسانسور کششی
آسانسور هیدرولیکی
مراحل اجرا
دتایل های اجرایی
استاندارد ها
 
معرفی آسانسور و اجزای آن:

ترمز

تابلوی کنترل آسانسور

فلکه ی کشش

سیستم محرکه

گاورنر

سیم بگسل

کفشک راهنمای کابین

سیستم محرکه ی در

کابین

پاراشوت

محافظ پا

کابل متحرک

جهت نما

در طبقه

شستی احضار طبقات

ریل راهنمای وزنه

وزنه ی تعادل

سوئیچ های حد

ضربه گیر کابین

فلکه ی کششی ته چاه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت آسانسور- 39 اسلاید